سیدمحمدپارسا جونسیدمحمدپارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

♥پارســـــا وروجـــکــــــــ♥

بافتنی

1392/7/25 17:42
نویسنده : مامان جونی
378 بازدید
اشتراک گذاری

این کلاه چند روز پیش برات خریدم بعدش هوسم کرد یه ژیله بافتنی هم ستش کنم  رفتم کموا خریدم والان دارم برات یه ژیله میبافتم تو هم از دبروز که شروع کردم به بافتن با یه شوق و ذوقی یکسره میگی مامان بافتنیتو بباف دیگه!!!!!قلب کافی یه دقیقه از دستم بزارم زمین اول برای خودت سایز میکنی ببینی اندازت شده بعد که میبینی نه انداز نیست هنوززززززچشم میگی مامان بافتنیتو بباف دیگه!!!!!! بغلکاشکی منم بتونم و کار دیگه ای نکنم وبشینم سریع اینو ببافم برات ولی امون از این وبگردی ابرو

اینم بافتنی منلبخند

میخوام سعی کنم واگه بتونم تا عید غدیر تمومش کنم انشالله که برسه برای عیدت            سید کوچولوی من 

                                                        عشق منیقلب                                                    

 

  پ ن: چند تا عکسم هست برای 1سال و 5 ماهگیت اونا رو هم میزارم تو دامه مطلب 

 

قربنت برم که اینجا فقط 4تا دندون داشتی عسل مامانقلباین عکسارو تو تالار عروسی سمیه جون دختر عمه زهرا(90/7/18) ازت گرفتم نفسمبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان یاسمن و محمد پارسا
25 مهر 92 17:44
مبارکه افرین مامان فعال
الاهی چقد عکسها نازند


ممنون خاله جون که بهمون سر میزنی یاسمین جون و محمد پارسای گلم ببوس

Ameneh
25 مهر 92 17:49
khoda barat negah dareh.manam mikham bara pesaram ye veb dorost konam


ممنون عزیزم به جمع نی نی وبلاگیها خوش اومدی
الناز مامان طاها
25 مهر 92 20:24
سلام عزیزم،خوبه که پارسا مامان هنرمند داره بیچاره طاها با این مامان بی هنرشعکسهاش خیلی ناز بودنراستی ایمیلت رسید،ممنونم ازتمنم یه چند تا دیگه عکس واست فرستادم رسید دستت خبرم کن



نه بابا !!!حالا تو هم هنراتو برای تولدش رو کن تا ببینه چه مامان هنرمندی دارهایمیلتم رسید گلم ممنونم ازت

الناز مامان طاها
26 مهر 92 11:01
راستي فاطمه جان من نميدونم وقتي بخوام از اين عكسها واسه تولدش پرينت بگيرم چه سايزي بايد باشه،يا مثلا چه جوري سايز بعضي از اين عكسها رو واسه چاپ بايد بالا برد،اگه اطلاع داري راهنماييم كن،راستي ديشب داشتم وبتو ميخوندم ديدم شمع تولد ٣سالگي طاها و پارسا مثل همهانشالله هر دو تاشون در پناه خدا سالم باشن و باعث افتخارمون


منم نمیدونم!!! ولی فکر کنم شادی جون بدونه میتونیم ازش کمک بگیریم آره برای منم خیلی جالب با اینکه ما تازه با هم آشنا شدیم ولی خیلی از وسایل پارسا و طاها شبیه همه این نشون میده که هم ما تقریبا هم سلیقه ایم وهم اینکه چون بچه هامون تو 1 ماه و1سال دنیا اومدن وسایلشون شبیه همه
مامان تینا و رایان
26 مهر 92 19:00
آفرین به این مامان هنرمند من هم یه زمانی قلاب بافی میکردم..دیگه حوصله ندارم..پیر شدیم دیگه ببوس این خوشگل رو


وااااااا چه حرفا!!!!!!!کو تا پیری!!!!!!!!!عزیزم شما که جووونی!!!!!ممنون شمام گلای نازتو ببوس
الناز مامان طاها
27 مهر 92 11:18
خصوصي داري گلم


اومدم عزیزم
شادی
3 آبان 92 14:49
آفرین مامان هنرمند.
من بافتنی بلد نیستم . خیاطی نیز همچنین.
ولی یک بار با هزار زحمت یک لباس ربای آوینا دوختم که خیلی ذوقشو کردم. خیلی کیف داره آدم برای جگر گوشه اش یه چیزی درست کنه. ایشالله به شادی بپوشه.


ممون عزیزم شما که هنرمندی شادی جون آره واقعا شیرینه ایشالله عزیزم