سیدمحمدپارسا جونسیدمحمدپارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

♥پارســـــا وروجـــکــــــــ♥

جشن تولد سید محمد پارسا جونم با تم ماشین

1393/3/10 1:41
نویسنده : مامان جونی
1,282 بازدید
اشتراک گذاری

امسال بخاطر نی نی تو دلی من یه جشن خانوادگی و کوچک با حضور آقا جون و مامان جون ،خاله فایزه عمو امیر وخاله اعظم و خاله اکرم  برات تدارک دیدیم مهمونیمون کوچیک بود ولی خیلی خوش گذشت

زحمت دست کردن وسایل تم تولدتم افتاد رو دوش خاله اعظم جون و بابا جون مهربونت دستشون درد نکنه که خیلی زحمت کشیدن واز شادی جون مامان تینا و رایان جونم تشکر میکنم بخاطر فرستادن تمای خوشگلش و همینطور وبلاگ فرشته زمینی ما که از فایلای این سایتم خیلی استفاده کردم

پارساجونم وکیک تولدش

 

 

درحال به هم ریختن تزیینات کیکشچشمک

روشن کردن شمع هاجشن

 

بریدن کیک در حالیکه چیزی از خامه های روش نمونده دلغک

دقتت منو کشتهبغل

 

راهنمای تولد پارسا جون در آسانسور

تزیین درب ورودی

میز شاممون که شامل سمبوسه و فیلو سبزی و ژله طالبی و فالوده و شیرینی و شکلات و پاپ کورن بود که همشونو خودم درست کردم

تمام تزیینات تم تولدت بوسیله دستای هنرمند خاله اعظم و باباجون و نظارت من درست شدخندونک

پاپ کرن خونگیراضی

کارت دعوت مهمونامونمحبت

ساعت تولد گل پسرم یعنی ساعت 8:15 شب در تاریخ89/3/8بغل

سمبوسهخوشمزه

فیلوی سبزیخوشمزه

پای سیب و دارچین

کشک بادمجونخوشمزه

میوهای فصل

 

 

هدیه های تولد که شامل تب لت از طرف منو باباجون سرسره از طرف آقاجون و مامان جون، اسکوتر از طرف عمو امیرو خاله فایزه لباسم از طرف اعظم جونو اکرم جون دست همگی درد نکنهبوس

پسرک خوشحال من با هدیه های تولدش

ایشالله همیشه بخندی عسلم

ممنون که نگاهمون کردین فعلا باااایبای بای

پسندها (9)

نظرات (11)

بــــــــــــاران
10 خرداد 93 12:30
عززززززززززززززززززززززیزم فدات شه خاله تولدت مبارک گلم ببخش اگر دیرمتوجه شدم خو تقصیر مامانته دیر آپ میکنه منم همش فکر میکنم مطلبی نیست خاله رو ببخش بووووووووووس برای پارسا جیگری تم تولدت خیلی خوشمل بود الهی 100 ساله 100 سال کمه 120 ساله شی
مامان جونی
پاسخ
ممنون خاله جونمامانم میگهولی اگه شما دیر به دیرم آپ کنی مامانم هروقت میاد نت بشما سر میزنه ایشالله بزودی تولد نی نی شما عزیزم
مامان شادی
11 خرداد 93 14:14
تولدت مبببااااااااررررککککککک خوشگل خاله دوماد بشی عزیزم همه چی عالی و خوشگل برگزار شد دستت درد نکنه مامانی خیلی زحمت کشیدی کیک رو خودت پختی اره؟ دستت طلا و خسته نباشی
مامان جونی
پاسخ
ممنون خاله جونچشات خوشگله عزیزمرایان جونم بهتره حالش ممنون عزیزم بابت توجه ت آره مامانی ولی حسابی خسته شدم
بابا و مامان
14 خرداد 93 10:00
عزیز دلم چه کیک خوشگلی وای مبارکت باشه عزیز دلم
مامان جونی
پاسخ
ممنون خاله جون
نازی
18 خرداد 93 22:45
مبارکه خوشگلم
مامان جونی
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان خمبل و فنقول
25 خرداد 93 4:01
ببخشید الان این جشن، کوچیک بوده؟؟؟!!!!!!!!!!!! مبارکش باشه ان شاءلله هزار سال عمر با عزت داشته باشه زیر سایه پدر و مادر مهربونش دست خاله ی مهربونش درد نکنه
مامان جونی
پاسخ
ٱره دیگه فقط مامان بزرگ و آقاجونش و خاله هاشممنونم عزیزم منم چون میدونستم ساله دیگه با یه وروجک دیگه اصلا نمیتونم برای پارساجونی تولد بگیرم گفتم امسال براش یه تولد کامل بگیرم که آرزو به دله بچه نمونهخوشگلای خاله رو ببوس عزیزم
مامان كياراد
29 خرداد 93 20:47
تولدت مبارك پارسا جون ...اميدوارم صد ساله بشي گلم و زير سايه پدر و مادر مهربونت به همه آرزوهاي قشنگت برسي....[گل(ببخشيد كه من با تاخير تولدت را تبريك گفتم )]
مامان جونی
پاسخ
ممنونم خاله جون کیاراد خوشگلمو ببوس عزیزم
فهیمه(مدیر وب کوک ونمد)
2 تیر 93 10:45
خوشبحال پارسا چه کیک تولد خوشکلی به وب من سری بزنید واسه پارساو خواهرکوچولوش خیلی چیزای خوشکلی داریم خوشحال میشم
ساناز
5 تیر 93 15:16
پارسا جون تولدت مبارك هميشه شاد و سلامت در كنار خانواده باشي
مامان جونی
پاسخ
ممنوونم خاله جون
ساناز
5 تیر 93 15:18
خصوصي
شادی
6 تیر 93 16:34
تولدت مبارک پارسای عزیزم. ممنون که توی این مدت به ما سر زدی عزیزم حال نی نی گولو چطوره؟
مامان جونی
پاسخ
ممنون شادی جونما همگی خوبیم