سیدمحمدپارسا جونسیدمحمدپارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره
حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

♥پارســـــا وروجـــکــــــــ♥

عصر جمعه

1392/9/9 12:39
نویسنده : مامان جونی
293 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز برای ناهار که چه عرض کنم برای عصرانه رفتیم رستوران احسان آخه اینقدر دیر صبحانه خورده بودیم که ناهارمون شد عصرزبانپسملی هم حسابی خوشگذروندو داشت خودشو میترکوند اینم یه عکس از پسری در حال خودکشینیشخندخنده

قربونش برم تا دید دارم ازش عکس میگیریم سریع دهنشو بست اینطوریخنثی

بقیه عکسا در ادامه مطلب

 

تست سلامته ژله و کارامل البته اول با انگشتنیشخند

بعدشم رفتیم پارک البته دیگه شب شده بود

تا بعدبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

الناز مامان طاها
9 آذر 92 12:50
عجب عصرانه مفصلي ما اصولا عصرانه كيك و چاي ميخوريمبووووووووووس واسه عسل خاله
مامان جونی
پاسخ
قربونت برم گفتم که ناهارمون بود ولی خب تایمش عصر شد
باران
9 آذر 92 13:46
همیشه خونتون گرم دلتون پر عشق وخالی از غم الهی آمین/از خلوتی رستوران میشه حدس زد کی رفتید
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزم آره دقیقا خوبیه رستورانش اینه که از 12 ظهر تا 12 شب همیشه غذاشون آمادستایشالله بیاین مشهد باهم بریم
مامان یاسمن و محمد پارسا
9 آذر 92 17:34
الاهی نوش جونت عزیز دلم همیشه به گردش و شادی
مامان جونی
پاسخ
قربونت برم خاله جون مهربون اینا روهم بچسبون به لپای فرشته های نازت عزیزم
مامان تینا و رایان
9 آذر 92 23:31
خوبید عزیزم؟ نمیدونم چرا هی میخوره نظراتم اصلا نمیرسه
مامان جونی
پاسخ
ممنون گلم خوبیم وااااااااای آخه چرا
مامان تینا و رایان
9 آذر 92 23:32
فکر کنم برای این پست 10 تا کامنت دادم -تایید نشده یا نمیرسه؟
مامان جونی
پاسخ
عزیزم فقط 2تا کامنت بوود که اوناروهم نایید کردم یعنی چی شده
مامان تینا و رایان
10 آذر 92 9:50
ای خدا من اینجا کلی نوشته بودم و گفته بودم خوش بگذره و نوش جون و اینا ..هر بار 2 بار فرستادم ولی نمینوشت نظر ارسال شده پس از تایید نمایش داده میشود...یا یهو تا کد میدم قبل اینکه دکمه ارسال بزنم میپره نظرم غیب میشه ..البته فقط برای وب شما اینجور نیست از دیروز این مشکل رو دارم..
مامان جونی
پاسخ
گلم تو نظر داده و نداده عزیزی قربونت برم که همیشه در کنارمونی بعضی وقتا پیش ماید عزیزدلم خودتو ناراحت نکن
باران
10 آذر 92 10:58
باشه عسلم انشاالله/ماهم بختیاری میخوریم اما به حساب هادییییییییییییییییی
مامان جونی
پاسخ
ایشاله تشریف بیارین عزیزم شما مهمون مایین مگه مهمنون دست تو جیبش میکنه
الناز مامان طاها
10 آذر 92 20:43
يه لحظه مياي وبم
مامان جونی
پاسخ
اومدم عزیزم
مامان خمبل و فنقول
11 آذر 92 10:37
نوش جونش گوشت بشه به تنش سرباز کوچولو باید تند تند بزرگ شه دیگه، امام زمان لازمش داره
مامان جونی
پاسخ
ممنون مهربونم خیلی دوستت دارم