سیدمحمدپارسا جونسیدمحمدپارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

♥پارســـــا وروجـــکــــــــ♥

یا حضرت علی اصغر(ع)

1392/8/13 15:15
نویسنده : مامان جونی
234 بازدید
اشتراک گذاری

    6 ماهگی سید محمد پارسای گلم در مراسم شیرخوارگان حسینی قبل از رفتن به حرم امام مهربونیها(ع)

       انشالله حضرت علی اصغر(ع)شیرخواره 6ماهه امام حسین(ع)خودش حافظ ونگه دار همه کوچولوها باشه

             الهــــــــــــــــــــــــــــــــــــی آمیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

خاله اکی
13 آبان 92 15:30
الهی قربونت بشم من چه قدر ناز بودی الهی که امام حسین(ع)خودش همیشه نگهدارت باشه


ممنون خوشگله من راستی روزتم مبارک
باران
13 آبان 92 15:46
الهی آمییییییییییییییییییین قربونش بلم جیجرم چه ناز میخنده مثل مامانیش


مرسی خاله جون
باران
13 آبان 92 15:50
گپـــــــــــــــــــــــــــ


خ چرا عصبانی میشی!!؟؟ نگفتی که میای ببخشید الان میام
خاله اعظم
13 آبان 92 17:01
سلام
مگه چیه؟خب منم دیگه

من همیشه نظرخصوصی میذارم که ریا نشه
ایام سوگواری اباعبدالله تسلیت
سرباز کوچولوی امام زمان(عج)
سایه مامانی وباباجونت مستدام
التماس دعا سیدکوچولوی تپل نازمن


قربونت برم گلم نی نی وبلاگ حتما متعجب شده از حضور شما!!! ما که بماند!!! ممنون که اومدی عزیزموبر شما هم هم التماس دعا خاله جون

خاله اکی
13 آبان 92 17:15
راست میگی ها روزم مبارکراستی روز شمار تولدم فقط فقط فقط 5روز دیگر باقیست


آره عزیزم روزت مبارکتولدتم پیشاپیش مبارک عزیز دله خواهرخیالت راحت من یادمه
توت فرنگی(مامان علیرضا)
13 آبان 92 18:27
سلام عزیزم
خیلی قشنکه عکس خدا حفظش کنه
انشالله همیشه بنده صالح و فرزندی صالح باشه


ممنون عزیزم انشالله علیرضا کوچولویه شما هم همینطور خدا حفظش براتون
مامان تینا و رایان
13 آبان 92 23:24
عزیز دلم چه جالب که شش ماهگی مصادف با محرم بوده ببوسی ناز گل رو راستی وبلاگ کودک من داره یه آلبوم از بچه ها با لباس محرم و عاشورا میسازد میتونی عکساشو بدی اونجا، بوووووووس


ممنون عزیزم که بهم اطلاع دادی آره6ماهگیش دقیقا مصادف بود با روز شهادت حضرت علی اصغر و اون محرم واقعا دلم کباب بود!!!! هرچند که آدم اصلا نمیتونه فکرش رو هم بکنه و خودشو بذاره جای اون حضرات معصومین ولی با مادر حضرت علی اصغر واقعا همزاد پنداری میکردم
الناز مامان طاها
13 آبان 92 23:38
الهي امام حسين به حق طفل ٦ماهش حافظ همه بچه ها باشهقربونت برم سيد خاله كه اينقدر ناز بوديامام حسين پشت و پناهت باشه


الهیـــــــــــــــــــــــی آمیــــــــــنممنون خاله جون
علامه كوچولو
14 آبان 92 9:42
سلام بانوووووووووو
خوشحالم از اشناييتون و ممنونم افتخار دادين تا جزء دوستانتون باشيم
منم با كمال ميل لنكتون ميكنم
الان كه وارد ويتون شدم قالبتون به هم ريخته و متاسفانه نشد كه مطالبتونو ببينم به زحمت قسمت نظرات رو پيدا كردم


ممنون عزیزم منم با افتخار لینکتون کردم قالب وبلاگ برای خودم که درست میاد احتمالا بخاطر سرعت نت باشه واینکه فک کنم وبلاگم کدهای تنظیماتش زیاد و سنگین شده و وقتی سرعتم پایین باشه اینطوری باز میشه به هر حال شرمندتم گلم که پذیرایی خوبی نشدین
مامان تینا و رایان
14 آبان 92 12:57
سلام عزیز دلم ممنون که به یادمی..گلم همین که هستی و سر میزنی خودش دنیا ارزشه برام من اون پستهای کتاب رو برای معرفی گذاشتم تا در اینده براشون خاطره بمونه چون خودم یادمه کتابهای خیلی ارزشمندی در بچگی داشتم به همراه مجله کیهان بچه ها که پدرم هر هفته برام میخرید و الان هیچ اثری از هیچکدومشون نیست.گفتم به یادگار براشون ثبت کنم اگه حوصله کنم از اسباب بازی هم میزارم براشون..ولی کتاب راحتتر بود چون عکسش تو گوگل بود و نیازی به آپلود کردن نبود..همین که لطف کردی و اومدی خودش محبتت رو میرسونه نیازی نیست برای همه کامنت بزاری گلم


دقیقا گرفتم برای چی اینکار رو کردی گلم خیلی کار خوب و جالبی بود راست میگی منم خیلی کتاب داشتم ولی الان هیچ اثری ازشون نیست ممنون عزیزم
مهسا مامان نورا
15 آبان 92 15:06
حضرت علی اصغر حافظت باشه و شفا بده ایشاله


ممنون خاله مهربون
شادی
17 آبان 92 20:26
فداششششششششششششششش



قربـــــــــــــــــــــونتـــــــــــ