سیدمحمدپارسا جونسیدمحمدپارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

♥پارســـــا وروجـــکــــــــ♥

اردوی یک روزه !!!!

1392/4/18 14:12
نویسنده : مامان جونی
247 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام ملوسکم

چند روزیه نمیتونم برات پست بزارم !!

 اما جمعه  92/2/14از طرف اداره بابا جون رفتیم اردوی یک روزه  چالیدره و طرقبه صبح زود !!!بیدار شدیم ساعت 6  و راه افتادیم رفتیم دنبال خاله اعظم جون باهم رفتیم به سمت چالیدره اونجا اول سوار ترن شدیم وقتی رسیدیم اون بالا  رفتیم واسه صبحانه رستوران بعدش رفتیم برای سوار شدن لنچ خیلی خوشگذشت کلی عکس گرفتیم بعداز اونجا رفتیم طرقبه ی بستنی میوه ای خوردیم بعد رفتیم امامزاده یاسر ناصر تا نماز اونجا بودیم خیلی خوب بود با اعظم جون چند ص از حفظمونو مرور کردیم آخه خاله اعظمم داره میره کلاس حفظ من ص92 ام اعظم جون ص8 ولی فک کنم اعظم جون ازم جلو بزنه آخه ماشالله خیلی زرنگه تو م حسابی بازی کردی چندتا دوستم پیدا کردی بابا جون میگه با همه دوست میشدی!!!!!!!! عرب و عجمم فرقی نداشته با عربا نمیدونم چه جوری دوست میشدی!!!حرفای همو نفهمیدین ولی باهم بازی میکردین!!!!!!!! خلاصه نماز خوندیم رفتیم هتل سحاب برای خوردن ناهار  بعد ازناهارم برامون جنگ اجرا کردن خیلی خوشگذشت منو اعظم اینقد خندیدیم که دل درد شدیم تو هم همش میگفتی باباجون من جایزه میخوام آخرم تا نرفتی و جایزه رو نگرتی راحت ننشستی!!!!!!! یه جعبه خودکار 12 رنگ و یه بسته پرگار گونیا نقاله جایزه بردی!!! که قایم کردم واسه مدرسه ات یا به قول خودت برا بزرگیت!!!عشقم خیلی دوستت دارم عاشق شلوغ کاریاتم فرداش که بابا جون رفته بود همه همکارش میگفتن عجب پسر وروجکی دارین!!!!!!!!!اون موقع بود که من مطمئن شدم که اسم وبتو درست انتخاب کردم!!!!!!!!!! پارساااااااااااااااا ووووووووووررررررررررررروووجک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان یاسمن و محمد پارسا
17 تیر 92 10:39
پارسا جونم خیلی نازی


ممنون از محبتتون کوچولوهای شمام خیلی نازند خدا حفظشون کنه