سیدمحمدپارسا جونسیدمحمدپارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

♥پارســـــا وروجـــکــــــــ♥

پســــــــــــــر مهــــــــــــــــــــــــربون مـــــــــــــــــــن

1392/5/11 18:10
نویسنده : مامان جونی
198 بازدید
اشتراک گذاری

تازگی ها شب که میخوای بخوابی  بعد از بغل و بوس بغلماچبهم میگی مامان جون خیــــــــــــــلی خیـــــــلی دوستت دارم تو که گنده ای منم گنده گنده دوستت دارم قربون شیرین زبونیات برم مهربونم!!!!!!!!!! ازت میپرسم مگه من گنده ام ؟؟!!میگی آره غذا خوردی گنده شدی منم میخوام غذا بخورم وگنده بشم مثل تو و بابا جون !!!!!

باز بعضی وقتا  که نصف شب بیدار میشی که آب بخوری  میگی دستت درد نکنه مامان جون خیــــــــــــلی مهربونــــــــــــــی همون نصف شبم یادت نمیره تشکر کنی !!!قربون پسر قدر شناسم بشم قلبماچایشالله همیشه همینطوری مهربونو قدرشناس باشی و بمونی عزیـــــــــــــــــــز دل مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان تینا و رایان
12 مرداد 92 12:51
عزیزم چه پسر خووووبی آفرین گل پسر قدرشناس
لینک کردمت عزیزم


ممنون خانمی به پسر شمام میاد که از همین پسرای خوب خوب باشه مثل دخمل گلتون
خاله اعظم
17 مرداد 92 22:42
الهی بگردمت خاله
خب یعنی منو دوست نداری ک بهم نمیگی؟!!!
من ک خــــــــــــــــــــــــــــــــــیلی دوست دارم عزیزدلم



چرا خاله ی مهربون خیلی خیــــــــــلی دوستت داره دیدی که امروزم بهت گفت 2بارم گفت ((دوستت دارم))
خاله اکی
18 مرداد 92 3:24
اووووووووووووووووووووووو اینکه چیزی نیست توی این چند روز که صبحها خونه ما بوده من هرروز با ناز کردنای این وروجک بیدار میشدم از خواب بعدشم یک بغل محکم که انلجی ازش میگرفتم


ممنون خاله که این مدتی که من اعتکاف بودم با محمد پارسا بازی میکردی ومواظبش بودی گلم منم برات خیلی دعا کردم