سیدمحمدپارسا جونسیدمحمدپارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

♥پارســـــا وروجـــکــــــــ♥

ویروس و خلاقیت

1392/11/1 16:02
نویسنده : مامان جونی
241 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای عزیزم قربون همتون برم من که اینقدر مهربونین قلبو در همه حال کنارم هستین و محبتتاتونو حتی شده با یک کامنت و چندتا شکلک ازم دریغ نمیکنن بغلچه برسه به این همه کامنته پر محبتتقلب

چند روزی هست که پارسا دچار حمله ویروس ها شده و الانم هنوز آبریزش بینی داره 

کلا پسرک ما علاقه ای به استراحت نداره و در همه حال داره آتیش میسوزنه حتی در دوران بیماری یا نقاهت ولی ایندفعه کلی تغییر رویه داده و تو این چند روزی که مریض بوده روی آورده به بازیهای نشستنی و آروم مثل بازی با لوگوهاش  و یا جورچینهاشو یا این ستاره ای تو هم رفتنی(نمیدونم اسمشون چیه!!!) حالا نمیدونم انتخاب این بازیها بخاطر شدت وخامته حالشه که حوصله نداره بازیهای بدو بدو و بپربپر بکنه !!یا اینکه چون ما دو نفرهم سرما خوردیم پسرمون آقا شده و مراعات حال ما رو میکنه و از سرو صدا و شلوغی دست برداشته و خودشو مشغول این بازیها که هیچ وقت در طی این سه سال و اندی ماه اینقدر راقب و علاقه مند برای نشستن طولانی مدت نبوده کرده نا گفته نماند که چیزهای جالبی هم برای خودش درست کرده مثل اینا

خودش میگه که این یه هلی کوپترهمتفکر خب بی شباهتم نیستتشویق

ومیگه که اینم یک کِرمه

اینم میگه یه دستگاه بستنی سازه که از سوراخای پایینش بستنی قیفی میده و از سوراخای بالاش بستنی ویفری(منظورش نونی)تعجبآخه تو این حرفا رو از کجا میاریقلب

اینم یه هواپیماست

اینم یه پنکه ست اینو درست کرده سوراخه وسطشو گذاشته روی خودکارو میچرخونشو میگه این پنکه ست

اینم یه بُرج هست (احتمالا برج کج پیتزاستخنده)

اینم از این روزای ما ممنون که همراهمون هستینقلببای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

باران
1 بهمن 92 16:57
سلام خانمی چشم ما روشن که اومدیییییییییییی دلمون تنگولیده بود واسه گل پسری/ماشاالله براش/خودت خوبی؟ دوستت دارم مواظب خودت باش
مامان جونی
پاسخ
فدات عزیزمممنون از محبتتالحمدلله خودم میکشم دعا کن خیلی حالم خراب نشه الان که درمان خونگی رو پیش گرفتم دعا کن با همینا خوب شممنم دوستت دادم گلم
الناز مامان طاها
1 بهمن 92 17:00
قربونت برم عشقم،دلم يه ذره شده بود واست،فدات بشم كه اينقدر خلاقي
مامان جونی
پاسخ
خدانکنه الناز مهربونم ممنون بابت لطفت عزیزدلم
مامان تینا و رایان
2 بهمن 92 9:06
به به ستاره سهیلمون اومدعاشق خلاقیتهاشم منخیلی همه چی جالب بود...پنکه و دستگاه بستنی ساز...پس خودت هم سرما خوردی؟ این ویروسها رو هر چه سریعتر بندازین بیرون شلغم زیاد بخور..بخور هم بده ...سرخود دارو نخوری ها؟ دیروز از ساعت 3 نت قطع شد تا امروز صبح بیشتر مواظب خودتون باشید
مامان جونی
پاسخ
خجالتمون میدی عزیزمقربونه محبتتونآره خودم سرما خوردمگفتم چقدر کم پیداییچشم گلم شما مواظب خودتو گلهای نازت باش
باران
2 بهمن 92 10:13
سرما خوردی خانمی؟درمانش فقط لیموترش تازه وعسل تو آب جوشیده شده ی ولرمه/منم دارو مصرف نمیکنم طول میکشه ولی خوب میشی گلم/فقط احتیاط کن بدترنشی مواظب خودت و خونوادت باش و این ویروسو پرتش کن بیرون
مامان جونی
پاسخ
چشم عزیزمخودم بستم به شلغم -آب نمک غرغره میکنم فعلا که در همین حد مونده دعا کن بدتر نشه محمد که آمپول زد حالش خیلی بهترهپارسام داره دارو هاشو مصرف میکنه خیلی بهتر نیست ولی بدترم نشده ممنون که بفکرمونی عزیزم
شادی
2 بهمن 92 12:57
الهی عزیزم. هردوتون با هم سرماخوردین؟؟؟ ایشالله زودتر خوب بشین. دلم برای پسر گلم تنگ شده بود . مرسی که آپ کردی. آفرین به این همه خلاقیت. در ضمن فکر کنم این آرامش قبل از طوفان باشه. داره خودشو آماده میکنه برای شیطونی های بعدی. زود خوب شو مامان.
مامان جونی
پاسخ
آرهممنون مهربونمفدای محبتت عزیزمبعید هم نیست چون دقیقا بعد از این پست همه چی برعکس شدو دوباره بدو بدو وشلوغی و بپر بپر شروع شد فکر کنم دیگه حالش بهترهآوینای خوشگلمو بماچ از طرف من
باران
3 بهمن 92 9:17
عزیزممممممممممم همون شلغم خوبه/ولی لیمو ترش تازه هم تو عسل امتحان کن/یکم بدون دارو طول میکشه ولی خوب میشی/یه سیرهم پوست بگیر بزار رو اپن یا پیاز تا میکروبارو جذب خودش کنخ هرروز عوضش کن البته تواز من واردتری میدونم الهی زودتر خوب بشی خانمی/یه دنیابوس وبغل و
مامان جونی
پاسخ
چشم بانووووووممنونم که بهمون سر میزنی مهربونم
باران
3 بهمن 92 9:52
سحرخیز شدی زود میای تایید میکنی
مامان جونی
پاسخ
آخه پارسا هنوز خوابه بخاطر همین تونستم بیام روزای دیگه با من بیدار میشه تا بهش برسمو صبحانه بدم بهش و ناهار درست کنم ظهر میشه
مامان تینا و رایان
3 بهمن 92 10:54
شما بهترید؟ دیدی چی شد ویروس شما از را ه مجازی انتقال پیدا کرد به من گلو درد و سرفه دارم
مامان جونی
پاسخ
پارسا ظاهرا که بهتره ولی خودم تعریفی ندارم هر روز یکم به مریضیم اضافه میشه خسته شدم دیگه امروز میخوام برم دکتر من گلودرد و سرفه ندارم فقط عطسه و آبریزش وسردرد !!!مراقب خودت باش گلم حتما برو دکتر یه آمپول بزنی خوب میشی عزیزمبا آرزوی سلامتی برای دوست جونم
مامان تینا و رایان
5 بهمن 92 13:52
صبح اودم هر کاری کردم نتونستم برای هیچکدوم از دوستان نظر بزارم.. اون که شوخی بود عزیزمجدی گرفتی؟ هر چه از دوست رسد نیکوسست حتی ویروس ایشالا امروز بهتری؟
خاله اعظم
5 بهمن 92 18:29
میگم خواهرجونی؟ راستی سلام میگما خواهرجووووووونی این شکلکاتون گـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاز نداره؟ الان این بچه فقط گاز گرفتنی شده ولاغیر ورووجک با اون دستگاه بستنی سازش کشته منو عشق منه خاله جان برا من بستنی ازتو اون دستگات در بیار بسی بی اندازه هوس بستنی ویفری نموده ایم!!! اون کرمتم خیلــــــــــــــــــــــــــــــــــــی خوشگل بود نفس من خلاقیتات روز افزون خاله جون جونم
مامان تینا و رایان
6 بهمن 92 9:29
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااام سلااااااااااااااام سلاااااااااام سلاااااام سلاااام سلاام سلام .♥ .♥ ..♥ ...♥ ....♥ .....♥ ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥ .........♥
مامان جونی
پاسخ
سلااااااااام به روی ماهت عزیزم خیلی خوشگله ممنون
مامان یاسمن و محمد پارسا
6 بهمن 92 12:03
فدای پسر باهوش هنرمند عزیزم ایشالاه که هر چه زودتر خوب بشی عزیزم دوست دارم
مامان جونی
پاسخ
خدانکنه عزیزم ممنون مهربونم که سر میزنی
مامان تینا و رایان
6 بهمن 92 23:21
نظرات من چرا تایید نمیشن؟
خاله مهربون
7 بهمن 92 4:27
آفرین
مامان خمبل و فنقول
7 بهمن 92 18:07
عزیزم کاشکی دستگاه بستنی سازت واقعی میشد اونوقت خیلی زندگی شیرین میشد
مامان جونی
پاسخ
واقعااااااااااا
ساناز
12 بهمن 92 20:37
سلام دوست عزيزم . خوشحال ميشم بهم سر بزني
مامان جونی
پاسخ
چشم عزیزم اومدم پیشتون
مامان كياراد
16 بهمن 92 16:01
آفرين به اين پسر باهوش و هنرمند....
مامان جونی
پاسخ
ممنون خاله جوناینا رو هم بچسبون به لپای کیاراد جونم