سیدمحمدپارسا جونسیدمحمدپارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

♥پارســـــا وروجـــکــــــــ♥

اسعدالله ایامکم سعیدا یا بقیةالله یا صاحب الزمان

1393/6/15 20:48
نویسنده : مامان جونی
674 بازدید
اشتراک گذاری

                                                               محبتآقا جونم تولدت مبارکمحبت

آقای مهربونم آقای مهربونیا بقول پارسا جونی یا جدا عیدیمون رو فرج امام زمانمون قرار بده

ای آقایی که دار و ندارم مال توست جونِ خودم و خانوادم خاک زیر پای فرزندتون آقا امام زمانون

کمکم کن تا نسلمان سربازان خوبی در رکاب صاحب زمانمان باشن

 تمام سعیم اینه که بچه های خوبی از نسل شما تحویل جامعه اسلامیمون کنم تو هم آقا جونم تو این راه کمکم کن و بچه هامو از شر فتنه های آخرالزمان نگه دار

هرچی دارم از تو دارم ای همه دارو ندارم

                                                            جشنمیلادت مبارکجشن

 

 

پسندها (4)

نظرات (4)

مامانِ عسل
26 شهریور 93 12:42
سلام مامان جونی مهربون انشاالله بچه هاتون در سایه ائمه بزرگ بشن و جزو خادمین آقا امام زمان باشن خیلی خوشحالم که مورد لطفتون هستیم و همیشه بهمون سر می زنین... خیلی وقت بود دلم میخواست براتون کامنت بزارم اما فرصت نمی شد همین که دست و پا شکسته مطالبتون را میخوندم خوشحال بودم بازم خوشحالم با دوست خوبی مثل شما آشنا شدم... بچه هاتون را از طرف من ببوسین
مامان جونی
پاسخ
سلام بروی ماهتونممنون بابت دعای خوبتونممنون بابت لطفتون من از طریق وبلاگ سعیده جون مامان دوقلوها باهتون آشنا شدم و بعداز اون تقریبا خواننده وبلاگتون شدم خدا دخمل ناز و دوست داشتنیتونو براتون حفظ کنه وشما رو هم برای اوناگه اجازه بدین میخوام لینکتون کنم تا بیشتر بهتون سر بزنم
مامان خمبل و فنقول
27 شهریور 93 4:48
ان شاءلله
شادی
29 شهریور 93 12:46
فایضه مامانه عسل
26 آذر 93 22:23
سلام خوبین ؟ مامان پارسا جان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن به دخترم لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون....