سیدمحمدپارسا جونسیدمحمدپارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

♥پارســـــا وروجـــکــــــــ♥

دعای سلامتی آقا امام زمان (عج)

1392/8/29 14:30
نویسنده : مامان جونی
429 بازدید
اشتراک گذاری

پارسای عزیزم

امروز در سن 3سال و 5ماه و 22روزگی تونستی به تنهایی و بدون کمک من  وخودت از حفظ،دعای سلامتی امام زمان (عج) رو بخونی

 

 

قربونت برم پسر زرنگم

در ازای یاد گرفتنِ خوندن دعای سلامتی آقا امام زمان(عج) این برچسبارو بهت جایزه دادم و تو هم همه رو چسبوندی رو تختتبغلالبته این جایزه ها هیچ ارزشی در برابر کار خوبی که تو انجام دادی نداره ایشالله که خود امام زمان (عج)حافظ و نگهدار سرباز کوچولویه خودشون باشند

تاریخ امروز 92/8/29 مصادف با هفتمین روز شهادت حضرت ابا عبدلله الحسین (ع) است

پ ن:خیلی دوست میدارم که فایل صوتی خوندن پارسا جونو بذارم تو وبلاگش پس از دوستانی که بلدن خواهش میکنم به منم یاد بدن ممنونچشمک 

پ ن2:برای شنیدن صدای پسر گلم روی 

خوندن دعای سلامتی امام زمان (عج)توسط سیدمحمد پارسای عزیزم کلیک کنید

 

پ ن3:از مامان علیرضا جون(وبلاگ توت فرنگی وبلاگی متفاوت) که تو پرسش و پاسخ راهنماییم کردن ممنونم ،یاد گرفتم چطوری فایل صوتی بسازم و از کمکهای مامان محمد باقر جونم(وبلاگ علامه کوچولو) ممنونم

برای دیدن بقیه عکسابرین به ادامه مطلب

ممنون که نگاهمون کردینقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

الناز مامان طاها
29 آبان 92 15:10
قربون سيد كوچولو خودم برمامام زمان پشت و پناهت
مامان جونی
پاسخ
ممنون الناز سادات عزیزم ایشالله امام زمان پشت وپناه همه بچه هاباشند
مامان تینا و رایان
29 آبان 92 16:01
عزیز دلم افریناز حفظ خوند؟کی یادش داده؟من هم بلد نیستم چطوری باید فایل صوتی بزاریم ولی اگه ازش فیلم گرفتی مهسا جون واسم توضیح دادن من میتونم واست بنویسم البته هنوز خودم درست نکردم -رایان همش چسبیده به من با موبایل نمیتونم-خواستی بگو توضیحات مهسا جونو واست تلگراف میکنم همیشه داشته باشی
مامان جونی
پاسخ
آره عزیزم از حفظ خوند خودم یادش دادم ازش فیلم نگرفتم ولی خب میشه فیلمم گرفت آره مهسا جون به منم توضیح داد برای فیلم ولی من هنوز فیلم درست نکردم حالا شمام برام تلگراف کنی که ممنون میشم اونطوری بهتر میتونم داشته باشمش ممنون
مامان تینا و رایان
29 آبان 92 16:22
برات تلگراف کردم عزیزم
مامان جونی
پاسخ
ممنون مهربونم
مامان تینا و رایان
29 آبان 92 16:23
نوشته های خودشونو عینا کپی کردم برات
مامان جونی
پاسخ
خیلی لطف کردی عزیزم
مهسا مامان نورا
29 آبان 92 18:39
عزیزخاله افریناحسنت بارک اله که یاد گرفتی این دعارو چون از واجباته واسه سلامتییت هر روز بخون همچنین واسه سلامتی اقا
مامان جونی
پاسخ
ممنون خاله جونم از شمام التماس دعا
شادی
30 آبان 92 0:15
الهی فدای پسر باهوشم.
مامان جونی
پاسخ
ممنون شادی جون خیلی خوشحال شدم خبر سلامتی آوینا جونمو خوندم ببوسش عزیزدلمو
توت فرنگی (مامان علیرضا)
30 آبان 92 13:36
سلام عزیزم به به چه مامان هنرمندی چه وب قشنگی چه عکسهای قشنگی انشالله خدا نگهدارش باشه
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزم که بهمون سر زدین
مامان خمبل و فنقول
30 آبان 92 14:48
ماشالله به سرباز کوچولو و باهوش امام زمان خدا حفظش کنه خدا شما رو هم حفظ کنه که چیزای خوب یادِش میدین
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزدلم انشالله امام زمان(عج)حافظه کوچولوهای شماهم باشه
مامان تینا و رایان
30 آبان 92 20:39
پارسا جونی و مامان در چه حالن؟ویروسها تشریف بردن از بدنتون؟
مامان جونی
پاسخ
قربونه شما عزیزم در رفت و آمدن نه خوبه خوب نه بده بد!!!
علامه کوچولو
1 آذر 92 10:12
سلام عزیزم من توو لیست مطالب وبم یه پست دارم تحت عنوان قران که میخوانی هرم نفسهایت..... یه سر به این پست بزن اگه منظورت از کد صوتی همونیه کن من گذاشتم بگو تا راهنماییت کنم
مامان جونی
پاسخ
آره عزیزم دقیقا همونطوریمیتونین راهنماییم کنین
علامه کوچولو
1 آذر 92 12:20
سلام میتونی فایل صوتی رو برام ایمیل کنی؟کدش رو بسازم برات بذارم خصوصی
مامان جونی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از لطفت تو پرسش و پاسخ مطرح کردم و تونستم خودم یاد بگیرم مثل فایل شما خوب نشد! ولی فعلا خوبه اگه لطف کنی و بهم یاد بدی ممنون میشم
مامان تینا و رایان
1 آذر 92 19:11
باید دانلود کنیم نه؟فردا صبح اول وقت دانلود میکنم
مامان جونی
پاسخ
من روی خود فایلش کلیک کردم صداش پخش شد البته فکر کنم باید سرعت نت بالا باشه وگرنه باید دانلودش کنی دیگه
باران
2 آذر 92 9:46
عزیزم الهی یه روزی مثل مامان مهربونت بتونی قرآن رو حفظ کنی از خدا ممنونم که دوست خوبی مثل شما فاطمه جون دارم انشاالله بتونم اگر مادر شدم از نحوه تربیت شما درس بگیرم/زنده باشی محمد پارساجون زنده باشی فاطمه ی گلم
مامان جونی
پاسخ
انشالله عزیزم منم از خدای مهربون بهترینهارو برات آرزو میکنم
مامان تینا و رایان
2 آذر 92 11:19
ای جووووووون ای جوووووووون قربون صداش برم قربون اون صلوات گفتن آخرت بشم من قربونش بره خاله عزززییییییزززمممم...واااایییی خیلی کیف کردم بازم از این شیرین زبونی ها و کارهای خوشمل بزار
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیز مهربونم خوشحالم که خوشتون اومدنظر لطفته نسبت به پارسا جون
باران
5 آذر 92 10:17
لوگو راست کلید نمیشه
مامان جونی
پاسخ
عیبی نداره گلم زیاد مهم نیست