سیدمحمدپارسا جونسیدمحمدپارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

♥پارســـــا وروجـــکــــــــ♥

پارسای پــــــــ ـــــــ ــــــــــــ ـــــــــــــ ـــــــــــ ــــــرنده

1392/8/6 20:32
نویسنده : مامان جونی
321 بازدید
اشتراک گذاری

وروجک من 

این روزا علاقه بسیار شدیدی به پرش و پریدنِ جفت پا -تک پا -لی لی و.......... پیدا کردی خیلی نتونستم از پرشات عکسی شکار کنم ولی خوب چندتاشو میذارم برات

میری بالای اُپن و از شکلات خوری که من به خیال خودم بالا گذاشتمش که همش شکلات نخوری شکلات برمیداری

وهمونجا میشینیو میخوریش البته اینجا اونارو گرفتی جلویه چشات که مثلا من نبینمت !!!!!متفکر                                                                                                                          

 

اینم از پرواز آقا پارسای پرنده. تا حالا شده که از روی  اُپن پریدی  اون طرف تو آشپزخونه !!!!!!!!!!تعجباسترس

-بعضی وقتا از روی این مبل میپری رو اون یکی مبلنگران -کوسن ها رو ردیف میکنی رو زمین و از روی اولین کوسن میپری رو آخریش اوه-همه ی کوسنارو میچپونی تو صندلیت و میری روشون وایمیستیو بعد میپری رو زمین  تعجببه اینا میگن حرکات محیرالعقول نتیجشم نمیدونم چی میخواد بشه؟؟؟ فقط امیدوارم خدا بهت رحم کنه و بلا ملایی سر خودت نیاریو این کار هم از سرت در بره

پ ن : همسایه طبقه پایینومون یه پیرمرد و پیر زن مهربونن که بیشتر وقتا خونه نیستن ولی من هر وقت میبینمشون از خجالت آب میشم میرم تو زمین با کلی خجالت و شرمندگی ازشون بخاطر کارای آقا پارسا معذرت خواهی میکنم ولی اونام اصلا به رویه خودشون نمایرن و میگن نه سر و صدا نمیاد بچه ست دیگه نوه های ماهم همینطورین البته این از بزرگوارشونیه که من واقعا شرمنده تر میشمآخ


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان تینا و رایان
6 آبان 92 21:17
خدا این وروجک شیطون رو همیشه سالم و سلامت نگه داره که همیشه اینجوری بپر بپر کنه و حرکات محیرالعقول از خودش در بیاره


ممنون مهربونم
مامان تینا و رایان
6 آبان 92 21:18
راستی عزیزم رمزم بهت رسیده بود؟


آره عزیزم 2تا نظر خصوصی برات گذاشتم
الناز مامان طاها
6 آبان 92 21:56
واي فاطمه جون تو رو خدا مراقبش باش به خودش اسيبي نزنهاي شيطون كوچولو خاله


خیلی مواظبشم عزیزم ولی وقتی خیلی بهش میگم نکن! بشین! بدتر میکنه وقتی که سربسرش نمیذارمو هیچی بهش نمیگم دیگه اینکارراشو تکرار نمیکنه به قول شادی جون چیکارش کنم پسر بچه س دیگه
مامان یاسمن و محمد پارسا
7 آبان 92 0:26
وای مامان جون خیلی مواظب باش اخه شیطون این چه کاریه


مواظبم عزیزم چیکارش کنم محمد پارسای من هر از گاهی به یه کاری گیر میده اگه هی بهش بگم نکن ول کن نیست خوب که اون کاررو میکنه و کنجکاوی تموم میشه دیگه نمیره سراغش منم مجبورم صبرکنمو مواظبش باشم
مامان كياراد
7 آبان 92 0:33
واي چه پسر اكروباتيكي....فكر كنم كياراد منم بزرگتر بشه از اين كارها زياد بكنه.....


این روزام میگذره و خاطراتش میمونه باید خداروشکر کنیم که بچه های سالم بهمون داده به قول مامانم خداروشکر که تنش سالمه بذار بازی کنه
باران
7 آبان 92 10:08
سلام فاطمه جونم خانم خانما بچه ها تو این سن همشون عاشق بپربپرن طفلیا هواهم سرد شده پارک نمیشه بردشون ببخشیا نیست هردومون آذری هستیم سلیقه هامونم شبیه همه 90 درصد وسایل آشپزخونت وحتی رنگ ام دی افت عین مال منه چرااااااااااااااااااپارسایییییییییییی تا میتونی بچگی کن که بزرگ شدی دل گنده واسه صبر ومشکلات و سختیها داشته باشی عزیزم


ممنون عزیز دلم راست میگی !!!! چه تفاهمی بپر بغلم
مامان تینا و رایان
7 آبان 92 14:34
عزیزم خصوصی هامو چک کردم چیزی از شما نیومده بود مهم این بود که میخواستم مطمئن شم رمزمن بهت رسیده. بوووس


اِ........ گفتم احساس کردم یه طوری بودالان میام دوباره نظرمو میگم
سایت قالبهای کودکانه مادام
8 آبان 92 2:52
کد ارسال شد گلم


ممنون عزیزدلم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
17 آبان 92 1:49
ای وروجک شیطون مواظب باش نیوفتی


سلام عزیزم ممنونم که بهمون سر میزنی و نظر هم میذاریمن مواظبشم عزیزم فعلا یه چند وقتیه دیگه اینکارا رو انجام نمیده ایلیای عزیز رو ببوس گلم
مامان خمبل و فنقول
19 آبان 92 22:54
وااااااای
توروخدا مواظب باش وروجک خان
خدا حافظش باشه ان شاءلله


ممنون مهربونم تپلی های نازت رو ببوس عزیزم