سیدمحمدپارسا جونسیدمحمدپارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

بسم الله

سلام دردونه ی مامان

دیشب ساعت 2 به سلامتی رسیدیم مشهد

دوشنبه اغاز سفر چند روزه ی ما از شمال شرق ایران و مرکزو شمال غرب و سواحل شمالی ایران بود

شب سه شنبه شاهرود خوابیدیم صبح ساعت 9عازم تهران شدیم تهران  به خاطر مراسم سالگرد ارتحال امام ره اینقدر شلوغ بود که منصرف از رفتن  و راهی قزوین شدیم مسیر تهران کرج رو 5ساعته رفتیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بیچاره تهرانیها چی میکشن تو این ترافیک بالاخره ساعت 8شب رسیدیم قزوین رفتیم خانه معلم قزوین وسایل شام رو محیا کردیم و خوردیمو خوابیدیم صبح همونجا ناهار و اماده کردیمو راهی شدیم رفتیم زنجان ناهار خوردیم رفتتیم بازار زنجان چندتا چاقو خریدیم و حرکت کردیم به سمت تبریز شب رسیدیم بستان اباد خونه معلم اونجا رو رزورو کرده بودیمشام خوردیم وخوابیدیم صبح رفتیم کندوان حیلییییی خوشگل بود کلی عکس گرفتیم ناهار خوردیم و راهی ارومیه شدیم رفتیم دریاچه ارومیه پارسای وروجک مام رفت تو اون ابای شور کلی شیطونی کردی و تمام بدنت شورهزده بود اصلانم بیخیال نمیشدی

بالاخره راهی تبریز شدیم و شام رفتیم بناب کبابی تبریز شام خوردیم و برگشتیم بستان اباد آخه خونه معلم تبریز جا نداشت

شب بستانآباد خوابیدیم صب دوباره رفتیم تبریز ناهار رو رفتیم ائل گلی اونجام خیلی قشنگ بود یکسره هم صدای کلاغا میومد میگفتن کلاغ از اول فروردین به بعد یکسره غارغار میکنن جالب بود!!!!

بعد از ائل گلی با دختر عمه من که تازه عروس تبریزیا شده هماهنگ کردیم و رفتیم تبریز گردی میدان ساعت و شهرداری تبریز و مقبره الشعراءو موزه قاجار وبازار کبود و.....شب رفتیم خونه اقای رامین وفا دوست صمیمی اقاجون خدا بیامرزدشون خودشون فوت کرده بودن ولی خانمش کلی خوشحال شدن از دیدن ماوحسابی به زحمت افتادن و با مهمون نوازی گرمشون مارو شرمنده کردن

صبح به سمت سرعین حرکت کردیم ساعت 10 اونجا بودیم ناهر پلو مرغ خوردیم شمام لطف کردینو بعد از چند روز از سفرمون یه کفگیر پلو با مرغ خوردین!!!!!!! فک کنم گرما زده شده بودی اخه غذا خوردنت نصف شده بود ااصلا خوب غذا نمیخردی بالاخره بعد از ناهار رفتیم ابگرم گاومیش گلی خیلی داغ بود ولی کلا خیلییییییییی خوشگذشت البته شما با باباجون و عموامیر و اقا بشیر رفتین یه استخر دیگه(سبلان) اونجا مثل اینکه آبش خنک تر بوده تو هم با اون تیوپ اردکیت کلی آب بازی کرده بودی و بهت خوشگذشته بود

بعد از ابگرم رفتیم واسه خرید سوغات سرعین(عسل ووسر شیر و.......)بقیه اش باشه واسه بعد الان خیلی کار دارم عکسای سفرمونم بعدا میزارم تو وبت