سیدمحمدپارسا جونسیدمحمدپارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

♥پارســـــا وروجـــکــــــــ♥

تولد باران جونم مبارک

1392/9/18 16:12
نویسنده : مامان جونی
263 بازدید
اشتراک گذاری

هوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهورا

وووووووواااااااااای خیلی خوشحالم امشب شب تولده دوست عزیزو مهربونم باران جون ست

بارانم برایت بهترینها را آرزو میکنم امیدوارم که سال آینده سه تایی وبا نی نی نازت جشن تولد بگیریخیال باطل

دوست آذری و خواهر مهربونم خیـــــــــــــــــــــــــــــــــلی دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم  

امشب چه شبی روشن و زیبا و مصفاست / احسنت، به این جشن دل انگیز که برپاست

گویا که گلی پای نهاده ست به گیتی / کز فرّ و شرف، آبروی جمله ی گلهاست . . .

تولدت مبارک

Surprice

امشب برای روز تولدت
یک سبد ستاره می چینم
تکه ای ازماه را
و یک شاخه نیلوفر
تو متولد می شوی
و من برایت لبخند می زنم
” تولدت مبارک ”

animated gif of happy birthday to you

روز تولد تو
روز نگاه باران
بر شوره زار تشنه
بر این دل بیابان
روز تولد تو
گویی پر از خیال است
یاس و کبوتر و باد
در حیرت تو خواب است

totalgifs.com happy-birthday gif gif 33.gif هردومون هم آذر ماهیم هم سال موش دنیا اومدیمنیشخند

دوستای عزیزم باران  جون ،خواهر مهربون وبلاگی من ست

اینم آدرس وبلاگش "عزیزکم بارانکم در کاسه من هم ببار"برید وبهش تبریک بگین قبلش بخاطر لطفتون از همتون ممنونم

قلبتولد دوستم مثل تولدخودمهقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

باران
18 آذر 92 16:43
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییی چکار کردیییییییییییی فاطمه جون اشکمو درآوردیالهی قربون دوست جونیم برم ممنون عزیزم حس خواهرانت بد نشست تو دلم تو این غربت/الهی فدات شم گلم چقدر وقت گذاشتی/ممنون عاشقتم عزیزم اشکم مجال نمیده فدای محبتت
مامان جونی
پاسخ
قربونت برم عزیزم از ته ته دلم بهترینهارو برات آرزو میکنم اصلا قابلتو نداشن بهترینم کاش اونجا بودمو برات جشن تولد میگرفتم از طرف منم کیک تولد بخورنوش جونت وای چفدر دلم کیک خواست انگار نه انگار هفته پیش یک کیک تولد گنده خوردم
مامان تینا و رایان
18 آذر 92 20:31
تولدش مبارک فاطمه جون مهربون که همیشه حواست به همه جا هست
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزم تو به من لطف داری
الناز مامان طاها
18 آذر 92 22:47
مبارك،مباركخيلي دلم گرفتهشايد يك يه هفته اي نيومدم ببينم ميتونم فراموش كنمدلم واسه شما و شادي جون تنگ ميشهخصوصي هم داري
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزم مگه چی شده النازم منو نگران کردی عزیزم میشه بهم بگی چی شده
مامان یاسمن و محمد پارسا
19 آذر 92 17:15
تولد دوست عزیزتون مبارک باشه
مامان جونی
پاسخ
ممنون مهربونم
مامان تینا و رایان
19 آذر 92 18:12
خوبی عزیزم؟پارسا گلی چطوره؟
مامان جونی
پاسخ
الحمدلله در کنار شما دوست مربونمون خوبیم خوووووووووووباز رایان گلی یکم عکس بذار دلم براش تنگولیده
مامان تینا و رایان
20 آذر 92 11:54
چشم گلم عکس هم میزارم..عزیزم از الناز خبر نداری؟2روزه پیداش نیست..براش نظر میزارم ولی تایید نمیشه..میگم نکنه از من ناراحت شده؟
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزم نه منم کاملا بیخبرم چه همه حس مشترک!!!! آخه منم براش کامنت گذاشتم و جواب نداد با خودم گفتم نکنه از من ناراحته
مامان تینا و رایان
20 آذر 92 23:12
چرا عزیزم دسترسی نداری؟ سرعت کمه؟اگه تا فردا درست نشد یه تلگراف به مدیریت بزن-الناز هم اومده خدا رو شکر خوبه-نگران نباش
مامان جونی
پاسخ
نمیدونم دلیلشو ولی الان مشکلم حل شد گلم ممنون
مامان تینا و رایان
20 آذر 92 23:27
نظراتم میرسن مامانی؟ سه بار فرستادم -آخرش زیر همون پست خودم که برام پیام داده بودی جواب دادم هرچند فکر کنم اصلا نمیتونی از بخش مدیریت پیامها رو ببینی-ایشالا تا فردا درست میشه اگه نشد بگو من برات به مدیریت تلگراف میزنم
مامان جونی
پاسخ
فدات شم من همه اینارو همین الان دیدم
مامان تینا و رایان
21 آذر 92 11:24
هنوز دسترسی به مدیریت وبلاگ نداری؟
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزم درست شد نمیدونم بخاطر چی بود ولی به هر حال الان میتونم بیام تو وبلاگم ممن که اینقدر بفکرمی عزیزدلم
باران
21 آذر 92 12:21
فاطمه جون سلام خوبی؟چه خبرااااااااااااااااااااا؟آزم منفی شد خانم گل/دعاکن کیس نداشته باشم/غروب میرم سونو
مامان جونی
پاسخ
چقدر برات نذر ونیاز کردمانشالله که بسلامتی میری و خبرای خوب میاری
مامان تینا و رایان
21 آذر 92 21:51
خدارو شکر که حال وبلاگت خوب شد لبد ویروس گرفته بود برو خصوصی
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزم نه نمیدونم محمد اومدآپدیتش کرد درست شدآره منم خیلیدعاکن عزیزم
الناز مامان طاها
21 آذر 92 23:49
خصوصي
الناز مامان طاها
22 آذر 92 0:41
بازم خصوصي
مامان جونی
پاسخ
اوووومدم
مامان تینا و رایان
22 آذر 92 11:38
سلام بر فاطمه گلی و پسر گلی ...صبح سرد پاییزی شما بخیران شا الله در عافیت باشید...
مامان جونی
پاسخ
سلام عزیزدلم چقدر دلم براتون تنگولیده بود از دیروز نمیتونم بیام نی نی وبلاگ
شادی
22 آذر 92 16:09
مبارک مبارک توادش مبارک. آفرین به تو دوست خوب و مهربون. از صمیم قلب آرزو میکنم همیشه برای هم دوستان خوبی باشین.
مامان جونی
پاسخ
ممنون مهربونم آوینا گلی رو ببوس
مامان تینا و رایان
23 آذر 92 18:30
واییی خدا رو شکر نی نی وبلاگ وصل شد...فکر میکردم دیگه نمیبینمتون...بهت ایمیل دادم ..خصوصی هم داری
مامان جونی
پاسخ
واقعا خداروشکر منم هزارتا فکر به کلم زد از دیروز تا الان
الناز مامان طاها
23 آذر 92 23:21
سلام دوست جونم،خوبي؟محمد پارسا خوبه؟يه عكسي ازش بذار دلمون تنگ شد
مامان جونی
پاسخ
الحدلله خوبیم پشم دوست مهربونم در اسرع وقت
مامان تینا و رایان
25 آذر 92 10:50
خوبید عزیزم؟ چرا مطلب نمیزاری؟
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزم ما خوبیم گلم دیروز تا شب مهمون داشتم ولی آخرشبم که اومدم مطلب بذارم نتم قطع شدانشالله امروز آپ میکنم
مامان تینا و رایان
25 آذر 92 11:03
خسته نباشی با مهمون داری