سیدمحمدپارسا جونسیدمحمدپارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره
حلما سادات جونحلما سادات جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

♥پارســـــا وروجـــکــــــــ♥

عزیز خواهر تولدت مبارک

1392/8/18 18:24
نویسنده : مامان جونی
1,142 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تولد اکرم جون خاله کوچیکه محمد پارسا و خواهر ته طقاری خودم است 

عزیز خواهر تولد 17 سالگیت مبارک


 

سوسوی ستارگان آسمان در التهاب آمدن توست

آمدی و آسمان و زمین را برایم بهشت کردی

تنها ستاره ی آسمان دلم تولدت مبارک . . .

 

خیـــــــــــــــــــــــــــــلـــــــــــــــی دوســــــــــــــــتــــــــــــــــ دارم

پ ن 1:امروز مامانم اینا از تهران اومدن منم از صبح در گیر تدارک تولد اکرم جونم مامانم که خسته راهند ولی خوب طفلک مامانمم خیلی کمکم کردن کیکشو خودم درستیدم و دلمه برگ کلم و ژله خورده شیشه ایشالله در اولین فرصت عکساشونو میذارم 

پ ن 2:اکرم جون خواهر سوم من ست

برای دیدن عکسا برین به ادامه مطلبنیشخند

اینم از کیک تولد اول میخواستم با شکلات کاورش کنم بعد که فهمیدم اکرم جون کیک میوه ای دوست داره این شد کیکمون

دفعه اولم بود که کیک تولد درستیدمنیشخند البته کیک ساده خیلی درست کردم شاید از 12سالگیم دارم کیک درست میکنم ولی خوب کاور کردن کیک دفعه اولم بودچشمک

اینم یه برش از کیک

خودم که فکر میکردم کیکم خیلی خوب نشده باشه ولی بقیه خیلی خوششون اومده بودچشمک

اینم دلمه برگ کلم! به نظرم این یکی خیلی خوشمزه شده بود خوشمزه

اینم ژله خورده شیشه!

اینم پسره خواب آلویه منقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان تینا و رایان
18 آبان 92 18:20
واااییییمامانی هنر مند زودی بیا عکس بزار
خاله مهربون تولدت مبارک ایشالا به هر ارزویی داری برسی.
پارسا جونی خوش بگذره ...مامان فاطمه چه خوب که این ایام عزیز خونواده در کنارت هستن..منتظر هنرنمایی شما هستیم خانومی..زود بیا
این گلها هم تقدیم خاله جون برای تولدش

ممنون عزیز مهربونم چشم در اولین فرصتمهمونیمون خانوادگی بود،جشن نبود یه مهمونیه ساده وخانوادگی در حد دور هم بودن
الناز مامان طاها
18 آبان 92 22:22
اكرم جان هم تولدتون و بهتون تبريك ميگم،هم بهتون بابت داشتن چنين خواهر گل و مهربوني تبريك ميگم


ممنون مهربونم
خاله اکی
18 آبان 92 22:45
وای واای وااای مرسی خواهرجونم خیلی دستت درد نکنه دست همه اعضای خانواده درد نکنه ممنونم

قربونت عزیزم قابلتو نداشت
خاله اکی
18 آبان 92 22:49
از همه دوستان ممنونم ایشاالله همه سالم و سلامت کنار خونواده هاشون سالهای سال زندگی کنن


مامان تینا و رایان
19 آبان 92 7:48
میدونم عزیزم تو این ایام که نمی شه جشن گرفت..همین بودن در کنار خانواده خودش جشنه دیگه ..مخصوصا وقتی از راه دور بیان


مامان یاسمن و محمد پارسا
19 آبان 92 10:35
تولدت مبارک خاله جون


ممنون عزیزم
مامان تینا و رایان
19 آبان 92 11:55
ما عکس میخوایم یالا..یالا یالا..اگه نزاری هی میام مخ میخورم ها؟خخخخخ
رایان مریضه اعصاب ندارم


اللهی بمیرم برای رایان جونایشالله زود خوب شه عزیز خاله چشم عزیزم برای دیدن عکسا برین به ادامه مظلب
الناز مامان طاها
19 آبان 92 13:44
بااااااابااااااااا هنرمنديااااااااا


ممنون عزیزم
مامان تینا و رایان
19 آبان 92 14:40
به به آفرین مامانی کیک که خیلی خوشمزه به نظر میاد روش مربای پرتقال با خود پرتقال ریختی یا ژله است؟ دلمه رو من هم از دستور شای جون واسه تولد رایان درست کردم خوشمزه است مال شما سس غلیظ تر شده بهتر از مال منه ژله هم که میدونم کلی زمان میبره تا درست بشه خسته نباشی مامانی جون. راستی کیک دو طبقه درست کردی؟آفرین


ممنون عزیزدلم روش ژله پرتقال ریختم
مامان كياراد
19 آبان 92 16:09
به به چه مامان هنرمندي داري پارسا جوني....راستي تولد خاله جون را هم از طرف ما تبريك بگو يه عالمه...


ممنون خاله جون
مامان خمبل و فنقول
19 آبان 92 23:00
بابا
شما خیییییییییلی هنرمندین
خوششششش بحال بعضیا



ممنون عزیزم چه عجب شما اومدی فکر کنم ماه به ماه آپ میکنی اونم یه دفعه با چند پستپسملای تپلی تو ببوس عزیزم
مامان تینا و رایان
20 آبان 92 12:57
سلام عزیزم نمی دونم وبلاگت چرا اینجوری شده نوشته ها رو نمیشه دید به زور باکس نظرات رو پیدا کردم، خانمی میخواستم بپرسم مارک بخور سردتون چیه؟راضی هستین؟ قیمتش رو میتونم بپرسم؟ اومدم پیشت عزیزم
مامان تینا و رایان
20 آبان 92 15:54
سلام. عزیزم بکگراند رو برداشتی الان درست شد نوشته ها
مامان جونی
پاسخ
سلام قربونت من بکگراندو حذف نکردمشاید بخاطر سرعت نت باشه
مهسا مامان نورا
20 آبان 92 16:32
اکرم عزیز تولدت مبارک دست گلت درد نکنه ابجی خانوم با این همه هنرمندی
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیز دلم ممنون که بهمون سر میزنی
مامان یاسمن و محمد پارسا
20 آبان 92 17:52
وای چه کیک خوشمزه ای افرین به مامانی هنرمند وای دلمه را نگو که دهنمون اب افتاد وای ژله را ببین همیشه خوش باشید و سلامت
مامان جونی
پاسخ
ممنون مهربونم شما لطف داین خانم گل
مامان تینا و رایان
20 آبان 92 19:41
با موبایل اومده بودم نمیدیدم آره فکر کنم سرعت نتم پایین بود چون بعدش حجم تموم کردم
مامان تینا و رایان
20 آبان 92 23:40
عزیزم پارسا جونی چطوره؟بهترشده؟
مامان جونی
پاسخ
بهش سفکسیم میدم الحمدلله اون بهتره الان من گرفتم امروز تب و لرز داشتم صدام هم اصلا در نمیاد کلا سایلنتم!!! پارسا بهتره و حسابی شیطونی میکنه منم مریضو سایلنت،هیچی نمیتونم بهش بگمهرکار دلش میخواد میکنهمگه این ویروسای لعنتی چند روز باید تو خونه هرکس بمونن
باران
21 آبان 92 12:18
سلام کدبانو ببخش دیرکامنت گذاشتم خودت میدونی منم مریض بودم/الهی صدساله شه وخواهرش هرسال براش کیک وژله درست کنه دلمه ما این شکلی نیست مال شما مشهدیا رب داره براما نداره/الهی زودی خوب بشی قربونت
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزدلم قربون محبتت من یه سس درست کردم وقتی دلمه هارو چیدم تو قابلمه بعد اونو ریختم روش گذاشتم رو گاز سسش گوجه رنده شده بود با پیاز سرخ کرده و نمک وآبلیمو
مامان سهند و سپهر
21 آبان 92 13:11
خصوصی عزیزم
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزم اومدم
مامان سهند و سپهر
21 آبان 92 13:14
خیلی تولد خوشگلی بود ایشالا همیشه تنش سالم باشه و خوشبخت بشه . عکسهای عروسیش و بذاری ایشالا. آفرین خانم هنرمند خیلی کیک خوشگلی بود به به دهانمون آب افتاد والا. پارسا وروجک رو ببوسید
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزم که بهمون سر میزنی
مامان تینا و رایان
21 آبان 92 15:22
چشم عزیزم قطره رو میخرم.اصلا یاد این قطره نبودم البته میدونم محرم و ایناست ولی وقتی باب اسفنجی میبینم یاد پارسا جونی می افتم گفتم بهت بگم عزیزم این لینک ساعت باب اسفنجی هست http://bpmaker.giffy.me/parts/userPartsId/176480/ این هم لینک تقویمش ..بکگراندش رو هم دارم...با قالبش بعداز ایام محرم ست کن براش http://bpmaker.giffy.me/parts/userPartsId/179659/
مامان جونی
پاسخ
مرسی مهربونم
مامان تینا و رایان
21 آبان 92 17:29
ای وای الان جواب کامنتم رو خوندم حتما از پارسا ویروسش گرفتی دارو میخوری؟
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزم آره رفتم دکتر میخواست آمپول پنی سیلین بده که من حساسیت دارم بهش =>آموکسی کلاو داد و یه مشت قرص وشربت دیگهولی حالم اصلا خوب نیست دیشب تا صبح از سرفه خوابم نبردآخرش سحری از زادتین که برا پارسا خریده بودم خوردم تونستم تا صبح بخوابمالانم که هنوز صدا ندارم فقط تصویرم
مامان تینا و رایان
21 آبان 92 17:31
راستی من یه کامنت دیگه داده بودم نرسیده؟
مامان جونی
پاسخ
نه عزیزم هرچی کامنت داشتم تایید کردم گلم
مامان تینا و رایان
21 آبان 92 19:46
بچه ها وقتی مریض میشن کم اشتها هستن ...مخصوصا وقتی آنتی بیوتیک میخورن..وقتی دوره نقاهت تموم شد اشتهاشون باز میشه غصه نخور عزیزم ..به زور هم نده بیشتر لج میکنه و نمیخوره..تینا یه خانه کودک می رفت مربیش میگفت به من تو اصلا اجازه نمی دی بچه حس گرسنگی رو درک کنه ..بس که هی میگی بیا اینو بخور ..گشنه ات نیست؟ بزار گشنه بشه خودش میره سراغ غذا ..دیدم راست میگه الان تینا رو دیگه بیخیا ل شدم هر موقع گشنه هست طلب غذا میکنه ابته خیلی لاغره ولی دیگه 9 سال حرص خوردم چاق شد مگه؟ اان هم پارسا چون کلا بد غذا نیست وقتی مریضی تموم شه میخوره عزیزم...راستی امروز اتفاقی به تم تولد سوپر ماریو برخوردم..دوسش داره پارسا؟یه چیزایی جور کردم تقریبا کامله .واسه تولدش تصمیمی گرفتی؟
مامان جونی
پاسخ
قربونت برم عزیزم کلی خیالمو راحت کردی ببخش دیشب تاییدش نکردم آخه میخواستم بیام پیشت بعدم که پست جدید گذاشتم یادم رفت میدونی که یکم الزایمر از عوارض این سرما خوردگی گرفتم برای سوپر ماریو خیلی لطف کردی عزیزم که به یاد پارسا هستی!!!منکه خودم خیلی بازیشو دوست دارم بازی محبوب دوران بچگیمه ولی پارسا رو نمیدونم آخه هنوز بازیای رایانه ای رو بهش معرفی نکردم در نتیجه نمیدونم چی بگم
شادی
21 آبان 92 22:55
به به چه خوشمزه. آفرین به مامان فاطمه.تولد خواهرتون هم مبارک.همیشه به جشن و شادی
مامان جونی
پاسخ
ممنون عزیزدلم با وقت کمی که داری بازهم بهمون سر میزنی مهربونانشالله به حق این روزا وساعات عزیز موفق و مؤید باشی گلم
مامان تینا و رایان
26 آبان 92 16:14
خصوصی
مامان جونی
پاسخ
اومدم