سیدمحمدپارسا جونسیدمحمدپارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

♥پارســـــا وروجـــکــــــــ♥

رایان جونم تولدت مبارک

1392/7/4 14:00
نویسنده : مامان جونی
382 بازدید
اشتراک گذاری

رایان جونم تولدت مبارک 

امروز جشن تولد رایان جون البته نه تولد شناسنامه ایش ولی خوب مامان جونش امروز تونستن براش تولد بگیرن وسنگ تموم گذاشتن  دست مامان جونشم درد نکنه

Gifs Animés anniversaire 115

 

 رایان عزیزم تولدت مبارک  جیگر خاله امیدوارم سالهای سال زیر سایه پدر و مادر مهربونت زندگی خوش و خرمی داشته باشیبغلهوراهوراماچ 

الته منم دقیقا روز تولدت با مامان مهربونت هنوز آشنا نشده بودم به همین خاطر امروز بهت تبریک میگم گلمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان تینا و رایان
4 مهر 92 15:28
واااای عزیز دلم خیلی سورپرایز شدم ممنونم به خاطر همه مهربونیهااات
واقعا نمیدونم چطوری تشکر کنم پارسای گلم رو ببوس


قربونت عزیزم اصلا قابل رایان عزیز رو نداشت
خاله مهربون
4 مهر 92 17:43
سلام ممنونم از حضورتون
مامان یاسمن و محمد پارسا
5 مهر 92 8:48
تولدت مبارک رایان جون


ممنون خاله جون
الناز مامان طاها
5 مهر 92 12:01
درود بر شما دوست مهربون


و همینطور شما دوست گل و عزیز ایشالله تولد طاها جون
شادی
5 مهر 92 12:36

ای جان. رایان گلم. تبریک برای تولدت.


ممنون خاله جون از حضورتون
بهار
6 مهر 92 1:14
سلام طراحی اختصاصی قالب وبلاگ برای پارسا جون . http://ghalebe-weblog.blogfa.com
مامان سهند و سپهر
6 مهر 92 8:37
ممنونم از لطفت عزيزم . مرسي كه به ما سر زدي و محبتت داشتي ممنونم.
پسر گلت رو ببوس


خواهش میکنم عزیزم شمام کوچولوهاتونو ببوسین
مامان تینا و رایان
6 مهر 92 12:32
مامانی بیا عکسها رو آپ کردم


اومدم گلم
باران
6 مهر 92 16:08
سلام چقدر تو ماهی عزیزم یک لحظه فک کردم رایان خواهر زادته...انشااله خدا مراد دلت رو هرچی هست بهت بده


قربونت عزیزم انشالله شمام به مرادت برسی
مامان تینا و رایان
7 مهر 92 0:22
https://www.google.com/search?q=jungle+party&es_sm=122&biw=1366&bih=643&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=uEBHUpvyNsig4gS-44GACQ&ved=0CCwQsAQ#es_sm=122&q=jungle+party+printables&tbm=isch
تم تول رایان رو من تو گوگل دونه دونه سزچ کردم و از هر کدوم خوشم اومد پرینت گرفتم..چون واسه تم جنگلی سایتی که کل فایل رو مجانی بشه پرینت گرفت پید نکردم..واسه پارسا جونی اگه خواستی تم دار برگزار کنی بهم بگو شاید بتونم بهت سایتی رو معرفی کنم.

ممنون عزیزم لطف کردی احتمالا تمش ماشینها(مک مویین)باشه البته هنوز زوده ولی خوب گفتم آماده داشته باشم بهتره
مامان سهند و سپهر
7 مهر 92 9:08
سلام عزيزم ممنون از لطفت . من با اجازه لينكتون مي كنم ولي خب وبلاگ من مطلبي نداره كه شما بخواهيد زحمت بكشيد . باز هم از لطفتون ممنونم.



باعث افتخاره منم لینکتون کردم
مامان تینا و رایان
7 مهر 92 13:44
عزیزم اینجا رو ببین کلی فایل واسه دانلود گذاشت 24 صفحه است ماشینهای مک کویین هم دیدم داره ..تولد بچه های دیگه رو هم میزاره که ایده میده به آدم

http://koodakeman91.niniweblog.com/cat96.php


ممنون مهربونم
سایت قالبهای کودکانه مادام
11 مهر 92 0:35
مرسی گلم........سر فرصت جبران میکنم براتون....
آدرستونو گذاشتم تو لیست بالابرها........

اگه هم سفارش قالب دارین بالابرتون رایگان میشه...


ممنون عزیزم منتظر خبرتون هستم