سیدمحمدپارسا جونسیدمحمدپارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

♥پارســـــا وروجـــکــــــــ♥

اسباب بازی 2

1392/7/10 12:10
نویسنده : مامان جونی
245 بازدید
اشتراک گذاری

امروز میخوام یه پست مخصوص عروسکات بزارم که اکثرشون برای سیسمونیت هست 

تا الان که خیلی خرابشون نکردی (البته پولیشیارو) ولی عروسکارو  همه رو مژه هاشونو کندی !!!!!!!!!تعجبکه من بعضیاشونو تونستم ترمیم کنم و بعضیاشم نه!!!!!!!!!!!! البته این کار رو وقتی خیلی کوچیک بودی یعنی حدودا 1-2 سال پیش انجام دادی  ولی الان دیگه اینکار رو نمیکنی وبیشتر با ماشینات و اسباب بازیای فکریت بازی میکنیبغلماچ

 برای دیدت بقیه اش برین به ادامه مطلب لطفا

 

.pooh divider

pooh divider

pooh divider

pooh divider

pooh divider

pooh divider

pooh divider

pooh divider

 

این یکی یه خواهرم داشت که تو اسباب کشی آخرمونگم شد خیلی خوشگل بود اونو مامان جون از کربلا برات خریده بودن

pooh divider

pooh divider

pooh divider

pooh divider

pooh divider

اینام عروسکای بچگی خودمه خیلی مواظبشون بودم که الانم دارمشون(من منه قربون)بغل

این آهوی چشم قشنگم و اون دلقکم مال سیسمونی خودمه آخه منم بچه ی بزرگ خانوادم

این دلقکو هر جوری بندازیش باز برمیگرده به همین حالتنیشخند

بقیه اش بمونه برای بعد ممنون که تا آخرش نگاهمون کردینماچبغلقلب 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

باران
10 مهر 92 12:10
چه پسر گلی وچه مامان منظمی که همه عروسکاش اینقدر خوشگل موندن


آره ما کلا از اینجور خانوادهاییم دیگه خخخخخخخخخ
عروسک پولیشیارو تازه رختم تو ماشین لباسشویی و شستمشون
الناز مامان طاها
10 مهر 92 13:37
خیلی عروسکهاش خوشگلن،مامانی فکر یه دختر باشمنم این پست و گذاشتم تو وبم خواستی بیا ببین عزیزم


باشه عزیزم اومدم ممنون که به ما سر میزنی
مامان تینا و رایان
10 مهر 92 15:40
خوشگلن مامانی عروسکها حیفه خاک بخوره ایشالا نی نی بعدی دخمله قالب وبلاگ و بکگراند خوشگل شده


ممنون عزیزم که میای پیشمون
مامان یاسمن و محمد پارسا
10 مهر 92 17:49
بهبه چه عروسکای خوشکلی افرین به مامان باسلیقه


ممنون عزیزم
مامان تینا و رایان
11 مهر 92 11:26
عزیزم دارم قطار توماس رو تمش رو جور میکنم دونه دونه ..خواستی برام اذرس ایمیل خصوصی بزار من برات میفرستم فقط زحمت درست کردنش میفته پای شما..تمش خوشگله..بعد راهنماییت میکنم در چه اندازه بدی برای چاپ


خیلللللللییییییییییی لطف کردی عزیز مهربونم ممنون حتما
شادی
11 مهر 92 13:51
الهی. چه عروسکای خوشگلی داره آقا پارسا. ایشالله بمونه برای نی نی بعدی.
شما عروسک از زمان بچگیت داری؟؟؟خیلی باحاله. برادر من بعد از من به دنیا آمد و هیچی رو برام سالم نگذاشت.


ممنون عزیزمآره منم 3 تا خواهر بعده خودم اومدن ولی خوب مثل اینکه عروسکاش دومشون زیاده!!!!!!!!!!!!خوب موندن نه!البته اون آهوم قبلا از گردن قطع عضو شده ولی خوب چسبوندمش
مامان تینا و رایان
11 مهر 92 15:11
فرستادم عزیزم به جای @ نقطه تایپ کرده بودی منم همونو گپی میکردم..الان سند شد به همون ایمیلی که دادی


وای عزیزمهربونم ببخشید من دیروز نبودم وشما بخاطر من خیلی اذیت شدی واقعا شرمندم کردی عزیزدلم انشالله بتونم جبران کنم از محبتت واقعا ممنون گلم خوشگلای نازتو ببوس عزیزم
مامان تینا و رایان
11 مهر 92 15:14
عزیزم فرستادم ایمیلت رو چک کن..فقط چون ریسه و دور کیت کت پیدا نکردم مال میکی موس رو فرستادم که خیلی بهش جور در میاد فقط به جای عکس میکی شما روش عکس قطار رو بچسبون که نمونه گرد چندتا فرستادم که باید رو برچسبی پرینت بگیری


خیلی ماهی خیلی مهربونی قربونت برم خیلی لطف کردی عزیزم اومده بود برام فدای محبتت
مامان خمبل و فنقول
11 مهر 92 18:23
به افتخار آقا پارسا که اینقدر خوب عروسکاشو نگه داشته


ممنون عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
11 مهر 92 21:20
سلام مامان خصوصی


اومدم گلم
اموزش هنر دستی (عسل)
14 مهر 92 17:23
اگر بخوای قالب وبلاگتو مثل قالب جدید وب خودم بها قالب وب به قالب سایت تبدیل کنی و عکس بچت هم بالا سرش باشه و بالاش عکس پارسا جون باشه میشه پنج هزار تومن
ولی اگه بخوای فقط یه قالب معمولی مثل قالب فعلیت باشه و فقط عکس پارسا جون بالاش باشه میشه چهار هزار تومن این قیمتارو هیج جا نمیتونی پیدا کنی خیلی ارزون حساب کردم براتون راستی یه چیزی باید رمز وبتو بهم بدی تا کد قالبو توش بذارم و بعد هم وقتی کارم تموم شد بهت خبر بدم تا رمز وبتو عوض کنی راستی یه سه چهارتا عکس هم که میخوای بذاری توی قالب وبتو برام تو یه پست رمز دار بذار و رمز پستو بده تا من یکی رو ورش دارم و برات توی قالب وبت بذارم و یه چیز دیگه عکسی که میخوای جزء قالبت بشه رو باید یه چیزی انتخاب کنی که عکس پارسا جون یه کنار باشه و بقیه عکس ، کمی خلوت باشه تا اسم وبت در قسمت خلوت نوشته شه


ممنون عزیزم بهش فکر میکنم واگه خواستم حتما بهت خبر میدم
اموزش هنر دستی (عسل)
14 مهر 92 17:25
نظر قبلی رو تو همین پست داری ؟


ممنون گلم