سیدمحمدپارسا جونسیدمحمدپارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

♥پارســـــا وروجـــکــــــــ♥

لباس نو

1392/6/3 12:53
نویسنده : مامان جونی
295 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب رفتیم فروشگاه مکث تو خیابون دانشگاه برات لباس پاییزی خریدیم دست بابا جون درد نکنهتشویققلبلبخند اینم عکس لباسات


لباس نو

برای دیدن بقیه ش برین به ادامه مطلب

 

 

54

لباس نو

 

لباس نو

لباس نو

اینم لباس نو تن پسریقلبهوراماچبغل مبارک عزیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

الناز
3 شهریور 92 14:39
سلام عزیزم
دست مامان جون و بابا جون درد نکنه چه لباسهای خوشگلی


ممنون الناز جون که به ما سر میزنی
خاله هدی
3 شهریور 92 15:20
عزیزدلی ایشالله مبارکت باشه همیشه به خوشی بپوشی البته با پسر من هم اسمی


ممنون پارسا جونو ببوسین بازم بیاین پیش ما
مامان تینا و رایان
3 شهریور 92 16:16
وااایی من عاشق اون کت ورساچه شدم خیلی ناااازه ایشالا لباسهای دومادیشو بخری


ممنون عزیزم
پرنیان
4 شهریور 92 4:03
مبارکه!
بدو بدو پاییز را هم آوردید!


ممنون خانمی آره عزیزم هوای مشهد چند روزیه که پاییزی شده مخصوصا شباش به امیددیدار
باران
4 شهریور 92 16:33
جون جونی مبالکت باشه عسیسم


ممنون باران جون
چشمه
4 شهریور 92 17:10
سلام ببخشید . باران که ببارد من پر میشوم و میشوم چشمه . چشمه هم کیش و خویش باران . بارانی که دعایش میکنی بارانی شود . اینبار بریا منم دعا کن . بگو /آقا چشمه سلام گرم رسوند و گفت : منم آقا آقای خوبم که خوبیهاین خجالتم میکند و در حرمت نای گام برداشتن برای ریسدن به منزل را نارم و نرفته دلتنگت میشوم . بگو آقا جان چشمه آمده دست به دامن من شده و گفته آقا اگه . . . خودت میانی اگر ندهی و اینبار دست خالی برم . دیگر میروم و آنقدر نمی آیم که ابوالفضل صدایم کند و شکایتت رو پیشش ببرم کسی که 25 ساله در حسینه اش سینه زدم و شبیهش شدم . . دیگر نمیآیم و شکایتت را به آقا حسین میبرم . ممنون

چشم حتما ایشالله حاجت روا میشین میگن امام رضا رو به جوادش وبه پهلوی شکسته مادرش قسم بدین جوابتونو میده پس به امام مهربونیها شک نکین قربونش برم که هیچ زايری از حرمش دست خالی برنمی گرده
خاله اکی
4 شهریور 92 23:39
تازه آقاپسرمون خودش بندکشو انتخاب کرده بعدم اومده ازمن میپرسه به نظر شما این خوبه برداشتم خاله جون وای که دلم میخواست گازت بگیرم


ممنون خاله با سلیقه که باهامون اومدی خرید
مامان خمبل و فنقول
8 شهریور 92 14:27
به به
چه پارسای خوش تیپپپپی



ممنون که به من سر زدین بازم بیاین پیشمون
مثل هیچکس
9 شهریور 92 10:33
مبارکش باشه.چه کت شیکی ایشالا کت دامادیش . دست باباومامانش درد نکنه .جاتون باشم هزینه هارا هم مینویسم تا بزرگ که شد بازمان خودش بتونه مقایسه کنه من که بچه بودم پفک نمکی 5تومان بود حالا 500 .خدا حفظش کنه براتون وزیر سایه شمابزرگ بشه .


ممنون خانمی که به ما سر زدین بازم بیاین پیشمون آره عزیزم فکر خوبیه
خاله مهربون
30 شهریور 92 3:30
خیلی ناز شده.ماشالله


ممنون که به ما سر میزنین