سیدمحمدپارسا جونسیدمحمدپارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

♥پارســـــا وروجـــکــــــــ♥

کاپ کیک بدون فر و مایکروفر

1392/9/26 22:22
نویسنده : مامان جونی
692 بازدید
اشتراک گذاری

امروز که کاپ کیک شادی جون مامان تینا و رایان رو دیدم هوسم کرد که خودمم درست کنم البته من از یه سایته دیگه هم قبلا آموزششو دیده بودم که تعداد کاپ کیکای اون بیشتر بود البته خب طبیعتا موادشم بیشتر بود وفرق دیگشم این بود که کاکائوش کمتر بود ومنم گفتم حالا که میخوام درست کنم تعدادش بیشتر باشه بهتره چون 3تاکه ته دله هیچکدوممونو نمیگرفتنیشخنددستورشو اینجا ببینین

                              قلب اینم عکساش قبل از پختقلب                                

اوایل پخت

اینم آماده شدشچشمک

اینم پارسا جون در حاله خوردن کاپ کیکخوشمزه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

مامان تینا و رایان
26 آذر 92 22:27
عالی شده عزیزم دستت درد نکنه-خوشتون اومد؟پسری دوست داشت؟نوش جونتون
مامان جونی
پاسخ
فدات شم عزیزم آره بابا طاقت نمیاورد تایمش تموم شه گازو خاموش کردم چند بار صندلی گذاشته زیر پاش که بره ببینه چی شده کیکامنو به هوس انداختی دیگهفردام هم امتحان تفسیر دارم هم حفظ برام دعا کن الانم که خیلی خوشحال!!! باز اومدم تو نت ولی سراپایه وجودمو استرس گرفته میبینی چقدر پررویم
مامان یاسمن و محمد پارسا
27 آذر 92 9:14
نوش جونت عزیز دلم به به معلومه خیلی خوشمزست دستت درد نکنه مامان
باران
27 آذر 92 11:06
ممنون خانمی/منم حتما میدرستمش/میشه توظرف بزرگتر درستش کنی بعد کیک رو خارج کنیم وبرش بدیم؟میشه گردو وکشمشم داخلش بندازیم آیااااااااااااااااااا
مامان جونی
پاسخ
نوش جونتون حتما درستش کن خیلی راحته عزیزم من اون سایت چهل تیکه که آدرسشو گذاشتم، کامنتاشون خوندم که نوشته بود تو کاسه هم درستیده و خوب شده منم دلم میخواست توش چیپس شکلات و گردو بریزم ویام با زعفرون درست کنم احتمالا میشه حالا امتحان میکنیم ولی خب از اون سایتم اگه بپرسیم فکر کنم کمکمون کنن چون تجربشونم بیشتره
مامان سهند و سپهر
27 آذر 92 11:11
به به نوش جونتون
مامان جونی
پاسخ
ممنوم عزیزم اینام برای دوقلوهای نازت
مامان تینا و رایان
27 آذر 92 12:43
خصوصی
مامان جونی
پاسخ
چشم آبجی جونم
علامه کوچولو
27 آذر 92 16:19
خصوصی
علامه کوچولو
27 آذر 92 17:34
قربون محبتت عزیزم از کلاسهای حفظتون چه خبر؟خوب پیش میرین؟ حرم ثبت نام کردین یا جامعه القران؟
مامان جونی
پاسخ
فدات الحمدلله دارم میرم ایندوره های جدید تجوید و تفسیر هم اجباری شده و بنظرم این طوری خیلی بهترهجامعه القرآن میرم شعبه سناباد
علامه کوچولو
27 آذر 92 17:58
اتفاقا خیلی خیلی خوبه که همراه با حفظ تجوید و تفسیر رو هم پیش میبرین انشاءالله در اینده ای نزدیک جزء داوران و حافظان و مفسران مسلط کشورمون بشین این کاپ کیکتون هم نوش جونتون
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزدلم منم واقعا خوشحالم که اینبار خیلی کاملتر دارم حفظ میکنم البته با توکل به خدابابت این آرزوی خوبتونم واقعا ممنونم برام خیلی دعا کنین تا خدا توفیقشو بهم بدهقربون شما شمام امتحانش کنین خیلی راحت و سریع آماده میشه
الناز مامان طاها
28 آذر 92 0:08
و اينم من بي هنر حسرت به دل كه دو تا دوست هنرمند دارم كه همش دلمو خون ميكنننوش جونتون،گوشت بشه به تنتونخصوصي
مامان جونی
پاسخ
خجالتم دادی حسابی!!!!!!!!!قربونت برم اینو درست کن اگه بی هنری مثل منم باشی حتما خوب میشه
شادی
29 آذر 92 18:42
دست شما درد نکنه. نوش جونتون.
مامان جونی
پاسخ
فدات
مامان تینا و رایان
29 آذر 92 21:50
سفیدی برف را برای روحت سرخی انار را برای قلبت شیرینی هندوانه را برای عشقت وبلندی یلدا را برای زندگی قشنگت آرزومندم پیشاپیش یلدا مبارک.
الناز مامان طاها
29 آذر 92 23:28
سلام بر سيد پارساي گلم و مامان فاطمه مهربونيلداتون پيشاپيش مبارك
علامه كوچولو
30 آذر 92 10:22
سلام پيام اخرم در مورد موسسه اومد؟ اگه اره لطفا خصوصي
مامان جونی
پاسخ
ممنون برای لطفی که به من دارین از راهنماییتون متشکرم دعا کنین که بتونم برم واستفاده کافی و وافی رو ببرم ممنون دوستم
مامان تینا و رایان
30 آذر 92 15:09
خوبی عزیزم؟چرا نیستی؟ امتحانت خوب شد؟
مامان جونی
پاسخ
فدات خوبم عزیزدلم اومدم بهت سر زدم و پیام تبریکم گذاشتم ولی نمیدونم این نی نی وبلاگ چرا پیامامو بلعید و هیچ کدوم از پیامای تبریک یلدا به دوستام نرسید
الناز مامان طاها
30 آذر 92 15:51
كجايي فاطمه جوووووووووون
مامان جونی
پاسخ
قربونت برم تو ترکمالانم از کمپ دارم باهات صحبت میکنم دعا کن بتونم ترک کنم این نی نی وبلاگ داشت حسابی وقتامو میکشت فعلا هم در ترک به سر میبرم پس اگه کمتر بهتون سر میزنم ازم دلگیر نشین
الناز مامان طاها
30 آذر 92 15:52
يه خبر بده بدونيم حالتون خوبه
مامان جونی
پاسخ
خوبم فدات شم کلاسام واقعا وقتمو پر میکنه کمتر بهتون سر میزنم ببخش که نگرانتون کردم
مامان تینا و رایان
30 آذر 92 16:58
فاطمه جون از وب گذر دیدم اومدی بهم سر زدی..نمیدونم بازم کامپیوترت مشکل پیدا کرده یا نه..شاید نه پیامها رو میبینی و نه میتونی پیام بدی .به هر حال از اینکه دیدم اومدی بهم سر زدی خیالم راحت شد که حالتون خوبه..شب یلدای خوبی داشته باشی عزیزم
مامان جونی
پاسخ
قربونت برم گلم آره اومدم پیام گذاشتم ولی این نی نی وبلاگ پیامامو بلعیده بود
الناز مامان طاها
30 آذر 92 21:44
سلام،يلداتون مبارككجايي فاطمه جون
مامان جونی
پاسخ
سلام به روی ماهه بانوی ظریف یلدای شمام مبارک عزیزم هستم ولی متأسفانه کمتر میتونم بهتون سر بزنمواقعا شرمنده که نگرانتون کردم
مامان تینا و رایان
1 دی 92 7:41
http://www.webgozar.com/ عزیزم میری تو این سایت عضو میشی...بعد واست یه ایمیل میفرستن (کمی ممکنه طول بکشه) بعد که ایمیلت رسید فرمش رو پر میکنی و وب گذر میسازی و کدش رو میریزی تو اسکریپتهای اختصاصی من دیروز دیدم ازت خبری نیست به باران پیام دادم..نمی دونم بهت گفت یا نه ولی تنها راهی که به ذهنم رسید همین بود..چون ایمیل هم چک کردم دیدم چیزی نیومده بود..به هر حال همین که آرامش داشته باشی کافیه...مهم همینه..خصوصی
مامان جونی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون آره اصلا حواسم نبود دیشب فقط تند و تند همه کامنتارو تأید کردم الان یادم اومد چی شده حذفش کردم
مامان سهند و سپهر
1 دی 92 9:14
دستتون درد نکنه . کاپ کیک هم نوش جون شما و گل پسری
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزم
باران
1 دی 92 11:09
محفل آریائی تان طلائی ، دلهایتان دریائی ، شادیهایتان یلدائی مبارک باد این شب اهورائی . . . ★。˛ °.★__ *★* *˛. ˛ °_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。* ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ˛_Π_____. * ˛* .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\ *. ˛*.。˛* ˛. *。 *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ . ¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°•♥•°*"˜¯` ´¯˜"*°´¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°•
مامان جونی
پاسخ
ممنون دوست خوبم
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
1 دی 92 23:16
سلام. واحسنت.
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزم که اومدی پیشم
مامان تینا و رایان
2 دی 92 11:49
سلام بر مامان پارسای تو ترک ..خوبی؟
مامان جونی
پاسخ
سلام بانوی دیپلمات، شادی شف عزیزخوبم الحمدلله فدات شم که بیادمی آره دیگه تو ترکم گاهی بیاین بهم سر بزنینبرام کمپوتم بیارین
مامان خمبل و فنقول
2 دی 92 16:50
فقط میتونم بگم خوش بحال پارسا جون و باباش
مامان جونی
پاسخ
فدای شما مهربونم
الناز مامان طاها
3 دی 92 0:58
سلام بر مامان كمپيخوبي؟گل پسر خوبه؟نصف شبي اومديم ملاقات حالتون و بپرسيمخصوصي
مامان جونی
پاسخ
سلام عزیزم خوبیمخوب کاری کردی عزیزم ولی این دفعه کمپوت یادت نرهدرمورد خصوصیم میام پیشت
مامان تینا و رایان
3 دی 92 9:43
ما خوبیم شما خوبید؟
مامان جونی
پاسخ
خداروشکر که خوبینالحمدلله ماهم خوبیم
مامان تینا و رایان
3 دی 92 19:05
وای مثل من شدی قالب رو می گم
باران
4 دی 92 10:05
دلم برات تنگولیدهههههههههههههههه
خاله مهربون
4 دی 92 17:21
خیلی جالب بود.با اجازه منم قرار دادم دستورشو
مامان تینا و رایان
4 دی 92 18:56
به به خانم باکلاس با mac میان سراغمون خاموش میرنمچ می گیرُم آی مچ می گیرُم
مامان جونی
پاسخ
فدات شم همونجا داشتم آماده میشدم که برم کلاس گفتم یک سری بهت بزنم نتونستم کامنت بذارمخانم مارپل
مامان تینا و رایان
5 دی 92 9:34
شما از در دیوار پنجره ..سقف ..گوگل تو ماشین..با mac ..سواره ..پیاده اومدی قدمت روی چشم بوووووووس آپ کن بابا دلمون پوسید
مامان جونی
پاسخ
چشم عزیزم حتما
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
6 دی 92 5:17
وااای چه خوشمزه
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
6 دی 92 15:06
سلام خانوم گل هنرمند. عکس های کیک فنجونی خوشگلت،اضافه شد به ادامه ی مطلب.
مامان جونی
پاسخ
سلام نرجس جون خانومی از خودتونه!!!لطف کردی عزیزم