سیدمحمدپارسا جونسیدمحمدپارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

♥پارســـــا وروجـــکــــــــ♥

دوسِـــــــــــــت داااااااارمـــــــــــ

1392/9/14 16:23
نویسنده : مامان جونی
240 بازدید
اشتراک گذاری

پارسا تو اتاقش من تو آشپزخونه

پارسا:مامان جون خیـــــــــــــــــــــــــلی دوســـــــــــــــــــــــِت داااااااااااااااااااارم

من:قربوووووووووووونت برم الهـــــــــــــــــــــــــــــــــی

من :عاشقتم،دیوونه تَم 

پارسا بدو بدو به سمت آشپزخونه :نه مامان جون دیونم نباش دیونم نباش

دوباره پارسا تو دستشویی من تو آشپزخونه :مامان جون خیلی دوســــــــــــــــــــِت دارم 

من:چی؟!؟!؟!؟

پارسا از تو دستشویی:دوست دارم دوست دارم

من :قربونت برم الهی مادر، منم عاشقتم- دیونتم

پارسا از تو دستشویی :نه مامان جون دیونم نباش دیونم نباش 

این مکالمات چندین بار در روز بین من و پارسا  در جاهای مختلف خونه وحتی تو ماشین رد وبدل میشه 

قربون پسربا محبتت برم الهی منکه تا آخر این مکالمات کلی تو دلم قربون صدقه اش میرم وآخرشم میرم میچلونمش 

پ ن:پسره عزیزم ،من منظورم اینه که مجنونتم عاشقتم ولی تو فکر میکنی من دیوونه ام و حالم خوب نیستخندهقهقهه قربونت برم وقتی بزرگ شدی و عاشق ،اون موقع میفهمی که دیووونه یعنی چی ایشالله باشم و اون روز رو ببینم36

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان تینا و رایان
14 آذر 92 17:28
قربون شیریم زبونی هاش برم..چون دیوونه بار منفی داره گل خوشگل ما فکر کرده واقعا دیوونه ای ببوسش از طرف من عزیز دل خاله رو..از توضیحات کاملت هم ممنون
مامان جونی
پاسخ
فداتآره دقیقا همین فکررو میکنه خواهش میشود ایشالله که تونسته باشم کمکت کنم
مامان تینا و رایان
14 آذر 92 17:29
ایشال عروسی نوه هات رو هم میبینی مامانی..
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزم شمام همینطور
الناز مامان طاها
14 آذر 92 19:14
من به فداي تو پسر شيرين زبونو شما مامان مهربونمرسي فاطمه جون كه جوياي احوالمون بودي،شكر خدا بهتريم
مامان جونی
پاسخ
قربونت عزیزمخداروشکر
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 آذر 92 17:10
فدای شیرین زبونم بشم من
مامان جونی
پاسخ
خدانکنه خاله مهربون
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 آذر 92 17:10
خصوصی عزیزم
مامان جونی
پاسخ
ممنون چشم اومدم
مامان تینا و رایان
15 آذر 92 23:08
خوبی خانمی؟گل پسملی خوبه؟
مامان جونی
پاسخ
قربونت عزیزم الحمدلله همگی خوبیم
باران
16 آذر 92 10:38
سلام قربون پارسایی گلم بلم من عسل طلاممنون فاطمه جون اومدی واون نظررو دادی خیلی با دیدن نوشته های خودم تو وب یکی دیگه شاخ درآوردم چه میشه کردبا این جور آدمها که ....چی بگمراسی دلم برای گپ باتو تنگ شده وقت کردی گاهی بیا پیشم دوستت دارم گلم
مامان جونی
پاسخ
سلام عزیزدلمآره عزیزم من شاید همه نوشته هات رو حفظ نباشم ولی با نوع قلمت وکلامت و جملاتت کاملا آشنام منم دیشب که اونا رو خوندم یه شاخ گنده رو کلم در اومدوقتی وبتو باز کردمو مقایسه کردمو دیدم مطمئن شدم براهمینم....برای گپم فعلا واقعا وقت نمیکنم زیاد بشینم پای نت در اسرع وقت حتما میام پیشت
باران
16 آذر 92 12:54
خصوصی
مامان جونی
پاسخ
قربونت برم الان داشتم تأییدش میکردم گلم اون موقع سریع اومدم وبت ببینم چه خبره الان اومدم تاییدش کردم عزیـــــــــــــــزم
مامان تینا و رایان
16 آذر 92 19:39
خوبی گلم؟ نمی دونم چرا این چند روزا همش اخبار منفی میاد وبلاگ..مواظب خودت و گلت باش
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزدلم الحمدلله خوبم چشم عزیزم مواظبم
الناز مامان طاها
16 آذر 92 19:48
سلام فاطمه جان،خوبي؟پارسا خوبه؟واسه يكي از ني ني هاي وبلاگي اتفاق بدي افتاده(بياي وبم ميفهمي قضيه از چه قرارهشما كه نزديك به اقايي و نزديك به خدا واسش دعا كن
مامان جونی
پاسخ
اومدم عزیزم چقدر نگران شدم
بهار
16 آذر 92 20:40
قالب وبلاگ کاملا سفارشی و بدون تکرار برای کوچووتون تقویم اختصاصی با عکس کوچولوتون. http://ghalebe-weblog.blogfa.com
مامان تینا و رایان
16 آذر 92 22:34
نمی دونم چرا دلم شور میزنه ایشالا خوبید-شاید دلیلش پست الناز جون باشه-نیستی چرا اصلا؟
مامان جونی
پاسخ
وااااااااای عزیزم چقدر امروز اذیت شدی من اصلا از ظهر دیگه نتونستم بیام نت نگران من نباش گلم ما خوبیم الحمدلله برای اون نی نی دعا کن مهربونم
مامان تینا و رایان
17 آذر 92 7:25
خداروشکر که خوبید-من هم دارم براش دعا می کنم -ایشالا زود خوب بشه-دلم برای مادرش کباب شد
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزم واقعا خیلی سخته
مامان تینا و رایان
17 آذر 92 9:14
خصوصی
مامان جونی
پاسخ
ممنون
باران
17 آذر 92 11:31
مامان تینا و رایان
17 آذر 92 18:58
گلم ببخشید که هی عکس غذا میزارم..کم اوردم تو مطلب گذاشتن خصوصی
مامان جونی
پاسخ
کاملا واضح و مبرهن است که......الان میام پیشت
الناز مامان طاها
17 آذر 92 23:12
سلام گلم،خوبي پارسا خوبه،؟؟؟؟؟؟ازت خبر نداشتم گفتم يه حالي ازتون بپرسم
مامان جونی
پاسخ
الحمدلله خوبیم عزیزم بدعای شما دوستای گل
مامان كياراد
18 آذر 92 2:16
عاشق بچه هاي با احساسم....پارسا جوني دوست دارم...
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزم که بهم سر زدی منم کیاراد جونوخیلی دوست دارم
باران
18 آذر 92 13:33
سلام خصوصی
مامان جونی
پاسخ
سلام مهربونم گذاشتم برات برو حالشو ببر
باران
18 آذر 92 14:00
آخشششششششششششششششش/ممنون.رمزم مگه چشه توهم منی منم تو.عزیزم این حرفا چیه
مامان جونی
پاسخ
قربونت عزیزمهربونم تو به من خیلی لطف داری گلم
مامان سهند و سپهر
20 آذر 92 13:33
سلام خانمی چقدر با نمک بوده مکالمتون وایییی که خیلی این ابراز علاقه های مادر و فرزندی شیرینه
مامان جونی
پاسخ
فدات مهربونم