سیدمحمدپارسا جونسیدمحمدپارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

♥پارســـــا وروجـــکــــــــ♥

نقاشی محمد پارسا

1392/5/22 18:03
نویسنده : مامان جونی
716 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گل مامان تازگیها نقاشیهای جالبی میکشی قبلا هم نقاشی میکردی البته هرجا که دل میخواست و یواشکی مثلا روی دیوار  که خوشبختانه چون کاغذ دیواریه تونستم پاکشون کنم یا روی قران من که اونو هیچ کارش نتونستم بکنم و.... ولی بلاخره تونستم بهت یاد بدم که هرجایی جای نقاشی کردن نیست این تخنه رو از کوچیکیت داشتی ولی همیشه در حد خط خطی کردن ازش استفاده میکردی ولی حالا چند روزه نقاشیهای معنی دارتری میکشی مثلا این چغا ست که از شبکه2 پخش میشه اسم برنامش اردشیر و چغاست که تو خیلی دوستش داری  به نظر خیلی شبیه ش آفرین پسر زرنگ و هنرمندم

 

نقاشی محمد پارسا

 

نقاشی محمد پارسا

اینم یه دوچرخه ست که با خودکار کشیدی پسرم عاشق دوچرخه ست و اینو از روی نقاشی دوچرخه ای که آقاجون واست کشیده بود کشیدی آفرین گلم

نقاشی محمد پارسا

اینم به گفته پیکاسوی من یه لاکیه یعنی لاک پشته ولی به نظر من بیشتر شبیه پلیکانه ولی خوب نظر شما البته که مهمتره!!!!!!!!

نقاشی محمد پارسا

البته بعدش روش یه چیزای دیگه ای کشیدی که مثلا پولکاش بود که تو میگفتی اینا دکمه هاشن یا براش ناخن کشیدی که اینطوری خیلی شبیه شد به لاکپشت ناگفته نماند اون گوشه بالای صفحه همون دورچرخه ست که قبلا توضیحشو دادم

نقاشی محمد پارسا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان تینا و رایان
27 مرداد 92 18:09
به خدا من همیشه سر میزنم ولی بعضی اوقات نمیدونم چرا باکس نظرات باز نمیشه کامنت بزارم عزیزم
حالا این اول راهه دختر من که تمام دیوارها رو تا جای که قدش میرسید نقاشی میکشید با افتخار به من نشونمیداد دیگه الان از ترسم به پسرم خودکار و مداد معرفی نکردم هنوز کل خونه رو هم بعد خرابکاری خانوم خانوما کاغذ دیواری کردیم


ممنون که میاین عزیزم
ایشالله زود زود بزرگ شن مگه یکم عاقل شن!!!!!!!!!!!
اموزش هنر دستی (عسل)
2 شهریور 92 16:41
افــــــــریـــــــن !!!
نقاشیهاتم خوبه ها
همش قشنگ بودن مخصوصا اونی که توی تخته شده بودی خیلی منظم و قشنگ بود
حالا شیـــطون اونی که تو تخته بودو تنهایی خودت کشیدی ؟


آره بابا واقعایی خودش کشیده پسملم پیکاسویه