سیدمحمدپارسا جونسیدمحمدپارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

♥پارســـــا وروجـــکــــــــ♥

طاها جونم تولدت مبارک

1393/3/19 14:16
نویسنده : مامان جونی
315 بازدید
اشتراک گذاری

            عزیزدله خاله طاهای دوست داشتنی من تولد 4سالگیت مبارک 

    ایشالله زیر سایه پدر و مادر مهربونت به خوشی و سلامتی زندگی کنی

               وامیدوارم و که به هر آرزویی که داری برسی عزیز خاله

                                       بهرتینها رو برات آرزو میکنم                                                                                    http://manotaha.niniweblog.com

 

پسندها (7)

نظرات (12)

مامان سمیه
19 خرداد 93 16:41
سلام عزیزم....خوبی ؟ نی نی خوشگلتون چطوره ؟ من شدیدا به نظر و کمک شما نیاز دارم.... می تونی بیایی خونه ی مجازی ما ؟ ممنونم و منتظرتون هستم. http://pesar2.niniweblog.com
مامان جونی
پاسخ
چشم عزیزم ولی من خودمم الان دقیقا گرفتار همین موضوع ام
الناز مامان طاها
20 خرداد 93 16:55
همینطور داشتم به دوستان سر میزدم که با این پست رو به رو شدم،فدات بشم عزیزم که اینقدر با محبتیممنونم از این همه لطف و محبت
مامان جونی
پاسخ
قربونت عزیزم قابل طاهای خوشگلمو نداشت
ارام
22 خرداد 93 21:10
کوچه کوچه بنازم ز عابری که نیامد غزل غزل بنویسم ز شاعری که نیامد شکسته بغض غرورم در انتظار عجیبی دعا کنید بیاید مسافری که نیامد سلام عیدتون مبارک...التماس دعا
مامان جونی
پاسخ
سلام عزیزم سفرا بی خطر ایشالله همیشه به سفر و تفریح عیدشمام مبارک بانوووو
بــــــــــــاران
26 خرداد 93 10:31
سلام بی معرفت شدی دیگه کامنت نمیزاری
مامان جونی
پاسخ
سلام عزیزم یه اوضاعی داریم که ایشالله قسمت هیچکی نشه خودم که با یه درد شدید مثل زایمان رفتم دکتر بعداز آزماش و سونو معلوم شد که سنگ کلیه دارمو اون دردا هم بخاطر دفع یکیشون بوده با استفاده داروها و مسکنا دکتر داشتم بهتر میشدم که پارسا گلاب به روت اسهال و استفراغ شدید گرفت که اونم بردم بیمارستان و الان داره دوران نقاهتشو میگذرونه اینه که فقط میتونم بهت سر بزنم وبرای رد پامم لایک بزن برات:-D یه سنگه دیگه هم هست که منم الان خودم بستم به آب و تو راه دستشوییم:'( برامون خیلی دعا کن انشالله که تو هم زودتر خوب شی مایعات زیاد بخور داروهاتم استفاده کن ایشالله که مشکلی نیست نگران نباش
مامان شادی
27 خرداد 93 20:54
خصوصی عزیزم
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزم خوشگلای خاله رو ببوس از طرف من
بــــــــــــاران
28 خرداد 93 11:18
عزززززززززززیزم سلام انشااله الان که بهتری پارساجونم انشااله بهتره/مادر به همین خاطر جاش بهشته دیگه...منم خودمو به هندونه وآب بستم سرکاربا اینکه سختمه ولی همش میرم دستشویی انشاالله چیزی نیست و زود خوب میشی کوچولوتم به موقع میاد
مامان جونی
پاسخ
ممنون گلم آره الان خیلی بهترم ولی اون یکی دیگه از سنگام هنوز دفع نشدهایشاللهکه تو هم زودی خوب شی عزیزم
مامانِ بهار
30 خرداد 93 15:30
تولدت مبارک عزیزمممم
مامان جونی
پاسخ
ممنون خاله جون
بابا و مامان
31 خرداد 93 9:12
تولدت مبارک عزیزم
مامان جونی
پاسخ
ممنون خاله مهربون
ننه علي
1 تیر 93 23:41
سلام ممنون از اينكه مارو لايكيدين از آشنايي تون بسيار كيفورم
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزم اگه با تبادل لینک موافقید خبرم کنید
الناز مامان طاها
8 تیر 93 22:25
سلام دوست جونم،الهي بميرم چقدر درد كشيدي،انشالله دخملمون صحيح و سالم بياد تو بغلت و همه اين دردها رو يادت ببره،تو اين ماه خيلي التماس دعا
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزم خدانکنه محتاج دعاتم الناز ساداتم چقدر دلم برای خودتو طاها گلی تنگ شدهخووووو آپ ک دیگه النازی
مامان یاسمن و محمد پارسا
9 تیر 93 13:26
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزم که بهمون سر میزنی