سیدمحمدپارسا جونسیدمحمدپارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره
حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

♥پارســـــا وروجـــکــــــــ♥

اولین پست سال93

1393/1/15 23:26
نویسنده : مامان جونی
321 بازدید
اشتراک گذاری

                                    بسم الله الرحمن الرحیم

لحظه تحویل سال رو مثل سالهای گذشته خودمونو رسوندیم به حرم امام مهربونیا تا اولین لحظات سال جدیدمونو طلایی کنیمو سال جدیدمونو با بودن کنار آقای مهربونیها تضمین کنیم

راستی نایب الزیاره همتون بودم

اولین عکس آسید محمدپارسا در سال 1393حرم رضوی

اینم سفره هفت سین ما

سبزه رو هم خودم درستیدم

اینم شیرینی های خونگی من 

شیرینی نخودچی

شیرینی نارگیلی

شیرینی ترک و نون کشمشی(تهیه شده با شکر قهوه ای)

منبع تهیه شیرینی های نخودچی و نارگیلی و کشمشی شف طیبه ست منبع تهیه شیرینی تَرَک(پاپل)یامی مامی دوست عزیزم (شادی جون)هست

امسال قصد خونه تکونی نداشتم ولی نشد که بشه ...

2هفته فبل تحویل سال شروع کردم به خونه تکونی که کلا آب در هاونگ کوبیدن بود با این وروجک ...

ولی خب به نسبت پارسال بازم خدا روشکر پسرم خیلی فهمیده تر و آقاتر شده بود محمدم 2تا جمعه آخر

سال رو خیلی کمکم کرد البته کار زیادی نداشتم چون من معمولا قبل از ماه رمضون و بعضی وقتام اول

مهر ماه خونه رو میتکونم امسالم قبل از بارداریم یعنی همون اوایل مهرماه خونه رو تکونده بودم فقط یکم

آشپزخونه کارداشت که اونم به مدد آقا پارسا و همسری 2روزه تموم شد و من دو روز آخر سال رو فقط

شیرینی پختم که کلی استقبال شد و بازم وسط عید دوباره درستیدم خداروشکر سال 92 یکی از بهترین 

سالهای عمرم بود امیدوارم سال 93 هم از بهترین سالهای عمر هممون باشه 

 

پسندها (2)

نظرات (11)

الناز مامان طاها
15 فروردین 93 23:50
واي شاه داماد و نگاه،كلي دلم واسش تنگ شده بود، حال دخملمون چطورهانشالله امام رضا پشت و پناهتون باشه
مامان جونی
پاسخ
فدات بشم عزیزدلم ممنون نی نی مونم خوبه حسابی لگد زدناش شروع شده مخصوصا شبابیادت بودم النازی لحظه سال تحویل
مامان یاسمن و محمد پارسا
16 فروردین 93 7:39
وای الاهی فدات بشم ماشالاه بزرگتر و نازتر شدی سفره هفت سین هم خیلی عالیه مامان خسته نباشی مامان گل روزهای زندگیتون پر باشه از شادی و سلامتی
مامان جونی
پاسخ
ممنون خاله جون خدا نکنه عزیزمشما به ما لطف داری مهربونم
باران
16 فروردین 93 10:18
سلام بیا پیشم عزیزم
مامان جونی
پاسخ
اووووووووووووووومدمخودم حدس میزنم چه خبره
مامان تینا و رایان
16 فروردین 93 11:50
شادومادو ببین عزیزززییییییزم مردی شده واسه خودش به به شیرین کام باشید...ناقلا شیرینی های منو دیدی رفتی درستیدی بعد میگی از شف طیبه برداشتم؟ گذشته از شوخی کارت درسته و چون خودم هم 3 تاشو درست کردم میدونم که همشون حرف نداره طعمش من خودم عاشق پاپل (ترک) شدم...کشمشی هم که خداست ولی با شکر قهوه ای تا حالا امتحان نکردم...دستور شف طیبه شکر قهوه ای بود؟ امیدوارم هر سالت مثل امسال بهترین سال عمرت باشه با به دنیا اومدن نی نی هم 100% همینطور میشه
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزدلمفدات شم شیرینی نخودچی و ناریلی و کشمشی(آره شکر قهوه ای داشت و دستور با رسپی شما متفاوت بود و1تخم مرغ داشت) رو از شف طیبه درست کردم البته دستور شمام فکر کنم منبعش شف طیبه بود چون از کامنتای اونجا خیلی چیزی یاد گرفتم نوشتم منبع شف طیبه ولی حقیقتش شیرینی ترک (پاپل) رو از دستور شما استفاده کردم همشون عالی بودن منم آرزو میکنم که امسال از بهترین سالهای عمرتون باشه
شادی
16 فروردین 93 17:27
به به چقدر خوشمزه. پسر خوشمزه و شیرین. شیرینی خوشمزه و... ایشالا ایام همیشه به کام باشه.
مامان جونی
پاسخ
ممنون مهربونم
سارا
17 فروردین 93 7:18
سلام تقویم رایگان سال 1393 با عکسهای خودتون و قالب وبلاگ رایگان وسفارشی با طراحی ویژه سنیــــــــا..
مامان تینا و رایان
17 فروردین 93 10:51
شف طیبه این ترک رو هم داره ولی به یه اسم خارجکی نوشته نمیدونم چی بود نوش جونتون
مامان جونی
پاسخ
آره عزیزم اونم خوندم ولی اون خیلی زمانبر بود خمیرش احتیاج به استراحت داشتو بعدشم باید خمیرشو قالب میزدی ومنم با این وروجک نمیتونستم اون همه کار بکنم ولی رسپی شما خیلی آسونو ساده بود میشه گفت نیم ساعته شیرینیم آماده بود
مامان خمبل و فنقول
21 فروردین 93 18:47
مثه همیشه هنرمند
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزم شما لطف داری بانووووو به هنرمندی شما که نیستم
باران
23 فروردین 93 11:33
خانم خانوما
18 شهریور 93 0:13
شف طیبه خیلی خانوم خوبیه عشقه تا حالا 2 تا از رسپی هاش رو درست کردم خیلی نازه جوری طرزتهیه رسپیهاش رو میده که انگار الان اونجا پیشش تو آشپزخونه ای