سیدمحمدپارسا جونسیدمحمدپارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

♥پارســـــا وروجـــکــــــــ♥

سالروز پاکترین، زلالترین، شادترین و مقدس ترین پیوند هستی مبارکباد

1392/7/15 12:35
نویسنده : مامان جونی
216 بازدید
اشتراک گذاری

مظهر احسان و جودِ خالقِ یکتا علی ست/نور بخش ماه و خورشیدِ جهان آرا علی ست

در میان کل مردان ز ابتدا تا انتها  /در مقام همسری، زیبنده ی زهرا علی ست . . .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله مهربون
15 مهر 92 14:18
من عاشق امام علی هستم عزیزم.ممنونم


انشالله حضرت علی نگهدارتون باشه عزیزم
الناز مامان طاها
15 مهر 92 16:30
سلام پارساي خاله،من و تو كه سادات هستيم پس امروز سالگرد ازدواج مادرمون فاطمه زهراست،پس با هم ميگيم يا جده سادات مبارك


وای الناز جون شمام ساداتیمام بشما سالگرد ازدواج مادرتونو تبریک میگیم
باران غم
16 مهر 92 12:05
سلام پارسای عزیز روز قشنگت روز کودک مبارک کاش میشد من هم روزی به کودکم میگفتم روزت مبارک


ممنون عزیزم میشه گلم مطمعن باش میشه فقط باید یکمی تحمل داشته باشی
من نی نی گپم میاییییی؟؟؟؟؟
مامان تینا و رایان
16 مهر 92 12:08
روز کودک بر کوچولوی نازت مبارک
ممنون عزیزم که به یادم بودی. خوبیم ما فقط تینا یه کوچولو سرما خورده..با رفتنش به مدرسه کارهام زیاد شده .درسهاش هم بیشتر از سالهای قبله..بیشتر رسیدگی میخواد.ایشالا تو پست بعدی توضیح میدم چرا کمتر میومدم


ممنون عزیزم روز کودک بر کوچولوهای ناز شمام مبارک ممون که خبر دادی گلم واقعا نگرانتون شده بودم ایشالله تینا جونم زود زود خوب بشه