سیدمحمدپارسا جونسیدمحمدپارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

♥پارســـــا وروجـــکــــــــ♥

عکسای خوشگل 2

1392/8/29 13:05
نویسنده : مامان جونی
593 بازدید
اشتراک گذاری

 پارسای گلی مهندس با عینک بابا جونشعینک

 عشقم در 7ماهگیقلب

 

 

 10ماهگی عزیزدلمبغل

 9ماهگی جیگرمماچ

 پارسا جونم در 3سال و 4ماهگیچشمک

دوستای عزیزم اگه میخواین مثل من ،عکسای خوشگل برای کوچولوهای نازتون درست کنین به این سایت برین

http://www.scrapee.net

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مهسا مامان نورا
29 آبان 92 13:34
خوب کاری کردی با ذکر ماه عکسها رو گذاشتی من که کلی کیفیدم
مامان جونی
پاسخ
قربونت برم عزیزم
الناز مامان طاها
29 آبان 92 15:12
جييييييييگررررررررر خاله
مامان جونی
پاسخ
قربونت برم اناز جون
مامان خمبل و فنقول
30 آبان 92 14:43
عاششقتم
باران
2 آذر 92 9:42
سلام عکسا فوق العاده شده/دستت طلا بانو
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزم نظر لطفته گلم
علامه كوچولو
3 آذر 92 8:11
سلام عزيزم من يك نمونه رفتم امتحان كردم بعد ازينكه عكس توو قالب جا ميگيره بايد چيكار كنم كه رو دسك تاپ ذخيره شه؟
مامان جونی
پاسخ
عزیزم باید روی salvar foto کلیک کنید دانلود میشه و تو کامتون ذخیره میشه
علامه كوچولو
3 آذر 92 10:22
ذخيره ميشه ولي وقتي بازش ميكنم توو يه صفحه اينترنتيه...درسته؟!!بعد چطوري ازونجا بردارم حجمشو كم كنم يا اپلودش كنم؟يا اول حجمشو كم كنم بعد توو قاب بذارم تا اپلود شه؟
مامان جونی
پاسخ
آره عزیزم درسته تو نت هم هست تو کامپیوترتونم هست باید از قسمت دانلودهای کامپیوترتون پیداش کنید خود سایتش همون اول که عکس رو انتخاب میکنین ومخواد بره مرحله بعد عکسرو آپلود میکنه من دقیقا همون عکسی که تو کامپیوتر بود رو گذاشتم تو پستام بدون کم کردن حجمش چون عکس حجمش کم شدست امیدوارم تونسته باشم کمکتون کنم موفق باشی عزیزم