سیدمحمدپارسا جونسیدمحمدپارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

♥پارســـــا وروجـــکــــــــ♥

بره ناقلا

1392/6/20 1:24
نویسنده : مامان جونی
244 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب یعنی دوشنبه شب که رفتیم الماس شرق برات چند تا اسباب بازیم خریدیم که تو از این بع بعیه خیلی خوشت اومد و بابا جون مهربونتم برات خرید منکه بودم شاید نمیخریئم چون فقط 2 روز اول وبعدش میره پیش اونای دیگه تو کمدت ولی خوب بابا جون دیگه!!!!!!!!!!!خیال باطل

  این 2تا رو هم به پیشنهاد من برات خریدیم امیدوارم که ازشون خوشت بیاد واز بازی باهاشون

لذت ببریقلب

 یه روزم میخوام بقیه ی اسباب بازی هاتو  عکساشونو بذارم البته سر فرصتماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان تینا و رایان
20 شهریور 92 10:41
مبارکش باشه..عزیزم اینا رو بازشون کردی عکسشو بزار ببینیم چطوری بازی میکنن؟مثلا اون قایم موشک چیه؟
راستی زیباسازی وبلاگت قشنگ شده


ممنون گلم آره حتما!ممنون که به من سر میزنی
الناز مامان طاها
20 شهریور 92 16:18
سلام خوشگلم
منم مثل پارسا از بره ناقلا خوشم اومد
مبارکت باشه گلم

ممنون عزیزم این تازه ظاهرشه آخه بره ناقلاش وقتی هویجشو میدی دستش کلی میخنده وراه میره وقتی اینکارای بره رو دید دیگه ول کن معامله نبود!!!!!!!!!! پارسا ی دیگه!!!!
شادی
20 شهریور 92 22:17
چه عروسک خوشگلی. مبارکش باشه.


ممنون عزیزم قابل شمارو نداره
اموزش هنر دستی (عسل)
21 شهریور 92 14:48
yمبارک باشه پارسا جون
چه اسباب ازی های خوشتلی !!!
راستیخاله قالب وبتو میشه عوض کنی ؟ اخه به موضوع وبت نمیاد
راستی بدت نیادا !!!


نه خاله به خاطر اینکه دهه کرامته و ما مشهدیا ارادت خواستی نسبت به آقای مهربونیا داریم وخواستیم یه طوری ارادتمونو به آقا نشون بدیم برا همین این هفته قالبو اینطوری گذاشتم صلی الله علیک یا علی بن موسی الرضا
مامان تینا و رایان
23 شهریور 92 13:19
سلام عزیزم..من منتظرم این بازیهای جدیدی که خریدی رو با گل پسری بازی کنی و بیای به ما هم یاد بدی
باران
23 شهریور 92 16:48
سلام عزیزم مبالکش باشه فداش.قربونت این روزا رفتی حرم به نیابت من از آب سقاخونه جرعه ای بخور ممنونتم


چشم حتما گلم انشالله نایب الزیه ی تمام آرزومندا هستم اگه آقا بپذیرن وامیدوارم بزودی قسمتتون بشه و به حاجت دلت برسی
خاله مهربون
23 شهریور 92 17:09
سلام ممنونم عزیزم بهم سر زدین.اگر لینکم کردین خبر کنید منم لینکتون کنم عزیز


بله خاله ی مهربون لینکتون کردم با افتخار
خاله مهربون
24 شهریور 92 16:31
سلام عزیز دلم.ممنون از حضور سبزتون.منم با افتخار لینکتون کردم گلم