سیدمحمدپارسا جونسیدمحمدپارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

♥پارســـــا وروجـــکــــــــ♥

روز کودک بر همه فرشته های کوچولو مبارک

1392/7/16 15:51
نویسنده : مامان جونی
237 بازدید
اشتراک گذاری

روز جهانی کودک,روز کودک,آشنایی با روز جهانی کودک,

ای دوره کودکی، کجایی؟

رفتی و نرفته یادت از دل

تا محو شوم، نمی‌شود محو

آن خاطره‌های شادت از دل

 

با آن‌که تو رفته‌ای، غمم نیست

فرزند من از تو یادگار است

پاییز پدر رسید، باشد

لبخند پسر پر از بهار است

 

از شادی آن شکوفه‌ نور

پرنور شود ستاره من

من سایه زندگانی او

او زندگی دوباره من

" شاعر محمود کیانوش"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان تینا و رایان
16 مهر 92 15:39
روز کودک بر کوچولوی نازت مبارک
شعرش هم زیبا بود عزیزم


ممنون گلم فرشته های نازت رو ببوس عزیزم روزشونم مبارک
الناز مامان طاها
16 مهر 92 16:26
سلام بر سيد پارسا برادر و عزيز دل خاله،روزت مبارك جيگرم


سلام ماهم بر خاله جون الناز سادات عزیز ممنون خاله جون طاها عسل رو ببوس عزیزم
مامان كياراد
16 مهر 92 16:52
هر کودک ، گلدانی ست که از زیباترین گل های معطر ، خانه ها را به نزدیکت ترین بهارها گره زده است .
روز کودک مبارک...


ممنون خاله جون
خاله مهربون
16 مهر 92 17:16
کوچولوها روزتون مبارک


ممنون خاله مهربون
مامان یاسمن و محمد پارسا
17 مهر 92 18:50
روزت مبارک عزیز دلم


ممنون خاله جون