سیدمحمدپارسا جونسیدمحمدپارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

♥پارســـــا وروجـــکــــــــ♥

پست موقتی

1392/11/6 23:29
نویسنده : مامان جونی
296 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونای عزیزم 

نمیدونم که باز چه مشکلی هست که نمیتونم برای هیچ کدومتون کامنت بذارم عصبانیکلافه

ولی به همگیتون سر زدمقلب:

شادی عزیزم با اون کارت ها و عکسای خوشگل تینا عسل چند بار از صبح برات کامنت گذاشتم ولی ارسال نمیشه

باران عزیزم بهت سر زدمو کامنت گذاشتم ولی ظاهرا بتو هم نرسیده

الناز جونم خوشحالم که سلامتی و حتی بدون دارو مشکلت حل میشه 

به آرام جونم سر زدم ولی نتونستم کامنت بذارم 

مامان یاسمن و پارسای عزیزم پیش تو فرشته های نازتم اومدم ولی......

سعیده حون مامان سهند و سپهر عزیزم بشمام سر زدم و غذاهای خوشمزتو دیدمو لذت بردم ولی متاسفانه.....

نمیدونم قضیه چیه؟؟!!! ولی هرچی هست امیدوارم که ازم دلگیر نباشین تا مشکلم حل شه بغلماچ

شرمندتونم ولی کامنتای شما رو هم نمیتونم تاییدکنمتعجبکلافه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

خاله مهربون
7 بهمن 92 4:27
عزیزمی اشکال نداره
باران
7 بهمن 92 12:52
سلام قلبونت برم/من کامنتت رو دیدم وجواب دادم وتایید کردم عزیزم مرسی سر زدی پست جدید گذاشتم بازم بیا پیشم/بوس/
مامان تینا و رایان
7 بهمن 92 19:15
عزیزم کامنتت امروز به من رسید و تاییدش کردم...یکی دیگه از دوستام هم ظاهرا اصلا کد امنیتی رو نمی بینه و نمی تونه پیام بزاره...به مدیریت تلگراف زده...ظاهرا بعد از قطعی 2 روزه اومدن ابروشو بردارن زدن چشمشم کور کردن خود من هم حداقل 2 بار باید رو نظرات کلیک کنم تا باز شه دفعه اول میگه سایت فیلتره خلاصه خیلی ایراد پیدا کرده تازگی ها...من هم خیلی وقتها میرم نظر میزارم نظراتم میبینم نیست خلاصه باید بسوزیم و بسازیم..حالا اگه درست نشد به مدیریت تلگراف بزن
باران
8 بهمن 92 15:13
خدای اطلسی ها با تو باشد پناه بی کسی ها با تو باشد تمام لحظه های خوب یک عمر به جز دلواپسی ها با تو باشد
الناز مامان طاها
8 بهمن 92 22:15
عزيزم كامنتت به من رسيد عكس طاها هم به درخواستت تو همون پست گذاشتم
مامان جونی
پاسخ
قربونش برم ممنون عزیزم هنوزم مشکل دارم با نظر گذاشتن
باران
9 بهمن 92 11:14
سلام مشکل وبت حل نشد؟خوبی عزیزم؟
مامان جونی
پاسخ
نهمن خوبم ولی فکر کنم این نی نی وبلاگ هیچ حالش خوب نیست همش قطع میشه
مامان تینا و رایان
9 بهمن 92 19:54
چطوری عزیزم؟مشکل نت برطرف شد؟
مامان جونی
پاسخ
نههنوزم تا میام نظر بذارم کلا مینویسه "این صفحه وب در دسترس نیست"
باران
10 بهمن 92 10:02
مامان تینا و رایان
11 بهمن 92 9:48
عزیزم برای من هم همینو میگه دفعه اول ولی دوباره میزنم میاد
مامان جونی
پاسخ
امتحان میکنم ببینم چی میشه
علامه کوچولو
11 بهمن 92 10:18
سلاااااااااااااام بهترین انشاءالله؟مهمونتون قراره کی بیاد؟
مامان جونی
پاسخ
سلااااااااام به روی ماهتونالحمدلله بهترم انشالله تیرماه تشریف میارن
باران
12 بهمن 92 15:13
سلام آپ کردم/بوس بوس بایه عالمه دلتنگی واسه فاطمه جون جونیم
مامان جونی
پاسخ
اومدم پیشت عزیزممنم خیلی دلتنگتم عزیزمهربونم
مامان تینا و رایان
14 بهمن 92 11:09
مامان جونی؟خوبید؟وااایییییی قربون مهمونتون...که درماه تولد رایان من میرسه خونتون
مامان جونی
پاسخ
الحمدلله خوبم عزیزمفکرکنم دیگه داره خیلی تابلو میشه باید علنیش کنم
علامه كوچولو
14 بهمن 92 12:49
سلام پيامم رسيد؟؟
مامان جونی
پاسخ
سلاااااااام عزیزم بله گلم ولی خب شرمنده گفتم تایدش نکنم فعلا! از لطفتون بی نهایت مچکرم و محتاج دعاهاتون بانووووو میخواستم بیام پیشتون که بازم خودتون زحمت کشیدین ممنون دوست خوبم که بیادمون هستین
الناز مامان طاها
14 بهمن 92 19:34
سلام دوست جون،خوبي،سيد كوچولو خاله خوبهخيلي مراقب خودتون باش
مامان جونی
پاسخ
سلام عزیزدلم ما خوبیم الحمدلله توچطوری النازم؟ طاها دندونش بهتر شد
باران
15 بهمن 92 10:43
سلامممممممممممم علنی کن دیگه با این دوستان تابلو جیگرم
مامان جونی
پاسخ
چشم ایشالله آخره برج
شادی
15 بهمن 92 13:04
سﻻم عزیزم. خوبی؟پارسای گلم خوبه؟بوس برای هردوتاتون.
مامان جونی
پاسخ
سلام بروی ماهت عزیزم ممنون ما خوبیم انشالله که شمام خوبیدآرزوی موفقیت دارم برات دوست خوبماینام برای خودتو آوینا جونم
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 بهمن 92 22:52
عزیز دلم اشکال نداره تنت سالم دوست داریم
باران
16 بهمن 92 14:41
سلام مر30 میای بهم سرمیزنی؟وبت درست نشد؟وب منم قسمت مدیریتش قات زده نمیشه دیگه چت کنمقضیه رو کی علنی میکنی خانم؟
مامان جونی
پاسخ
سلام به روی مااااهت قربونت عزیزم !دیگه کاریه که از دستم برم میااادممنون که تو هم بهم سر میزنیایشالله آخره برج
مامان تینا و رایان
16 بهمن 92 16:14
خانمی بیا آپ کن دیگه رفتی حاجی حاجی مکه؟
مامان جونی
پاسخ
شنبه امتحان پایان ترممهایشالله بعدش میام با چندتا پست
شادی
18 بهمن 92 14:05
بوس برای پارسا و مامان فاطمه
مامان تینا و رایان
19 بهمن 92 16:17
مامانی امتحان خوب بود؟ خوبید؟
مامان جونی
پاسخ
ممنون گلم امتحان از شنبه تغییر کرد امروز یعنی 1شنبه امتحان داشتم الحمدلله خوب بود
الناز مامان طاها
19 بهمن 92 21:55
كجايي دوستم؟؟؟؟؟؟؟حال و احوال خوبه
مامان جونی
پاسخ
قربونت برم عزیزدلم امروز صبح(یکشنبه)امتحان حفظو تجوید داشتم گلم الحمدلله بخوبی تموم شدمیبوسمت
مامان تینا و رایان
20 بهمن 92 15:22
امتحان تموم شد که؟چرا اپ نمی کنی پس؟
مامان جونی
پاسخ
قربونت برم عزیزدلم امروز امتحان داشتم الان خونه مامانم ,برم خونه حتما آپ میکنم