سیدمحمدپارسا جونسیدمحمدپارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

♥پارســـــا وروجـــکــــــــ♥

عکسای آتلیه پارسا جون اسفند 90

1392/7/24 13:38
نویسنده : مامان جونی
249 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم این عکسات تو فلشم بود تازه پیداشون کردم البته چاپ شدشو گذاشتم تو آلبومت ولی میخواستم که تو دنیای مجازی و وبلاگتم ازشون داشته باشی

جیـــــــــــــــــــــگــــــــــــــــــر مامانبغل

عسل منیچشمک

 

 

 

قربون خندهات برم من مادرقلب

فدای چشمای نازت میشم منبغل

نفس منیماچ

 اینجا فقط 8تا دندون داشتی عشقم 4تا موشی و 4تام خرگوشی وروجک منقلب

قربون ناز نگاهتبغل

ماه منیماچ

 آقا کوچولی منبغل

نفسم به نفسهات بنده عزیز مامانقلب

قربونت برم که کوچولو بودی حالا مردی شدی برای خودتبغل چقدر دلم برای اون روزات تنگ شدگریه نفسم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

الناز مامان طاها
24 مهر 92 16:17
سلام سيد گلم و مامان فاطمه مهربون،خيلي عكسهات خوشگلناينجا پارسا چند سالش بوده؟


پارسا متولد خرداد89 ست اون موقع 1سال و 9ماهش بود عزیزمممنون که بهمون سر میطنی گلم طاهای خوشگلمو ببوس
مامان یاسمن و محمد پارسا
24 مهر 92 17:10
الاهی فدات بشم چقد عکسات قشنگه


ممنون خاله جون نظر لطف شماست
الناز مامان طاها
24 مهر 92 20:56
پس پارسا و طاها تو يه ماه هستن....امسال كه تولد طاها مثل واسه پارسا باب اسفنجي بود سال ديگه اگه عمري باشه دوست دارم واسش تولد با تم مك كويين بگيرم ولي تو اينترنت واسه اين تم زياد عكس يا فايل واسه دانلود نيست،نميدونم سفارش بدم واسش يا نه(به نظرت اسراف نيست؟)شادي جون واسم تم توماس و فرستاده اونم خوبه ،نميدونم......مار و باش از حالا تو فكر كي هستيم

آره منم اتفاقا از الان بهش فک میکنم آخه اگه بذاریم برای اون موقع کارا خیلی توهم میشه وشلوغ!!! منم موافقم با تم مک کویین آره من م سرچ کردم ولی خیلی چیزی گیرم نیومد منم فک میکنم اسرافهمن که خودم درست میکنم اگه مک کویین پیدا نکردم احتمالا همون توماس رو درست میکنم
الناز مامان طاها
24 مهر 92 22:23
پس قراره گل پسر هامون هم تم تولد باشن،ببخش وقتتم ميگيرم اگه تم و همون توماس بگيري كيكشو چي كار ميكني،من كه تا حالا كيك شكل توماس نديدمخوبيش اينه كه پارسا تولدش زودتر از طاهاست و من ميتونم از رو جشن شما الگوبرداري كنم


عزیزدلم تو مشهد که هست شیرینی فروشی هایی که هر عکسی بهشون بدی برات چاپ میکنن رو کیک. ولی من دارم سعی میکنم همون مک کویینو درست کنم رفتم آلبومای قنادی رو نگاه کردم مک کویین داشت ولی توماس رو نداشت!!! میدونی فک کنم امسال مک کویین بگیریم بهتر باشه توماس برا بزرگیشون بهترهالبته نظر منه ها!!!!!!!
الناز مامان طاها
24 مهر 92 23:59
آره حالت چاپ شدش که میشه ولی مک کویین و دیدی درست شکل خودش کیک و درست میکنن،منم با مک کویین موافق ترم....


آره ولی حالا از کجا پیدا کنیم من چندتا عکس دارم ولی فک کنم کافی نباشه!!!!!!
مامان تینا و رایان
25 مهر 92 10:46
سلام عزیزززم خیلی بامزه است عکسهاش کوچولووو بودییی جیگر..ولی یه چیزی حرصم داد این بود که توی عکس اول پرنسس نوشته بودن باید پرنس مینوشتن.. خیلی حرص خوردم. ببخشید من فضولی کردم کامنتها رو خوندم...در مورد کیک میتونید مثل کاری که من کردم برای تولد رایان یه کیک ساده سفارش بدبد بعد هر تمی که هست همون عکس رو پرینت بگیرید و بزارید روش..دور کیک هم از دور نوشابه که تم دارش کردید می تونید بزارید..اینجوری خیلی کمتر هزینه میشه چون معمولا این کیکهای تم دار بالای 5 کیلو هستن و کلی کیک اضافه میاد..اینجوری میتونید بسته به تعداد مهمونا 2 کیلو ساده سفارش بدبد و خودتون تزیین کنید


آره عزیزم منم خودم هر وقت میبینمش حرص میخورم ولی خوب اون خانم شاگرد آتلیه ای احتمالا سوادش نم کشیده بود و مام وقتی عکس و چاپ کرده بودش دیدیمش آخه قبل از چاپ نتونستیم بریم عکسارو ببینیم آره اینم فکر خوبیه منم که رفتم قنادی وزن کیک مک کویینو نوشته بود 5کیلو که اونم خیلی زیاده ما احتمالا اونقدر مهمون نداشته باشیم طز شمام روش خوبیه ممنون از راهنماییتون عزیزم



برای جلوگیری از حرص خوردنهیمان با فتوشاپ عکسشو درستیدم
مامان یاسمن و محمد پارسا
25 مهر 92 11:41
ممنونم پس اگه اینطوره حق دارند می دونید ادم یه جورای کلافه میشه شما پیرزنه بیچاره رو می دید نای نفس کشیدن نداشت برش گردوندند دلم سوخت اما حالا که شما دوست عزیزم برام نوشتید از حرص خوردنم کم شد خدا بکشه اونای که باعث این وضعیت شدند دوستت دارم و ممنونم عزیز دلم از محبتتون ایشالاه سفر بعد با هم


انشالله عزیزم انشالله بزودی دوباره قسمتتون بشه گلم
الناز مامان طاها
25 مهر 92 11:53
منم چند تا عكس گرفتم،ايميلتو بده واست بفرستم(فكر نميكنم زياد خوب باشه ولي خوب بهتر از هيچيه)


باشه عزیزم الان میام پیشت
الناز مامان طاها
25 مهر 92 13:50
عزيزم واست فرستادم ببين رسيده؟خبرم كن


ممنون عزیزم منم دقیقا همینارو دارم حالا مقایسه میکنم اگه چیزی بیشتر داشتم برات میفرستم
الناز مامان طاها
25 مهر 92 14:04
Mer30


قربونت عزیزم منم برات فرستادم ببین رسید خبرم کن
مامان تینا و رایان
26 مهر 92 19:01
درستش کردی پرنس؟


آره عزیزم فقط بخاطر تو
مامان سهند و سپهر
27 مهر 92 8:56
واي خيلي عكسهاش خوشگل بودن خوشتيپ كوچولو. به به .اي جونم فسقلي چه ژست هايي هم گرفته.


ممنون عزیزم
باران غم
28 مهر 92 14:14
سلام عزیزم پارساجون دلم برات تنگ شده بود


وااااااااااااااای چه عجب اومدی خانم!!!!!!!!مارو که کشتوندی از نگرانی!!!!
مامان تینا و رایان
28 مهر 92 15:25
خوب پس دیگه حرص نخورم




چرا حرص بخوری عزیزم؟ چون نبودم!!! ممنون مهربونم که بهم سر میزنی


فک کردم اینو برای پست جدیدم نوشتی عزیزم آره دیگه حرص نخور گلم با فتو شاپ درستیدمش
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
29 مهر 92 0:56
عزیز دلم ممنونم بابت کد اما نیومده فکر کنم امکان ارسال وجود ندارهدر هر صورت ممنونم بازم منتظرتم پیشم بیا به زودی اپ میکنم


خصوصیتو چک کردی گلم ؟؟؟نیومده بود؟؟