سیدمحمدپارسا جونسیدمحمدپارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

♥پارســـــا وروجـــکــــــــ♥

یا امام رضا(ع)

1392/10/15 14:38
نویسنده : مامان جونی
278 بازدید
اشتراک گذاری

سلا نفس مادرقلب

شب شهادت امام مهربونیها برای عرض ارادت و تسلیت به صاحت مقدس آقا امام زمان (عج)و پابوسی مولای عزیزمان شمس اشموس ،انیس النفوس غریب الغربا امام رضا (ع) رفتیم حرم آمام رضا(ع)خدا ایشالله قسمتت تک تک آرزومندا بکند

برای همگی دوستان وآرزومندا دعا کردیم اگه لایق باشیم 

حرم رضوی مملو از جمعیت بود تمام ارادتمندا جمع شده بودن وبرای اثبات ارادتشون همه همه خودشونو رسونده بودن به مشهد خیلیا پیاده وسواره و....پیر و جوان وخردو کلان همه آمده بودن طبق اعلام آمار آستان قدس رضوی امسال مشهد مقدس 25میلیون نفر زائر داشت فدای امام مهربونم بشم که هر چقدرم زائر داشته باشن ولی باز هم جا برای بقیه هست 

رفتیم صحن گوهرشاد بیاد روزای اعتکاف امسال رفتیم کنج صحن و رو به ضریح نورانی آقای مهربونی برای تک تکتون دعا کردم  پارسا و همسری رفتن برای زیارت که بخاطر ازدحام جمعیت بعد از 2دقیقه برگشتنو و اونا هم مثل من به همون سلامو عرض ارادت وچند دقیقه نگاه از دور به ضریح نورانی اماممون بسنده کردن

تو صحن، زیارت امین الله و جامعه کبیره رو خوندیم و دو رکعتم نماز به نیابت از تمام ملتمسین دعا خوندم و برگشیم ولی هنوز برنگشه باز دلمون پر میکشه برای اون صحن و سرای باصفا

اینم 2 تا عکس از پارسا جونی تو صحن گوهرشاد حرم امام مهربونی

 

پ ن: از اون شب به بعد یکی دیگه از مراحل استقلال پارسا جونی رو شروع کردم و اونم جدا خوابیدن از ما و خوابیدن تنهایی تو اتاق خودش بود که الحمدلله و با توسل به آقای مهربونی الان 4شبه که پسر نازم تنهایی تو اتاقش میخوابه ،البته ما تا وقتیکه خوابش ببره پیشش تو اتاق هستیم(شب اول من تا موقع خوابیدنش پیشش بودم وشبهای بعدی باباجونش پیشش بودن تا خوابیده)ولی خب از جایی که من هنوز عادت نکردمنیشخند2-3بار در طول شب بهش سر میزنم و پتوشو میکشم روش چون پسرکم اصلا عادت به پتو نداره و همش پتو رو پس میزنه ولی خب خداروشکر میکنم که داره ادت میکنه و راضی هست از خوابیدن تو اتاقش

پ ن2:پارسا جون تا قبل از این عادت داشت که موقع خواب حتما دستشو بذاره رو گوشه من یا باباش و اینقدر گوشمونو ناز میکرد تا خوابش ببرهخمیازه ومنم بهمین خاطر عزا داشتم که چه جوری از ما جدا بخوابه ولی الان 4شبه که بعد از 4سال ماداریم دوتایی تو اتاقمون میخوابیمهوراپارسا هم خودش تنها تو اتاقش خوابیدهخواب

روز شمار سن سید محمد پارسا:

 سیدمحمدپارسا تا این لحظه ، 3 سال و 7 ماه و 8 روز و 19 ساعت و 33 دقیقه و 25 ثانیه سن دارد :.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (40)

الناز مامان طاها
15 دی 92 14:18
افرين به پسر خوشگلم،حالا يكي بايد پيدا بشه من و از طاها جدا بخوابونه،عمرا بتونم بذارمش تو اتاق و خودم جدا بخوابم،ميدونم خوابم نميبرهواسه منم دعا كرديحال و احوال خودت خوبه فاطمه جون
مامان جونی
پاسخ
تو هم یواش یواش شروع کن عزیزم تومیتونیآره النازم مخصوص اسمتو بردم عزیزم واز امام مهربونی خواستم که بدون عملو بیمارستان خوبه خوب شی البته اگه آقا صدامو شنیده باشه
باران
15 دی 92 14:31
ماشاالله به پسری که دیگه مرد شده فداش شم/عزیزم زیارت و عزاداریهاتون قبول ممنون به یادم بودی
باران
15 دی 92 14:35
تازه عکسای یلدامم ندیدی که
مامان جونی
پاسخ
فدات میشم همه پستاتو خوندم همه رو هم دیدم هرموقع میام پای نت به همه دوستام سر میزنم ببخش که بعضی وقتا تنبلی میکنم و کامنت نمیذارم هرچند هم برای یلدا برات کامنت گذاشتم هم برای عکسا ولی هیچکدومش نرسیدیادت نیست همون روزایی بود که نمیتونستم بیام نی نی وبلاگ و مامان شادیم ازم سراغتو گرفته بود دوست خوبم قرار بود بیشتر درکم کنی که
مامان تینا و رایان
15 دی 92 14:58
سلام عزیزم..خوش به حالتون هر وقت اراده کنین میرین پابوس امام ایشال که ما هم از دعاهاتون بی نصیب نمونده باشیم خیلی خوبه که از الان شروع کردی و عادتش دادی به جدا خوابیدن..میبوسمتون
مامان جونی
پاسخ
سلام به روی ماهت عزیزم...همیشه نایب الزیاره شمام هستمبله گلم اسم شما و فرشته های نازتم بردم اگه لایق باشماینام برای شما و فرشته هات
باران
15 دی 92 15:18
من کلا احساساتی زود رنج وکم طاقتمممممممممممممممم
باران
15 دی 92 15:55
فاطمه ومامان تینا رایان خیلی تابلوییییییییییییییییییید
مامان جونی
پاسخ
واقعا!!!چون گفتی مجبور شدم ویرایشش کنم باعرض پوزش از شادی جون
علامه کوچولو
15 دی 92 15:57
امسال هم نگاه رافت امیز امام مهربانیها شامل حالم شد و اومدم اما تنهایی و مجردی و واقعا چسبید زیارتتون قبول........... چقدر راحت جدا شده...ماشاءالله اقا شده دیگه
مامان جونی
پاسخ
خداروشکر عزیزدلمممنون که به من لطف دارینبرامون دعا کنین انشالله مستدام باشه
مامان خمبل و فنقول
15 دی 92 16:04
قبول باشه. امام رضا نگهدار گل پسر باشه ایشالا آفرین به پارسا جونی که دیگه مستقل شده. هرچند من فکر میکنم الان برای شما خیلی سخت تره تا پارسا جون. بچه ها زود خودشونو با شرایط جدید وفق میدن ولی ما بزرگا نه! من که هنوز شبایی که پسرم تو اتاق خودش میخوابه، نگرانم و همش در حال ترددم بین اتاقها!!! بهرحال موفق باشین
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزمواقعا همینطوره که شما میگین
علامه کوچولو
15 دی 92 16:16
یعنی نظر من نیومده؟
مامان جونی
پاسخ
چرا عزیزم دارم تاییدشون میکنم
مامان تینا و رایان
15 دی 92 21:18
از بس تابلوبازی در اوردیم همه رو فهموندیم
خاله اکی
18 دی 92 12:14
قالب جدید مبارک ایقد از خواب حرف زدین یه لحظه خوابم برد ببخشید دیر به دیر میام آخه دیگه عزممو جذب کردم درس بخونمآخه دیگه امتحانامون شروع شده مراقب خودت باش
الناز مامان طاها
18 دی 92 21:24
سلام،نميدونم امشب اين كامنت و ميخوني يا نه،ولي اگه خوندي تو رو خدا واسم دعا كن،فردا ميرم دكتر
مامان یاسمن و محمد پارسا
19 دی 92 1:10
افرین به پارسا جونم
الناز مامان طاها
19 دی 92 9:56
سلام دوست جونم،وقت دكترم افتاد فردا ساعت ٨:٣٠صبح،امروز عمل داشت نيومدبازم التماس دعا
مامان جونی
پاسخ
انشالله که خیره عزیزم
شادی
19 دی 92 12:57
آفرین به پارسای گلم. به نظر منم خیلی مرحله مهم و حیاتی برای بچه و پدر و مادر است. . ببوسش از طرف من
مامان جونی
پاسخ
فدات عزیزم شمام دخمل گلی رو ببوس عزیزم
مامان تینا و رایان
19 دی 92 22:19
سلام عزیزم ممنون که جویای حالم بودی ایشالا شما هم سلامتید عزیزم..میام بهت سر میزنم هر روز ولی دیگه نظر نزاشتم این چند روز گرفتار بودم
الناز مامان طاها
20 دی 92 9:53
خصوصي
مامان جونی
پاسخ
انشالله که خیره عزیزم من مطمئنم به راحتی مشکلت حله
مامان تینا و رایان
20 دی 92 23:31
دوست جون و نی نی خوبن؟
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزم الحمدلله خوبیم فقط سرم یکم شلوغه وخیلی وقت نمیکنم بیام نتشما چطورین همگی خوبید؟
الناز مامان طاها
22 دی 92 10:05
سلام دوست جونم،كم پيدايي،انشالله حالتون خوب باشه
مامان جونی
پاسخ
خوبیم دوستم ببخش گلم نگرانت کردم یکم گرفتاریام بیشتر شده شرمنده
مامان تینا و رایان
22 دی 92 10:53
ما هم خوبیم..خوب باشید نیومدید هم اشکال نداره..
الناز مامان طاها
23 دی 92 0:36
کجایی دوست جون
مامان تینا و رایان
23 دی 92 8:56
دلمون تنگیدا؟
مامان جونی
پاسخ
چشم بزودی پست جدید میذارم
باران
24 دی 92 16:39
خصوصیت برام نرسیده/اگر مهمه حتما اس کنش
مامان جونی
پاسخ
نه عزیزم خیلی مهم نبود فقط کلی برات درد دل نوشتم(شاید به اندازه یه پست!) که بعداز تاییدش دیدم نتم قطع شدهحالا دوباره میام پیشت
مامان یاسمن و محمد پارسا
24 دی 92 16:51
فدای نازنینم بشم مامان کجای دلمون تنگ شده
مامان جونی
پاسخ
ممنون از محبتون
الناز مامان طاها
25 دی 92 21:31
قربونت برم اصلا نگران نباش،اينقدر پاكي و نزديك به خدا كه مطمينم همه چي خوب پيش ميرهواسه منم دعا كن
مامان سهند و سپهر
26 دی 92 8:50
عزیزم چقدر خوب خیلی خوب عادت کرد خدا رو شکر. ما هم التماس دعا داریم
باران
26 دی 92 11:20
مامان تینا و رایان
26 دی 92 14:15
اومدی -؟ رفتی آزمایش؟حالت خوبه؟
مامان جونی
پاسخ
آره ممنون که جوای احوالمی عزیزدلم الحمدلله خوبم
مامان تینا و رایان
26 دی 92 14:18
ای خدا چرا پیامم ارسال نمیشه؟
مامان جونی
پاسخ
چرا پیامت اومده مهربونم
الناز مامان طاها
27 دی 92 0:53
خوبي فاطمه جان،از يكي از اقواممون سوال كردم گفت اگه مشكلي باشه همونجا خودشون ميگن،خيالت راحت
مامان جونی
پاسخ
فدای محبتت دوسته خوبم ممنونم که بفکرمی
مامان یاسمن و محمد پارسا
27 دی 92 17:33
خاله جون ما تو یه مسابقه شرکت کردیم دوست داشتی زود بیا رای بده
مامان جونی
پاسخ
رفتمو برات رای دادم گلم
مامان تینا و رایان
28 دی 92 18:37
خصوصی
مامان جونی
پاسخ
فدات ممنون عزیزم
الناز مامان طاها
28 دی 92 19:22
مگه ميشه روز تولد جد نوگلت دست خالي برگردي،خوشحالم بابت اينكه همه چي رو به راهه،راستي فردا تولد هر دو تا بابابزرگهاي منه ،هم حضرت محمد هم امام جعفر صادق كه شجره ناممون به ايشون ميرسه،ميشد عيدي بهم ندن و دوست جونم دست پر بر نگرده
مامان جونی
پاسخ
ممنون الناز ساداتم تو به من خیلی لطف داری عیدتونم مبارک
شادی
30 دی 92 0:23
سلام عزیزم.خوبی؟پارسا جونم خوبه؟چند وقته میام عکس و مطلب جدید از پارسا ببینم سرم میخوره به سنگ و دست از پا دراز تر برمیگردم. امیدوارم هردوتون در صحت و سلامت باشین. دلمون تنگ شده .
مامان جونی
پاسخ
فدات شم چشم ایشالله آپ میکنم
مامان تینا و رایان
30 دی 92 9:37
مامان جونی آپ بنما
مامان جونی
پاسخ
چشم
مامان تینا و رایان
30 دی 92 9:38
منم از این پرواه های چشمک زن میخوام
مامان جونی
پاسخ
فداتشم این بکگراند مال خود قالبه از لی لی تم گرفتمش
الناز مامان طاها
30 دی 92 23:13
سلام فاطمه جون،تو كامنتها ديدم نوشتي پارسا مريضهاز دست اين ويروسهاحالا بهتره؟؟؟؟؟؟؟دلم واسش يه ذره شده پس كي اپ ميكني
مامان جونی
پاسخ
سلام عزیزدلم آره گلم پارسا سرما خورده البته الان دیگه هممون مریضیم ولی خب من تقریبا بهتر از بقیه ام دعا کن که حالم بدتر نشه و نیازی به دکتر و دوا نشه الان خودم که درمان خونگی میکنم ولی پارسا و همسری رفتن دکتر اونام دارن بهتر میشن چشم عزیزم شرمنده دیگه امروز حتما آپ میکنم
باران
1 بهمن 92 10:56
این قالبه چه خوشمله فقط چشمام داره قیجی ویجی میرهههههههه خخخخخخخخخخخخخخخعزیزم چطوری؟پارساجیگلم چطوره بیایه پست بزار خبدلمون تنگ شده واسه پارسایی هیچ بهونه ای هم مورد قبول نیست
مامان جونی
پاسخ
ممنون گلم تو کامنت الناز جون جواب احوالپرسیتو دادمامروز آپ میکنم گلم