سیدمحمدپارسا جونسیدمحمدپارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

♥پارســـــا وروجـــکــــــــ♥

تولدم مبارک

1392/9/11 14:19
نویسنده : مامان جونی
267 بازدید
اشتراک گذاری

واااااااااااااااااااای وااااااااااااااااای واااااااااااااااااایهوراهوراهورا

خیـــــــــــــــــــلی خوشحالم بخاطر همه داشته هام خدای مهربون و خوشگلم رو شکر میکنم

خدایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا شکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرت

بخاطر وجود همسر مهربون و دوستداشتنی و صبورم

بخاطر خانواده گلم که هرکاری ازدستشون بر بیاد دریغ نمیکنن و همیشه پیشمن

بخاطر وجود پارسای گل و عاقل و قدر شناسم(ازدیروز یکسره تو خونه داد میزنه میگه مامان جون دوســـــــــــــــــــــــــــتت داااااااااااااااااااارم)الهی من فدای اون صدای نازو مهربونت بشم جیگر گوشم

بخاطر داشتن دوستای خوب و مهربونم  شادی جونم وباران عزیزم و الناز سادات گلم دنیا دنیا از همه تون ممنونم هیچ چیزی نمیتونم بگم و به هر زبونی ازتون تشکر کنم بازم کمه فقط میگم خیلی دوسستون دارم و خیـــــــــــلی ممنونم که همیشه هستین وهمیشه پیشمین

شادی جون مهربونم با اون همه مشغله وکار خونه و بچه هاش همیشه پیشمه یه هدیه خیلی شیکم برام آماده کرده بود

باران گل ومهربونم که هم اس ام اسی هم تلفنی و هم تو یک پست اختصاصی بهم تبریک گفت 

و الناز سادات عزیز و مهربونم که با حال مریضیش بازم شب تولدمو یادش بود و برام پست اختصاصی گذاشت

امیدوارم همگیتون خوب و خوش و خرم کنار خونوادهاتون زندگی گرمتون رو ادامه بدین

 امسال بهترین کادوهای تولدم رو از خدای مهربونم گرفتم وجوده شما همه کنارم ،بهترین کادوهام بودن

پ ن: این پستو یکباردیگه نوشتم ولی متأسفانه پاک شد

پ ن2:بعداز نوشتن این پست رفتم حرم و الان اومدم گفتم برم هم روز تولدم کادومو از آقای مهربونم بگیرم هم برای تمام عزیزانم دعا کنم که ایشالله به هر چی میخوان برسند

پ ن3:عیدی امروزم از آقای مهربونم کنیزی آقاجونم بود ،برای خادمی تو حرم آقای مهربونیا قبول شدم بهترین هدیه ی امروزمو از آقای مهربونم گرفتم

 

پ ن4:کلی تبریک تولد دوستان عزیزم برام نوشتن که همشون تو پست قبلیه ازهمگیتون که از طریق وبلاگ دوستای عزیزم شادی جون و باران جون به وبلاگم اومدن و تبریک گفتن واقعا متشکرم ایشالله تو شادیاتون جبران کنمقلب 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مثل هیچکس
11 آذر 92 13:09
تولدت مبارک عزیزم ایشالا سالیان سال سایتون روی سر پسر گلتون باشه .توی وب باران جون دیدم تولدتونه گفتم بیام بهتون تبریک بگم قدر دوست به این خوبی رو بدونید
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزم خیلی لطف کردین آره دوسته خوبی دارم امیدوارم بتونم قدرشو بدونم وبرای شما هم بهترینا رو آرزو میکنم
باران
11 آذر 92 13:22
دوست به جای چتریست که روزهای بارانی همراه شما باشد/صمیمانه ترین آرزوهامو برای تو بنده خوب خدا دارم از خدا دوتا چیز امروز برات آرزو کردم ودیشب هم بعداز اس تبریک یک دور صلوات برای سلامتیت باتسبیح کربلا فرستادم/عاشقانه روز قشنگت مبارککککککککککک
مامان جونی
پاسخ
فدای مهربونیات عزیزدلم ایشالله خدا حفظت کنه عزیزم تو حرم برات دعا کردم مثل همیشه
مامان تینا و رایان
11 آذر 92 14:57
آخه چرا هی شرمنده میکنی عزیزم؟من که کاری نکردم ..چه جای خوبی رفتی تو روز تولدت و میدونم با دل پاکت برای تک تک ما دعا کردی من هم برات بهترین ارزوها رو دارم و امیدوارم همیشه خوشبخت و خوشحال در کنار همسر و نی نی گلی و خونواده باشی این پسر شیرین زبون رو هم ببوس که هی دلبری میکنه
مامان جونی
پاسخ
فدات عزیزدلم ممنونم ازت
راضیه
11 آذر 92 22:06
تولدت مبارک فاطمه جونان شاالله تولد 120 سالگیت کنار نوه هات
مامان جونی
پاسخ
ممنون مهربونم
الناز مامان طاها
12 آذر 92 0:51
سلام عزيزم،من كه كاري نكردم،انشالله ساليان سال در كنار خانوادت شاد و سلامت زندگي كني و شاهد خوشبختي گل پسرت باشيهمين يه حرف پارسا به كل دنيا مي ارزه،قربونش برم كه اينقدر شيرين زبونه
مامان جونی
پاسخ
چرا عزیزدلم کارت برای من که دنیادنیا ارزش داشت ممنون بابت دعاهای خوبتآره واقعا همینطوره
مامان تینا و رایان
12 آذر 92 7:39
مامان و پسری در چه حالند؟
مامان جونی
پاسخ
ممنون مهربونم خوبم ولی حس مادرانم میگه پارسا داره سرما میخوره یام یه حساسیت آخه بینی یکم کیپ شده و تو خواب خوب نفس نمیکشه امیدوارم اینبار حسم اشتباه کرده باشه
توت فرنگی (مامان علیرضا)
12 آذر 92 13:41
سلام عزیزم تولدت مبار باشه انشالله همیشه سلامت و شاد باشی و خدا حافظ و نگهدار شما و خانوادت باشه
مامان جونی
پاسخ
ممنونم از محبتتون خوشحال شدم بهم سرزدین
باران
12 آذر 92 14:28
چه کیکی.........دست شوهرت بی بلا با این کیکی که خریده
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزم واقعا دستش درد نکنه جات خالی خیلیم خوشمزه بودکاش تو هم بودی
مامان تینا و رایان
12 آذر 92 14:51
عکسها رو چرا من ندیده بودم؟ دست همسری درد نکنه با این کیک خوشگل خوشمزه..البته من یه کوچولوی خوردنی تر دارم میبینم اونجا
مامان جونی
پاسخ
عزیزم عکسارو امروز گذاشتمممنون عزیز واقعا همینطوره من که همش میچلونمشبهش میگم من میخورمتاااااا میگه من تخلم یعنی تلخم
الناز مامان طاها
12 آذر 92 16:01
حالا برو وب شادي جون سبزي پلو ماهي ببين،بيا اينجا كيك ببين،بعد از ني ني وبلاگ برو بيرون با يه كاسه ابگوشت رو به رو شواين است حال من حسرت به دل،امان از اين مريضي
مامان جونی
پاسخ
الهی فداتشم النازم حق داری گلم چاره ای نیست عزیزم تحمل کن ایشالله تا فردا خوب میشی خانم ظریف
مامان خمبل و فنقول
13 آذر 92 13:35
فاطمه خانوم تولدتون مبارک قربون این پسر گل شیرین زبون برم راستی نگفتین چند سالتون شد؟!!!
مامان جونی
پاسخ
ممنون طیبه جونم خدانکنه شما لطف دارین عزیزم من 29سالمهدارم به سراشیبی عمر نزدیک میشمخوشحال میشم بدونم شمام چند سالتونه
مامان یاسمن و محمد پارسا
14 آذر 92 8:46
وای مامان ببخشید دیر اومدم تولدت مبارک عزیز دلم ارزو می کنم همیشه سالم و سلامت باشید http://ts1.mm.bing.net/th?id=H.4635692565070276&pid=1.7 هدیه مجازی ما به بهترین مامان دنیا
مامان جونی
پاسخ
ممنون مهربونم خواهش میکنم الانم خیلی لطفکردی اومدی عزیزم بابات هدیه قشنگتم ازت خیلی خیلی ممنونم
شادی
15 آذر 92 15:33
سﻻم فاطمه جونم. منم با شرمندگی و عذرخواهی بابت تاخیر تولدت رو تبریک میگم. ایشالله که در کنار پارسای گلم و همسر مهربونت سالهای خوب و خوشی رو بگذرونی. می بوسمتون و خیلی دوستتون دارم.
مامان جونی
پاسخ
قربونت برم عزیزدلم ممنون که بهم سر میزنی و با اونهمه مشغله بازم میای پیشمون خیلی خوشحالم که هستی عزیزم منم شما و آوینا جیگررو خیـــــــــــــــلی می دوستماینام برای خودتو آوینا جونم
مامان آیهان
20 آذر 92 12:22
تولدت مبارک فاطمه جووووووون
مامان جونی
پاسخ
ممنون مهربونم که به من سر زدی و کامنتم گذاشتی برام عزیزم
مامان خمبل و فنقول
15 دی 92 16:11
عزیزم شما کجا و سراشیبی عمر کجا؟؟؟؟!!!!! پس من که 32 سالمه باید دیگه غزل خداحافظی رو بخونم عزیزم من متولد 60/10/10 هستم. یه جورایی مادربزرگ شما حساب میشم ایشالا 120 ساله شین
مامان جونی
پاسخ
نه بابا!!!!!!!! شمام جونیدپس تولدتونم مبارک تولد شمام که با تولد نی نی وبلاگ تو یک روزهاختیار دارین برای 3سال اختلاف که نمیشین مادر بزرگ میشن خواهرمایشالله شمام 120ساله شین