سیدمحمدپارسا جونسیدمحمدپارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه سن داره

♥پارســـــا وروجـــکــــــــ♥

ســـــــــــیــــــــــــــــــــــد کوچولوی من عیدت مبارک

1392/8/2 21:53
نویسنده : مامان جونی
194 بازدید
اشتراک گذاری

ghadir www.yasgroup.ir 10 تصاویر متحرک عید غدیر خم سری 2

 

ghadir www.yasgroup.ir 20 تصاویر متحرک عید غدیر خم سری 2

از دوستای عزیز و مهربونم باران جون والناز سادات گلمlمامان طاها جون و مامان تینا جون ورایان جون گلم (شادی جون)که تو وبلاگاشون پست اختصاصی برای تبریک عید غدیر به سید محمد پارسای گلم ومن گذاشتن تشکر میکنم امیدوارم که عیدیتون رو از خود حضرت مرتضی علی(ع) بگیرین ممنونم که هستین مهربونا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان یاسمن و محمد پارسا
1 آبان 92 12:37
عیدت مبارک عزیز دلم


ممنون خاله جون عیدشمام مبارک
خاله اکی
1 آبان 92 15:36
عید جیگر خاله مبارک لپاتو آماده کن که میخوام بیام بوسشون کنم سید کوچولوی من عاشقتم


قربونت برم مهربونم
مامان محمد طه سرباز كوچك اقا
1 آبان 92 16:15
انشا الله اقا سيد بزرگ بشن شايد برا ما دعا كنند/از قول ما بر ايشان و باباسيد تبريك بگيد


ممنون عزیزم عیدتون مبارک و التماس دعا
الناز مامان طاها
1 آبان 92 21:33
عزيزم تو وبم تبريك ويژه واست گذاشتم،


ممنون از محبتت عزیزم اومدم پیشت
مامان تینا و رایان
2 آبان 92 9:20
عید غدیر مبارک عزیزم


عید شمام مبارک عزیزم
مامان تینا و رایان
2 آبان 92 19:10
عیدت مبارک عزیزم


ممنون عزیز دلم ببخش که من امروز خیلی سرم شلوغ بود نتونستم بهتون سر بزنم
شادی
3 آبان 92 14:46
سلام به فاطمه جون و سید محمد پارسای گلم.
عیدتون مبارک.


چه عجب شادی جون دلمون براتون تنگ شده بود عید شمام مبارک عزیزمآوینا گلی رو ببوس
باران
4 آبان 92 12:24
عزیز دلم کاری نکردم قربون چشمای ناز پارسا عیدش مبارک انشااله سال دیگه تعداد سیدای خونتون بشه 3 تا الهی آمییییییییییییییییین


ممنون عزیز دلم الهی امینمنم دعا میکنم شمام سال دیگه عید غدیر بشین سه تا