سیدمحمدپارسا جونسیدمحمدپارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

♥پارســـــا وروجـــکــــــــ♥

باران جونم مامان شدنت مبارک

1393/1/19 14:34
نویسنده : مامان جونی
322 بازدید
اشتراک گذاری

16 فروردینماه خبر بارداری باران عزیزم منو ذوق زده کرد قلباشک شوق صورتمو خیس کرد و خیلی خوشحال شدم از این خبر خوش وامروز با دیدن عکس خوشگلش خوشحالیم بی حد و وصف شدهبغل

خداروووووووو صد هزار مرتبه شکر بخاطر این هدیه الهی 

باران عزیزم خیلی برات خوشحالم عکس خوشگل نی نی تو دلیتو که دیدم دیگه اشتیاقم برای دیدن خودش خیلی بیشتر شده ایشالله بحق امام مهربونیها نی نیت محکم بچسبه به دلت و آخر 9ماه تو بغلت ببینیمیشفرشته

مبارکت باشه عزیزدلم من مطمئن بودم که بزودی این خبر خوشو ازت میشنوم 

ایشالله بحق پهلوی شکسته بی بی فاطمه زهرا بزودی زود دامن همه منتظرا سبز بشه  الهی آمین

پسندها (1)

نظرات (6)

مامان تینا و رایان
19 فروردین 93 14:44
وای عزیزم من هم که دورادور توی کامنتها میدیدمش خیلی ذوق کردم چون میدونم نگرانش بودی و واسش دعا میکردی...خدا رو شکر امیدوارم خدا تو سال جدید به همه کسایی که دلشون نی نی میخواد یه نی نی خوشگل بده مواظب خودتون باشین
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزدلم
مامان كياراد
21 فروردین 93 11:13
روزگارت بر مراد / روزهایت شاد شاد / آسمانت بی غبار سهم چشمانت بهار / قلبت از هر غصه دور / بزم عشقت پر سرور بخت و تقدیرت قشنگ / عمر شیرینت بلند / سرنوشتت تابناک جسم و روحت پاک پاک دیدگانت از همیشه شادتر / شهر قلبت زنده و آبادتر غصه هایت دم به دم ای مهربان / در گذرگاه زمان بر بادتر آرزو ميكنم روزهاي خوبي را پيش رو داشته باشيد دوست من....
مامان جونی
پاسخ
وااااای ممنونم عزیزم بخاطر این همه دعای خوبکیاراد خوشگلمو ببوس
اسراعلیزاده
22 فروردین 93 12:02
سلام مامان پارسامن اسراهستم وبلاگتون خیلی خیلی عالیه یاامام زمان(عج) نگهدارآقاپارساباش خواستم بگم من شما رولینکتون کردم شماهم منولینک کنیدمن شماروبانام پارساسربازامام زمان(عج)لینک کردم شماهم منو بانام اسراکنیزرقیه(س)لینک کنید
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزم باعث افتخارمهچشم گلم باز هم ب ما سر بزنین
الناز مامان طاها
22 فروردین 93 12:19
ما هم كلي ذوقيديممبارك باشه مامان خانم
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزدلم
شادی
22 فروردین 93 18:15
خدا رو شکر. ایشالا خدا دل همه ی اونایی که دلشون نی نی میخواد رو شاد کنه. تبریک فراوان
مامان جونی
پاسخ
فدات بشم عزیزم الهی آمین
باران
23 فروردین 93 11:29
وااااااااااااااااااااااای مرسی عزیزم الهی خدا پارساجونی ودخمل ناز تو دلیتو حفظ کنه من مدیون تو ودعاهای توام تو بین من وآقا واسطه شدی دلم محکمه از اینکه تو دعاگوی من باشی عزیزم ببخش دیربهت سرزدمکمی مضطربم واسه سه شنبه ولی دلم قرصه خداروشکر/آمیـــــــــــــــن برای دعای قشنگت
مامان جونی
پاسخ
فدات بشم عزیزم قابلتو نداشت گلمکار دیگه ای از دستم بر نمیاد ایشالله خدا برات حفظش کنه