سیدمحمدپارسا جونسیدمحمدپارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

♥پارســـــا وروجـــکــــــــ♥

خبر خوب

1392/11/29 12:36
نویسنده : مامان جونی
274 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوب و مهربونمقلب

خبـــــــــــــــــــــــــــــــر دارم براتون خبر ،یه خبره خــــــــــــــــــــــوبهورا

میتونین برین به این آدرس و همه خبرا رو بخونینچشمک

این آدرس وبلاگه جدید عینک

پ ن:هرکس رمز خواست برای پستای رمز دار بگه تا بهش بگم

 

پسندها (1)

نظرات (30)

مامان تینا و رایان
29 بهمن 92 13:01
قربون اون آدرستون و اون نی نی خوشملتون من قبل اینکه بیام اینجا ...اول یه سری به اون ادرس زدم و برات نظر گذاشتم نمی خوای اعلام کنی هبوطش رو؟ کلی ذوق کردم فهمیدم دخمله گلم منم برای الناز پیام میزارم خبری ازش نیست فکر کنم دوباره همون فیبر نوری و این حرفها باشه ایشالا خودش به زودی یه خبری میده مواظب خودت و فرشته هات باش
مامان جونی
پاسخ
خدانکنه عزیز مهربونمشما به ما لطف داری عزیزدلمایشالله که سالم و سلامت باشنبماچ فرشته های نازتو
باران
30 بهمن 92 12:09
مبارکهههههههههههههههههههههههه جمع عاشقونتون الهی صحیح وسالم بیاد بغلتون /عید آقا بطلبه میایم پابوسش واگر افتخار داشتم تو صحن انقلاب باهات قرارمیزارم و نی نی نازتم تو شکم مامانیش میبینم برام دعاکن دست پر بیام پابوس آقا ازش قول گرفتم اگر دعوتم کرد با عنایتش دعوتم کنه/
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیز دلم ایشالله که ببینیمتونمن همیشه وهمه وقت دعاگوی وجود نازنینت هستم عزیزمایشالله که حاجت روایی عزیزم
مامان تینا و رایان
3 اسفند 92 8:02
سلام عزیزم ممنون که خبر دادی .100% نگرانت میشدم این همه مدت نمیومدی هر جا هستی خوش باشید و ایام به کام فرشته کوچولو رو ببوس اون نی نی تو دلی رو هم بده از طرف من پارسا ببوسه راستی اسم انتخاب کردی؟
مامان جونی
پاسخ
فدات هنوز نهخیلی سخته
مامان تینا و رایان
4 اسفند 92 14:10
وای میدونم خیلی انتخاب اسم سخته اگه چیزی دیدم خوشم اومد خبرت میکنم
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزدلم
مامان تینا و رایان
5 اسفند 92 9:50
http://zibasaz.niniweblog.com/post2731.php این ست باب اسفنجی شامل همه چی از جمله کد موس و بکگراند و قالب و حرکت در وب و اینا خودم خرس پو شدم
مامان جونی
پاسخ
ممنون مهربونم از اینکه همیشه بفکرمونی
مامان تینا و رایان
7 اسفند 92 15:54
خوبید مامانی؟ دسترسی ندری هنوز به نت؟
مامان جونی
پاسخ
الحمدلله خوبیم دوست جون
مامان تینا و رایان
8 اسفند 92 22:20
غلط نکنم رفتی مسافرت آره؟
مامان جونی
پاسخ
نه بابا!!!!همسری لپ تاپو رو برده بود سرویسش کنن منم با سیستم خونه خوب نمیتونم کار کنم مجبور میشدم با موبایل بیام خیلی بهت سر زدم دوستم ولی رمزتو نتونستم با موبایل باز کنم الان میام پیشتون
مامان سهند و سپهر
12 اسفند 92 9:26
مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارکه خیلی خوشحال شدم ایشالا خوش قدم باشه نینی دخملی جدید عزیزم بوس برای پارسا جون و نینی خوشگله کوچولوی خودمون
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزدلم یه عالمه بوس برای سپهرو سهندعزیزم
شادی
13 اسفند 92 10:16
سلام عزیزم. مامان دوباره. اونجا هم برات تبریک گذاشتم. ایشالا به سلامتی این دوران طی بشه و دخملی بیاد بغلت. مواظب پارسا جونم هم باش. ببوسش از طرف من فاطمه جون.
مامان جونی
پاسخ
قربونت برم که اینقدر به من لطف داری عزیزم ممنون بابت دعاهات دوست خوبمتو هم آوینا جیگرممو ببوسش
شادی
15 اسفند 92 13:13
سلام گلم. به نکات خوبی اشاره کردی. یادم باشه حتما به دستور آموزش اضافه کنم. اگه هنوز بخاری تون روشنه بزارش کنار بخاری . محیطش باید گرمتر از دمای معمول خونه باشه عزیزم. خمیر رو باید توی سینی آرد پاشی پهن کنی و مواد میانی رو بزاری داخلش. سینی فر رو هم کاغذ روغنی بنداز.
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزدلم از راهنماییات
شادی
15 اسفند 92 13:14
راستی مثل همه ی دستورات کیک، فر باید از قبل روشن باشه تا گرم بشه.
الناز مامان طاها
16 اسفند 92 21:56
ما اپيييييييييم دوست جوني
مامان جونی
پاسخ
اوووومدم دوست جونم
مامان تینا و رایان
17 اسفند 92 19:58
هستم عزیزم ممنون که جویای حالمی زایمان دوم مجازی کردیم گرفتار نی نی دوم مجازیمون هستیم وب اشپزیم با چند تا پست جدید آپه ولی دیگه اینجا تو نی نی وبلاگ اعلام نمی کنم خودت خوبی؟فرشته ها خوبن؟اسم انتخاب شد برای نی نی؟
مامان جونی
پاسخ
مبارک باشهآره عزیزم منم به اونجا سر میزنم هر روز ولی کامنت نذاشتمخوب کردی جداشون کردی حالا هر وقت آمادگیشو دارم میام اونجا که دلم ضعف نره وقتی با هم بودن میخواستم به بچه ها سر بزنم پستای خوشمزه آشپزیتو میدیدم و هی باید آب دهنم قورت میدادمممنون ما همه خوبیم فعلا که زهرا صداش میکنم تا دنیا بیاد ببینم چی میشه
مامان تینا و رایان
19 اسفند 92 9:51
فقط اشپزی ما دهنتون رو اب میندازه دیگه نام دار باشه گل دخملی
مامان جونی
پاسخ
خووووو چرا گریه میکنیآدم دهنش آب میوفته دیگهممنون عزیزدلم
باران
19 اسفند 92 10:28
مامان جونی
پاسخ
فدات چقدر دلم تو عید برات تنگ میشه خووووو بیا بهمون سر بزن دیگهدوستت دارم مواظبه خودتم باش
باران
24 اسفند 92 13:16
قلبونت بلم عززززززززززززززززززیزم تو هم خیلی مواظب خودت باشه وآقارو به مادرش قسم بده بگو بسه انتظار من منتظرم خواهش میکنم چیزی به وعدم نمونده
مامان جونی
پاسخ
پیشاپیش سالی پر خیروبرکت برات آرزو میکنم عزیزمچشم گلم من همیشه دعاگوی وجود نازنینت هستم ایندفع هم حتما پیغامتو به آقا میرسونم
باران
25 اسفند 92 10:24
آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری آغاز روزهایی باشد که آرزو داری فاطمه ی مهربونم سال نو پیشاپیش به تو خواهری گلم وخانواده گلت مبارک
مامان جونی
پاسخ
ممنون مهربونم منم بهترینها رو تو سال جدید برات آرزو دارمسبال نوی شمام پیشاپیش مبارک منتظرخبرای خوبت هستیم
الناز مامان طاها
25 اسفند 92 15:26
سلام،خوبي دوست جون،پارساجونم خوبه؟؟؟؟؟؟دخملمون چطورهواسش هنوز اسم انتخاب نكردي
مامان جونی
پاسخ
سلام به روی ماهت عزیزم همگی خوبیم مهربونم تو خوبی طاهای خوشگلم چطوره؟نه هنوز اسم انتخاب نکردم توپیشنهادی نداری
الناز مامان طاها
26 اسفند 92 16:28
از اسامي مذهبي و قراني ميخواي يا مدرن و امروزي،اسامي مذهبي حسنا به پارسا مياد ولي مدرن زياده مثل پارميس،پارميدا،پرديس،پريسا،ايسا،بازم بايد بفكرم
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزم که برام وقت گذاشتیمنکه دوست دارم هم قرآنی باشه هم مدرن مثل محمد پارسایعنی از اسم ترکیبیم بدم نمیاد ولی همسری خیلی موافق نیست فکر کنم آخرم اسمشو بذاریم پریسا چون اون از اولم میگفت پارسا و پریسا پارسا که میگه پریا نمیدونم از کجا این اسمو شنیده حسنا قشنگه ولی تو فامیلمون داریممن میخوام یه جورایی تکم باشهبیشتر به اسمایی فکر میکنم که آخرش الف باشه خیلی سخته نه!!!حسنا توسط همسرس رد شدضحا و طهورا هم به نظره من خوبه ولی همشونو همسرم رد کردنمیدونم چی کار کنم
الناز مامان طاها
27 اسفند 92 15:19
اسمي كه پارسا انتخاب كرده كه خوشگله،قربونش برم پسر باسليقه،من جاي شما باشم نظرش و قبول ميكنم هر چي باشه بعد از ٤سال داره واسش هوو مياد از الان بهش نشون بدين كه حرفش و نظرش مهمه
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزم از این دید به قضیه نگاه نکرده بودم بهش فکر میکنم
علامه کوچولو
28 اسفند 92 15:45
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ******** سال نو مبارک ********
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزدلم بخاطر این همه آرزوهای خوب خوبمنم سالی پر خیر و برکت و سلامتی برای شما وخانواده محترمتون آرزو میکنم
مامان تینا و رایان
28 اسفند 92 21:06
سال نو مبارک عزیز دلم ...سالی پر از شادی و سلامتی براتون ارزو دارم
مامان جونی
پاسخ
قربونت برم مهربونم سال نو شما هم مبارک آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری آغاز روزهایی باشد که آرزو داری
مامان یاسمن و محمد پارسا
29 اسفند 92 16:50
پروردگارا در این روزهای پایانی سال به خواب عزیزانم ارامش به بیداریشان اسایش،به زندگیشان عافیت،به عشقشان ثبات،به مهرشان وفا به عمرشان عزت،به رزقشان برکت،و به وجودشان صحت عطا بفرما آمین پيشاپيش سال نو مبارك
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزدلم سال نوشمام مبارک یه المه بووووس برای فرشته های نازتون
شادی
29 اسفند 92 23:04
سلام عزیزم. سال نو مبارک. ایشالا سال جدید سرشار از روزهای شادی و سلامتی باشه.
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزدلم منم تبریک میگم و بهترینها رو براتون آرزو دارم
مامان سهند و سپهر
5 فروردین 93 8:45
سلام عزیزم سال نو مبارک باشه از لطف و محبت شما ممنونم عزیزم امیدوارم سال خیلی خیلی خوبی رو شروع کرده باشید و به سلامتی جمع چهار نفره تون و جشن بگیرین
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزم سال نو شمام مبارک مچکرم بابت دعاهای خوبتون
مامان تینا و رایان
6 فروردین 93 11:17
سلام عزیزم..خوبید؟کامنتها رو خوندم پسملی چه خوش سلیقه است قربون برم چه اسم نازی انتخاب کردهسال نوی خوبی داشته باشی
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزدلمچقدر دلم براتون تنگ شده بود این چند روز که نبودین
مامان تینا و رایان
6 فروردین 93 11:20
راستی "سپنتا" به معنی مقدس(sepanta) و "رَستا" به معنی رستگار شده (rasta) من این دوتا اسم رو هم دوست دارم..ببین همسر خوششون میاد
مامان جونی
پاسخ
ممنونم از محبتت
پارسا
6 فروردین 93 18:37
سلام پارسا کوچولو وبت قشنگه ممنون می شم به وب پارسای ما هم سر بزنی.
مامان جونی
پاسخ
چشم عزیزم اومدم پیشتون
مامان تینا و رایان
7 فروردین 93 15:23
پست جدید سال 93 رو شود لطفا
مامان جونی
پاسخ
سلام عزیزم ما چند روزی نبودیم اومدیم نزدیکیای شما ایشالله بزودی پست 93ارسال میشه