سیدمحمدپارسا جونسیدمحمدپارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره
حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

♥پارســـــا وروجـــکــــــــ♥

بزرگ شدن...

1393/8/3 12:17
نویسنده : مامان جونی
371 بازدید
اشتراک گذاری

 تجربه مادرانه من  اینست که بدنیا آمدن بچه دوم رابطه مستقیم دارد با بزرگ شدن بچه اول وبه تمام مادرای دارای یک فرزند پیشنهاد میکنم برای بزرگتر شدن فرزندشان ی خواهر یا برادر مهربان دیگر برایش بیاورید تا هم از تنهایی درآمده و هم بزرگتر شود

پ ن1:پسرک 4 سال و 4 ماه و اندی روزه ی من پسرک فهمیدهتر عاقلتر بزرگتری شده که تمام رفتار و سکناتش این را نشان میدهد

سید محمد پارسای کوچک من نه تنها خودش احساس بزرگی میکند و ما هم همینطور ،بلکه در بزرگ کردن خواهر کوچکش هم به من کمکهای زیادی میکند

پ ن2: پسر ارشد بنده در خوابانیدن خواهر کوچکش در گهواره اش ید طولایی دارد بطوریکه با شنیدن کوچکترین صدای نق نق خواهرش بسراغش رفته و مانند مادری مهربان او را در گهواره اش تاب داده تا بخواب رود و بعداز خوابانیدنش به آرامی از اتاق بیرون آمده ومانند کسی که قله ای را فتح کرده میاد دم در آشپزخونه و مشتانش را گره کرده و بالاو پایین پریده و میگوید مامانی ،نی نی مونو خوابوندم !!!!منم ذوق مرگ شده و بغلش کرده و حسابی میچلونمش بوسه بارونش میکنممحبتبوسوبلافاصله انگشت اشاره اش را میگذارد روی بینیش و میگوید هیسسس !!!نی نی مون بیدار میشه !واین منم که باز دلم غنج میرود برای شیرین زبانیهایش و مهربانی هایش..........

سید محمد پارسا 4سا و 4مماه و 25 روز سن دارد

پسندها (6)

نظرات (5)

مانی مامانو
4 آبان 93 18:20
عزییییییییییزم خدا حفظش کنه این برادر خوبو هم برای خواهرش هم برای مادرش دقیقا همینطوره باهاتون به شدت موافقم
مامان جونی
پاسخ
ممنونم دوست خوبم ماشالله محمود خوشگلمم که خیلی کمک شماستببوس 2تا فرشته هاتو
مامانِ عسل
5 آبان 93 15:02
سلام خانومی.. خوب و خوش با جیگر طلاها آفرین به پارسا جون که کمک میکنه به شما خصوصی را چک کنید لطفاً
مامان جونی
پاسخ
ممنونم خاله جونایشالله بزودی نوبت شماست
شادی
6 آبان 93 10:13
عزیزمممممم. الهی قربونش برم پسر مهربون. خیلی کیف کردم. پسر این همه کمک مامانش باشه خیلی ماشالا داره.
مامان جونی
پاسخ
قربونت برم شادی جونایشالله یکی از این پسملای خوب قسمتت شه عزیزم البته هنوز زوده ولی خب یواش یواش تو فکرش باش
ساسان اس ام اس
6 آبان 93 15:06
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
بابا و مامان
15 آبان 93 8:24
الاهی فدای پسر عاقل و زرنگم بشم من
مامان جونی
پاسخ
خدانکنه خاله جون