سیدمحمدپارسا جونسیدمحمدپارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

♥پارســـــا وروجـــکــــــــ♥

عصـــــــــــــرپاییزی

1392/9/10 19:48
نویسنده : مامان جونی
433 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

ببخشم مامان جون همیشه یکروز عقبم تو ثبت و بروز کردن مطالب وبلاگت

دیروز ناهار قارچ برگر درستیدم واز دستور دوست جونم (شادی جون مامان تینا و رایان) استفاده کردم خیلی عالی شده بود پارسا یکسره میگفت مامان چی درست کردی بیار بخورم دیگه!!!!همسریم وقتی از در اومد تو میگفت عجب بویی پیچیده چقدر خوشمزه ست چی درست کردیخوشمزه

خلاصه برگر هارو  با قارچ سرخ شده و یکم پنیر پیتزا و گوجه و خیار شور و کاهو تو نون همبرگر ساندویچ کردم و آماده شدیم بریم بیرون هوا دیروز خوب بود(نه که بهاری! ولی خب خیلیم سرد نبود) متأسفانه از غذامون عکس نگرفتم چون خیلی عجله داشتیم آخه اینجا خیلی زود شب میشه یعنی دقیقا ساعت4:15دیگه تاریک میشه 

رفتیم پارک ملت همسری و پارسام خیلی با لذت همبرگراشونو خوردن و منم کلی کیف کردم 

شادی جونم ازت ممنونمبغل

اینم چندتا عکس از دیروز

 

 

بقیه عکسا در ادامه مطلب

پ ن1:عکسای این پست ادامه دارد در پست بعدی بقیه شو ببینید

پ ن2:تاریخ دوربین 1ساعت جلوست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان تینا و رایان
10 آذر 92 20:08
واایییی عزیزییییییزمممم نوش جونتون خوشحالم که خوب شده بود و خوششون اومد چه عکسهای خوشگلی اون عکسی که پارسا دراز کشیده رو زمین خیلی ناز شده پارکش هم خیلی با صفاست..یه تشکر هم از بابای نمونه که با وجود خستگی میاد میبره پسری و مامانشو پارک واقعا خوش بو هست این غذا خوش باشی عزیز دلم
مامان جونی
پاسخ
قربونت برم ممنون عزیزم دقیقا طبق دستور شما درستیدم خیلی خوب شد آب پیاز روهم گرفتم و 2قاشق آب سرد ریختم توش، خوب شد آبشو گرفتم آخه آبه پیازش نصف لیوان بودالبته منم برای کبابام و کتلتام آب پیاز رو میگریم ولی این چون نوشته بود آب برزیم من مشکوک شدم گفتم خب آب پیازو برزیم که اینطوری شد دیگه نریختم آره بابا جونم حسابی پایه ست منم واقعا ازش ممنونمقربونت مهربونم
مامان تینا و رایان
10 آذر 92 20:09
تولدت هم مبارک مامان و همسر نمونه بهترینها رو برات ارزو میکنم ..منتظر عکس هستیما؟تولد بگیر
مامان جونی
پاسخ
فدات شم شادی جونم ممنونم که یادم بودی عزیزم تولد به فردا موکول شد چون خواهرام فردا امتحان داشتن ولی من کادو هامو گرفتم ایشالله عکسام برای فردا
منصوره مامان زهره
11 آذر 92 6:56
سلام دوست عزیز ممنون از لطفتون شما هم با افتخار به جمع دوستان ما اضافه شدید
مامان جونی
پاسخ
ممنونم باعث افتخارمه
مامان تینا و رایان
11 آذر 92 7:15
خوش بگذره ایشالا
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزدلم
مامان سهند و سپهر
11 آذر 92 9:04
تولدتون مبارک باشه
مامان جونی
پاسخ
خیـــــــــــــــــلی ممنونم واقعا خوشحال شدم افتخا دادین اومدین وبم
باران
11 آذر 92 9:14
سلام فاطمه جون چه عکسای خشگلی شدن مامانی عکاس هنرمند/عززززززززززززززیزم 11 آذر تولدت مبارک بهترینهارو برات آرزو میکنم عسلم امیدوارم تازنده ام سایه تو دوست جونم رو سر دلم باشه عاشقتم تولدت مبارک تو وبم یه تولد کوچولو برات گرفتم اگر نزدیکت بودم می اومدم روی ماهتو میبوسیدم حالا از راه دور میبوسمت عزیزدلمتولدتولدتولدت مباااااااااااااارک
مامان جونی
پاسخ
سلام عزیزدلم چشات قشنگ میبینه ممنونم که این همه به من لطف داری عزیزمهربونم اول اس ام اس بعدم تلفنی بعدشم یه پست اختصاصی نمیدونم چی بگم ازت دنیا دنیا ممنونم خیلی خوشحالم که کنارمی
(زهره)مامان فاطمه
11 آذر 92 9:23
تولد مبارک فاطمه خانم. من از وبلاگ شادی جون میام گفتم بیام تولدتو تبریک بگم ایشااله هزارسال سایت بالای سر همسر وپارسا جون باشه
مامان جونی
پاسخ
ممنونم مامان فاطمه جون خیلی لطف کردین بهم که اینجا اومدینو بهم تبریک گفتین ایشالله سایه شمام همیشه بالای سر خونوادتون باشه عزیزم
اب نبات
11 آذر 92 10:07
خانمی تولدت مبارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک
مامان جونی
پاسخ
ممنون مهربونم
سحر
11 آذر 92 11:19
تـــــــــــــــــــــــــــــــولــــــــــــــــــــــــــــــدت مبــــــــــــــــــــــــــــــارک مامانی مهربون من از وب باران جان اومدم ایشالا که 10000ساله بشی و همیشه شاد و خرم درکنار همسرت و کوچولوی ناازت باشی
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزم خیلی محبت کردی اومدی عزیزم انشالله شما درکنار خونوادتون خوشبخت و عاقبت بخیر شین
الناز مامان طاها
12 آذر 92 0:53
اين شادي جون كم كم داره شهرتش جهاني ميشهنوش جونتون،عكس پارسا ميون برگها خيلي خوشگله
مامان جونی
پاسخ
شادی جون که حرف ندارهممنون عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
14 آذر 92 8:42
وای چه عکسهای قشنگی همیشه خوش باشی عزیزم
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزم چشمات قشنگ مبینه
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
14 آذر 92 16:51
خیلی قشنگه
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزم چشات قشنگ میبینه