سیدمحمدپارسا جونسیدمحمدپارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

♥پارســـــا وروجـــکــــــــ♥

عید فطر مبارک

1392/5/18 10:29
نویسنده : مامان جونی
215 بازدید
اشتراک گذاری

 

عید طاعت و عبادت وبندگی بر همه مومنان مبارک

واسه نماز عید با آقاجون منو مامان جون واکی جون واعظم گلی رفتیم بقعه میرزا ابراهیم رضوی تو کوهسنگی بعد از نماز حلیم دادن واسه صبحانه خوشگدشت الانم میخوایم بریم اسجیل دیدن آقاجون ومادرجون پسر گلم تو این ماه رمضون خیلی خیــــــــلی ماه بودی قربون پسر خوبم برم که اصلا منو اذیت نکرد وتازه اینقد اقا بودی که تونستم برم اعتکاف !!!!!!همه ازت راضی بودن هیچکس واذیت نکردی سرباز امام زمان بایدم همینطوری باشه که همه ازش راضی باشن عاشــــــــــــــــــــقتم پسملی

کارت پستال عید فطر 92, کارت تبریک عید فطر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی جون اکی جون
19 مرداد 92 12:52
ســــــــــــــــلام پسرم
مامان جونت راست میگن خیلی آقابودی تواین ماه مخصوصا اون سه روز که پیش من بودی خیلی ناز و مهربون
دوست دارم عزیزم



ممنون مامان جون خیلی برای پارساجون زحمت کشیدین ایشالله تو شادیاتون جبران کنم مامان مهربونم خیلی خـــــــــــیلــــی براتون دعا کردم
خاله اعظم
19 مرداد 92 12:55
اوووووووووووووووووووووه

خب خاله منم رفته بودم اعتکاف جهت ریا!!!!!

اونم شاندیز!!!

خلاصه ما که نبودیم ولی تعریفتو زیاد شنیدم جیگری تو جیگر منی

معتکف!قبول باشه

انشالله هر سال بری و سید وروجکم همکاری کنه

فقط دفعه بعدی

منـــــــــــــــــــــــــــــــم با خودت ببر


ایشالله قسمت میشه عزیزم ایشالله زود زود عروس شی سال دیگه با همسرت دوتایی برین اعتکافالتماس دعا




مامان تینا و رایان
20 مرداد 92 12:15
چه پسر ماهی آفرین گل پسری


ممنون عزیزم