سیدمحمدپارسا جونسیدمحمدپارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

♥پارســـــا وروجـــکــــــــ♥

سوال روز!

1393/4/28 16:21
نویسنده : مامان جونی
234 بازدید
اشتراک گذاری

پارسا این روزا سخت منتظر اومدن خواهر] تو راهیش هست و مدام سوالای مختلفی از بودن نی نیمون تو دله من میپرسه

یکی از جالبتریناشو برات مینویسم تا بعدا خودتم با خوندش مثل من شگفت زده بشی بغل

محمد پارسا: ماماااااااان هرچی تو میخوری میره تا دله خواهر جونمو اونم اینطوری بزرگ میشه

من آره مامان

محمد پارسا چه جوری؟؟؟ از تو دهنت میره تو شکمتو بعد از اونجا میره تو دهن خواهر جونم  و اونم غذا هارو میخوره و بزرگ میشه؟؟؟

من:چی بگم والا

محمدپارسا : آره مامانی؟؟؟

 وباز من:سکوت

هیچی دیگه مجبور شدم بگم :آره 

 وباز محمدپارسا: مامان جون پس غذا زیاد بخور همش بخور بخور تا خواهر جونم زود بزرگ شه

من :چشم مامان جان و با توصیه های همسر و پسرمان در این ماه آخر 5/5 کیلو و در کل 15 کیلو اضافه وزن دارم تا بعد از تولد نی نیمون ببینم چه میکنم با این اضافه وزنخجالت

 

پسندها (3)

نظرات (3)

بابای ملیسا خانم ناناز
28 تیر 93 18:29
با سلام . ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این شبهای عزیز و عرض تبریک بدلیل وبلاگ قشنگ و زیباتون ، وبلاگ ملیسا خانم ، دختر ناز بابا با عکسهای جدیدش به روز شد . خیلی خوشحال میشیم اگر به کلبه سبز و مجازی ملیسا تشریف بیارید و با گذاشتن چند خط یادگاری ، این کلبه کوچیک و خاطره ساز رو مزین کنید .
مامان جونی
پاسخ
چشم
بــــــــــــاران
29 تیر 93 10:28
عزززززززززززززززززیزم
شادی
31 تیر 93 17:13
ای جانم. خوب راست میگه پسر خوشگلم. ایشالا یک دخمل تپل و مپل و سالم.
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزم