سیدمحمدپارسا جونسیدمحمدپارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

♥پارســـــا وروجـــکــــــــ♥

هورااااااااا هوراااااااااا تولد

1392/7/29 10:54
نویسنده : مامان جونی
186 بازدید
اشتراک گذاری

Gifs Animés anniversaire en anglais 69

 

همراه یک طلوع
در این خجسته یاد
در سالگرد بهاران هستیت
روزی که زندگی بر لبان تو بوسه زد
با صد خلوص
هم آستان دل، خواهم که بمانی
همیشه شاد
تولدت مبارک

شادی جونم بهترین ها را برات آرزو میکنم 

تولدت مبارک عزیز دلم

امیدوارم در پناه خدای مهربون همیشه سلامت وشاد باشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

باران
29 مهر 92 10:47
فاطمه جون کجایی؟گپم بیا.تولد خوت کی میشه ما به شما تبریک بگیم؟


اومدم گلم تولد من خخخخخخخخ همین فردا خخخخخخخخ نه بابا تولدم 11 آذره کادویم یادت نره خخخخخخخ حالا بگو تولدتو کی؟؟
الناز مامان طاها
29 مهر 92 10:56
آفرین دوست خوب و مهربون


ممنون عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
29 مهر 92 11:09
تولدت مبارک شادی جونم
مامان تینا و رایان
29 مهر 92 11:39
واقعا در برابر این همه محبت شما ادم میمونه..ممنون که به یادم بودین مرسی که هستین...خیلی لطف دارید به من ..


قابلتو نداشت عزیزم خوشحالم که خوشحالی
باران
29 مهر 92 13:10
هوراااااااااااااااااااا من از تو 8 روز کوچیکترم


خوشحال کوچولو موچولو
باران
1 آبان 92 12:06
سلام عیدت مبارک تو پست جدیدمم بهت تبریک گفتم من گپم وقت کردی بیا


ممنون عید شمام مبارک اومدم