سیدمحمدپارسا جونسیدمحمدپارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

♥پارســـــا وروجـــکــــــــ♥

گیلاس خورون

1392/4/1 0:04
نویسنده : مامان جونی
232 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

امروز رفتیم اسجیل باغ اقاجون باباجون .خیلی خوشگذشت تو کلی اببازی کردیو با آتنا جون(دختر عمو) عکسای خوشگل گرفتیمو ......... کلی البالو گیلاس چیدیمو کلیاشم شما خوردی فقط خدا کنه دل درد نشی فعلا که خوبی و خوابیدی انشالله به خیر گذشته!

اینجا آتناجون گل به موهات زده که مثل دخترا شی .

 

اینجا هم دارای دنبال ماهی توی آبا میگردی . کنجکاوانه !!!!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

اموزش هنر دستی (عسل)
20 تیر 92 17:36
من چر اولین باره این عکسو دیدم یعنی تازه اپ کردین یا نه 3 روزه ؟
ولی خیلی جای با صفاییه اخه پارسا جونی چرا گل گذاشته روی سرش مگه دخمله بعدشم تازه خودش گله


ممنون گلم دختر عموی مهربونشش دخملش کرده که باهم عکس بگیرن
اموزش هنر دستی (عسل)
22 تیر 92 12:13
مامان پارسا جونی ، من کد لوگوکو برات ایمیل کردم بذارش توی امکانات وبت یعنی کدشو بردار بذار توی تنظیمات تی اکسکریپت هات تا لوگوم بیاد


عزیز دلم من چون کم کم به ایمیلم سر میزنم passwordشو یادم رفته دارم!!!!!!دارم دنبال برگه ای که یادداشتش کردم میگردم پیداش کردم حتما میزارم تو تنظیماتم ممنون