سیدمحمدپارسا جونسیدمحمدپارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

♥پارســـــا وروجـــکــــــــ♥

پارسا در لباس مامان

1392/10/5 13:56
نویسنده : مامان جونی
309 بازدید
اشتراک گذاری

امروز نفسم لباس(تونیک) منو آورده و میگه مامان از این لباسا برام بخر

من:پسرم اینا ماله ماماناست

پارسا :خب منم میخوام

من:خب بپوشش ببین خوبه برات بخرم

پارسا لباسمو تنش کرده یقه لباسو گذاشته رو سرشو میگه کلاه لباسته!!!!!

 

من:نه مامان لباسم کلاه نداره ولی خب الان بعنوان کلاه بتو میزیبد پسرمقلب

پارسا:برای من کلاه دارشو بخر

من:چشم مامان هروقت مامان شدی میخرم براتچشمک

پارسا:وااااااااااااای مامان جون منکه مامان نمیشم بابا میشم پس برام نخر

من :چشم مامان برات نمیخرم( پس قضیه منتفی شد بهمین راحتینیشخند)

 

پ ن:سه شنبه مورخ 92/10/3پارسا جونو بردیم آراشگاه ایندفعه پارسا واقعا آقا شده بودو اصلا تو آرایشگاه اذیت نکردو کاملا همکاری کرد آفرین پسر خوبم مبارکت باشه پسر نازمبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

الناز مامان طاها
5 دی 92 14:13
اي من به فداي تو باباي اينده
مامان جونی
پاسخ
خدانکنه خاله جون
❤خونه نمدی❤
5 دی 92 14:20
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به خونه نمدی بزن کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی منتظرت هستم www.namadi.ir ارسال به سراسر ایران با تشکر خونه نمدی
مامان تینا و رایان
5 دی 92 20:33
قربون این بابای آینده چقدرم بهش اومده تونیکت بزنم به تخته کمی جون گرفت بچه بعد مریضی لاغر شده بود اصلاح کرده خیلی بهش میاد عسلک اسپند دودش کن
مامان جونی
پاسخ
آره بنظره خودمم لاغر شده بود بزنم به چوب الان بهتر شده خوراکش میدونی از وقتیکه این آبجی کوچیکم فیزیولژی میخونه بهم گفت که بچه وقتی که بازی میکنه و میخوابه و گشنش میشه هورمون رشد تو بدنش ترشح میشه منم دیگه هی دنبالش راه نمیرم بگم بخور بخور خودش هر وقت گشنه میشه حسابی میخوره الان دیگه کمتر بهش فروگلوبینو سانستولشم میدمممنون عزیزم چشات خوشگل میبینه
شادی
5 دی 92 22:27
مبارک باشه. چه پسر آقایی. هزار ماشالله.
مامان جونی
پاسخ
ممنون خاله جون
خاله اعظم
7 دی 92 0:01
نفسی خواهرنازم خیلی دوست دارم انشالله همیشه خودتو سید کوچولوی من سالم وسلامت و شاد باشید عاشقتونم
باران
7 دی 92 10:19
حکایت جالبیست که فراموش شدگان فراموش کنندگان را فراموش نمیکنند/روزگارتان خوش
مامان جونی
پاسخ
فدای تو دوست مهربونم من اصلا هم فراموشت نکردم دیشب تو حرمم خیلی بیادت بودم خودت که دلیل نبودنمو میدونی
خاله اعظم
7 دی 92 21:04
چقد این جوابت خوب بود خواهرجونم عشق بغل بوس!!!
مامان جونی
پاسخ
فدات عزیزم
علامه كوچولو
8 دی 92 12:18
سلام در يكشنبه اخر ماه صفر(يعني امروز) براي گشايش كارها و رزق و روزي فراوان و حلال سوره هاي (انشراح-التين-نصر- اخلاص- ناس- فلق-حمد) هر كدام هفت مرتبه قبل از غروب افتاب بخوانيد التماس دعا
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزم دیروزکامنتتو خوندم ولی نتونستم تاییدش کنم ولی اینارو که گفتی همه رو خوندم التماس دعا
مامان تینا و رایان
8 دی 92 13:24
بوس و بغلهای امروز ما نرسید؟ پس دوباره
مامان جونی
پاسخ
چرا عزیزم رسیده من دیروز خونه مامانم بودم نتونستم تاییدشون کنم
علامه كوچولو
9 دی 92 12:52
سلام عزيزم صاحب اجازه اي خانوومفقط هزينه ش يه دعاي جانانه است توو اين روزهاي پاياني صفر امسال احتمال داره توفيق نشه بيام مشهد...اگه نيومدم شما نائب الزياره باشين
مامان جونی
پاسخ
پشم باااانو محتاجیم بدعای شما دوست نازنینم حتما عزیزم انشالله که قسمتتون شه و بیاینماهم نایب الزیارتون هستیم
علامه كوچولو
9 دی 92 12:53
اينجا رو ببينچقدر هم بهش مياد مخصوصا كلاهش
مامان جونی
پاسخ
ممنووووون عزیزمقابل نداره
باران
9 دی 92 13:44
سلام با شنیدن آهنگ وبت قلبم داره از جا کنده میشههههههههههههههههههههه
مامان جونی
پاسخ
سلام عزیزدلم قربون دل پاکت بشم ایشالله قسمتت شه بحق این شب و روزای عزیز
مهسا مامان نورا
9 دی 92 23:22
ای جانم
الناز مامان طاها
11 دی 92 0:05
عزيزم شما كه نزديك به اقا امام رضا هستين واسم خيلي دعا كنين
مامان جونی
پاسخ
چشم حتما عزیزم من نایب الزیاره هستم اگه آقا قبول کنننگران نباش دوست خوبم انشالله بزودی برطرف میشه عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
11 دی 92 9:02
قربونت بشم من مبارکه اقا پارسا ماه شدی
مامان جونی
پاسخ
خدانکنه خاله جونممنون عزیزم
مامان تینا و رایان
11 دی 92 15:07
مامانی و خوشملاش خوبن؟؟
مامان جونی
پاسخ
فداتخوبیم عزیزم الحمدلله
باران
14 دی 92 14:28
عزیزم چند بار برات رمزو گذاشتم نمیدونم اومد یانه نیومده بهم بگو
مامان جونی
پاسخ
عزیزم دیروز کلاس داشتم و نبودم الان اومدم میام پیشت
باران
14 دی 92 15:05
باران آپ میکند
مامان تینا و رایان
14 دی 92 20:22
خوبید عزیزم؟
مامان جونی
پاسخ
الحمدلله ما خوبیم شما چطور؟
باران
15 دی 92 11:22
مامان سهند و سپهر
16 دی 92 8:34
عزیزم از حضور گرمت ممنونم . هزارماشالا به آقا پارسا گل. وای خیلی اصلاح بهش اومده . خیلی ناز شده . خدا نگهدارش باشه. اسپند فراموشت نشه. میگم اگر نمی گفتی این تونیکه کلاه نداره اصلا پیدا نبود ها خیلی بانمک شده باهاش. ببوسش مرد کوچک رو.
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان تینا و رایان
30 دی 92 9:39
با این گلهای چرخون چرا عکس بالای وبلاگت رو نمی بینم؟؟
مامان جونی
پاسخ
فکر کنم باید از اسکریپ ها م حذف کنمالان درستش میکنم عزیزم
مامان محمد پارسا
10 اردیبهشت 93 1:52
ماشاالله به گل پسری به محمد پارسای منم سر بزنید
مامان جونی
پاسخ
چشم عزیزم ممنون که بهمون سر زدنین باز هم بیاین پیشمون