سیدمحمدپارسا جونسیدمحمدپارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

♥پارســـــا وروجـــکــــــــ♥

هر کاری میخوای بکنی بکن اماااااااااا خونه رو کثیـــــــــــف نکـــــــــــــن

1392/5/27 18:10
نویسنده : مامان جونی
1,872 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیــــــــــــــــــــــگر

جمعه خاله اعظم رفت اردو تا یه هفته رفته همدان وکرمانشاه و کلا اونورا ایشالله بهش خوشبگذره و به سلامتی برگرده

منم ایشالله ازاین هفته میخوام  باز کلاس حفظمو شروع کنم البته با کمکای شما گلم

الان که دارم پست میزارم خونهمونو کردی شبیه بازار شام هرجی بخوای توش پیدا میشه نمیدونم چرا جدیدا اینقدر علاقمند شدی به تی و جارو  یکسره تی تو دستت و راه میریو میگی ((هرکار میخوای بکنی بکن اما خونه رو کثیف نکــــــــــــــــــــن ))این حرفو سلطان تو برنامه ی عمو پورنگ 5ماه پیش میگفت حالا تو چرا الان به فکر اینکار افتادی الله اعلم

تازه کاشکی خونه رو کثیف نکنی من یکسره دارم دنبلالت خونه رو تمیز میکنم 

 مامان جون میگه بچه ها یه مدتی یه کاری رو انجام میدن باز بعده جند روز یادشون میره!!!!!!خداکنه زودتر یادت بره

 همسری ام که حســـــــــــــــــاس هر وقت از راه میرسه باید خونه تمیز -لباسای بچه مرتب -...........

پاشم برم که الان میادو این خونه هم که شده بازار شهر شام شتر با بارش گم میشه اگه یه دیقه دیگه دیرتر برم!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان تینا و رایان
27 مرداد 92 18:17
حالا ببین من با 2 تا چی میکشم در عرض سیم ثانیه قبل ورود همسر چوب جادویی رو در میارم و دِ تمیز بکن چون فایده نداره که هی تمیز میکنی هی می پاشن به هم


دقیقا!!بعضی وقتا با خودم میگم اینایی که 3-4 تا دارن چی میکشن!!!!!راتس یه سوال اگه بخوای تو پاسخ نطرات ازاین شکلکا بزاری چه جوری میشه؟؟؟