سیدمحمدپارسا جونسیدمحمدپارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

♥پارســـــا وروجـــکــــــــ♥

بورک گوشت و قارچ

1392/11/23 22:41
نویسنده : مامان جونی
378 بازدید
اشتراک گذاری

این بورکای خوشمزه رو هم چند روز یپش درست کردم برای خوندن رسپی و عکسای

گام به گام برین به ادامه مطلب لطفا

مواد لازم:

گوشت چرخ کرده (یا ماهیچه پخته و ریش ریش شده) 250گرم

پیاز متوسط 1عدد

قارچ 5عدد متوسط

خمیر یوفکا 1بسته

پنیر پیتزا به مقدار لازم

اول گوشت چرخ کرده رو با پیاز تف میدیم(از ماهیچه استفاده کردم و بعد از اینکه با پیاز و چوب دارچین و برگ یو وآب پختمش ریش ریشش کردمو با پیاز تف دادم) بعد قارچها رو هم تو یه ظرف دیگه جدا گانه تف میدیم باید دقت کنیم که موادمون آبدار و یا حتی مرطوب نباشه چون باعث میشه خمیر یوفکا که خیلی نازکه پاره بشه و موادمون از خمیر خارج بشه

بعد که مواد رو باهم مخلوط کردیم پنیر پیتزا رو هم اضافه میکنیم و اونارو لایه خمیر میپیچیم

ابتدا خمیر رو با زرده تخم مرغ و کمی زعفرون دمکرده با چرتکه آشپزی روی خمیر میکشیم تا جلوگیری ازخشک شدن خمیر بشه وبعد مواد رو توی خمیر میپیچیم به این طریق

 

 

 

بعد که خمیر ها رو پیچیدیم توی روغن سرخ میکنیم ویا تو مایکروفر یا فر اونو رو میذاریم تا برشته بشه 

من تو تابه سرخشون کردم 

وحالااااااااا اونا رو تزیین کرده و نوش جان میکنیم

اینم ازبورکای من که پارسا خیلی دوستشون داشتو چون میتونست راحت تو دستش بگیرشون و بخوره ازشون استقبال کرد ولی حیف که مهلت نداد در حال خوردن ازش عکس بگیرمچشمک

شما هم امتحان کنید ونوش جونتونخوشمزه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان تینا و رایان
24 بهمن 92 13:51
به به به مامانی چه فعال شدی حتما اینو درست میکنم...دستت درد نکنه ظاهرش که عالیه
مامان جونی
پاسخ
حتما امتحان کن عزیزم خیلی خوشمزستنوش جونتون
مامان تینا و رایان
24 بهمن 92 13:54
به جای یوفکا میشه از نون لواش استفاده کرد؟ یوفکا رو از کجا باید خرید؟
مامان جونی
پاسخ
نمی دونم عزیزم تو مشهد که معمولا هاپر مارکتا دارن البته کارخونش تو مشهده فکر میکنم بهمین خاطر اینجا من حتی تو سوپر مارکتای معمولیم دیدم که دارن با نون لواش امتحان نکردم نمیدونم!!!ولی اگه یوفکا پیدا کنی باهش همه چیزای خوشمزه میشه درست کرد
مامان تینا و رایان
26 بهمن 92 9:39
5 شنبه رفتم خریدم نون یوفکا رو ولی خیلی بزرگتر از مال شماست..یه مدل سه گوش داشت و این مستطیلی که بزرگ بزرگ بود حالا نصف میکنم استفاده میکنم مرسی باید خوشمزه و اسون باشه
مامان جونی
پاسخ
نوش جونتون عزیزم این مدلی که من داشتم یه دایره بزرگ بود که من خودم مستطیلی برش زدم خیلی آسونه عزیزم میتونی گوگل بزنی یوفکا انواع آموزش غذاهارو تصویری هم داره
❤طراح دردونـــه تـــم ❤
3 اسفند 92 20:33
سلام به شما دوست خوبم دوست داري قالب وبلاگ با عکس ني ني نازت داشته باشي ؟ دوست داري بالابر وبلاگ با عکس ني ني تون داشته باشي ؟ دوست داري لوگو و صفحه ورودي داشته باشي با عکس ني ني تون؟؟؟ سال نو هم که نزديکه کلي ليست توي نوبت داريم بايد براشون تقويم طراحي کنم اگه شما هم دوست داري براي سال نو تقويم با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم سال نو تحولي نو براي ني ني نازتون همراه با دردونــــه برترين قالب ها و تقويم ها و خدمات از دردونـــــه منتظر حضور گرمت هستم