سیدمحمدپارسا جونسیدمحمدپارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

♥پارســـــا وروجـــکــــــــ♥

عصر زمستونی

1392/11/21 14:01
نویسنده : مامان جونی
373 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام عشقم

دیروز بعداز امتحانم با باباجون رفتی پارک و چندتا عکسم داری که میزارم تو ادامه مطلب برات

ازت ممنونم مامانی که برای خوندن امتحانم باهم همکاری کردی و کمکم کردی تا نتیجه ی خوبی بگیرم یه عالمه بوس برای عسلکم

ماچماچماچماچماچماچماچماچ

پ ن:شنبه هفته پیش دوباره رفتیم سلمونی92/11/12

پ ن2:پارک کاملا اختصاصی برای آقا پارسا بودهنیشخند

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

باران
21 بهمن 92 14:53
سلام چشم ما به جمال گل پسری بازم روشن شد الحمدالله/بعدش خانمی این امتحانا برای خادمی بود؟
مامان جونی
پاسخ
سلام بروی مااااهت ممنون عزیزمنه قربونت کارای خادمی تموم شده الحمدلله امتحان حفظ و تجوید داشتم فکر کنم یادت رفته بهتون گفتم که میرم کلاس حفظ
الناز مامان طاها
21 بهمن 92 15:08
سلام دوست جونم،چه عجب،بابا نميگي دلمون واستون تنگ ميشه،همتون خوبينقربون سيد كوچولو خودم برم من
مامان جونی
پاسخ
سلام عزیزدلمخوبیم همه عزیزم خدانکنه شهلا جونم
باران
21 بهمن 92 15:30
آهان آله یادم لفته بودبه هرحال آرزوی موفقیت دارم برات خانمی/
مامان تینا و رایان
22 بهمن 92 0:52
سلااااام گل پسری قند عسلی دلم برات تنگ شده بود حالا خوب امتحان دادی؟
مامان جونی
پاسخ
سلام بروی ماهت عزیزم ممنون از لطفت عزیزم بــــــــــله خیلی خوب بود
شادی
22 بهمن 92 14:02
سﻻم دوستم. چه عجب. خدا رو شکر که امتحاناتت خوب بوده. پارک اختصاصی هم خیلی خوبه ها. ببوسش پارسای گلمو
مامان جونی
پاسخ
ممنون دوست خوبم منم برات آرزوی موفقیت دارم کنکورت 5شنبه ست آره؟
مامان تینا و رایان
23 بهمن 92 8:45
خدا رو شکر شما خوب ندی من میخوام خوب بدم؟ موفق باشی دوستم...ببوسش گل پسری رو راستی رونمایی نمی کنی اونو؟؟
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزم چرا عزیزم بــــــــــــــــزودی